Jsou to dobře, sakra dobře, placení amatéři. Kdyby někdo v biatlonu hledal neschopného hňupa, za pár set tisíc měsíčně, hlásím se. Moc toho neumím, jazyky sice znám, ale neprozradím jaké, a aj za hňupa se nechám nazývat. Do kamery klidně řeknu že všechny cíle jsme splnili a do další pětiletky nejenže doženem ale i předběhnem. Koho a co nikdy neprozradím! TAK UŽ JE POŠLETE VŠECHNY DOMŮ! ZA SVÉ!
Pěšky.
Tak, mam to stesti, ze vsechny kruhace na me ceste jsou jednak velike, jednak dvoupruhe. Jednou, jedinkrat jsem mela to stesti, ze jsem slysela a podle odrazenyho svetla i videla, ze se ke kruhaci blizi sanitka. Bylo to z jiny cesty nez jsrm jela ja, zastala jsem pred kruhacem (a btw, hadejte, co udelal ridic, co jel za mnou? 😉 Spravna odpoved je, ze me objel a vjel na kruhac, protoze mocinky spechal, stihl to jeste pred tou sanitkou.)
Jinak u pracoviste mam taky jeden dvoupruhej velkej kruhac, ale i ten se nam obcas meni na "parkoviste". Kdyz je zacpa, ze to stoji i na kruhaci, tezko pujdete ridicum vykladat, ze tam nemeli vjet, protoze, co kdyby jela sanitka. Nebo jak jste to myslel?
S podobnými případy se občas setkávám. Popisoval jsem situaci, kdy se nějaké vozidlo s majákem / sirénou blíží. Když stojím v koloně nebo zácpě, tak vždycky musím být schopen IZS uhnout. A čím větší auto mám, tím víc musím myset dopředu a sledovat provoz, viz třeba vytvoření známé "záchranářské uličky". Na youtube je dost videí, kde jsou reálné záběry, jak se lidi chovají, příklady dobré i špatné.
Kdyz vidim svetla u kruhace, tak tam obvykle nevjizdim, kym zasahujici slozky neprojdou, ale tenhle byl hodne malinkej, bych si ani nevsimla...
Aha, tak vy tam OBVYKLE nevjíždíte? Tak to vysvětluje všechno, na kruháč za této situace NIKDY nevjíždět. Zastavím před ním a tak, aby mohli projet i v protisměru. A pokud tam bude ostrůvek s přechodem pro chodce, tak aspoň 20 metrů před ním. Ta auta hasičů jsou docela velká.
Trestat za každou cenu je to nejhorší, co můžete udělat. Trest má význam pouze, pokud pilot vědomě a úmyslně porušuje pravidla (třeba ten let na jeden motor ze Sámosu).
Cílem každého vyšetřování je zjistit, kde se stala chyba a najít opatření, jak ji do budoucna eliminovat.
Pokud začnete piloty trestat za každou chybu, tak začnou průšvihy tutlat a k žádnému vyšetřování nedojde, dokud z toho nebude smrťák.
Ale jestli poruší takové základní pravidlo jako vizuální přiblížení, aniž by viděli na zem, tak to opravdu smrdí smrťákem. Ostatně přesně takto zahunyli Slováci před pár lety v Košicích, když piloti frajeřili a narazili do pohraničních kopců.
Z hlediska řidiče tramvaje - dnes kdejaký parch..t si mačká tlačítka pro zábavu, speciálně ve 2.voze soupravy. Na to kdyby řidič reagoval, tak se nikam nedostane. Spíš by mě zajímalo, proč tedy místo akustického nic neříkajícího signálu řidiči cestující nepoužili tlačítko nouzové brzy, které by soupravu ihned zastavilo? Tuším je u každých dveří vozu a výrazně označené.
Ano, to je druhá možnost. Přesně tohle se řešilo i u toho případu na Brněnské. A argument řidiče pro nezastavení byl stejný jak píšete Vy.
Nikde se ale nepíše nic o tom, proč hned nezastavil, když na to byl upozorňován. Tohle by mě zajímalo, protože v takovém případě má povinnost ihned zastavit a zjistit, co se děje. Mimochodem podobný případ se stal jen o pár set metrů dál na Brněnské. Jsou 2 možnosti - buď nouzové tlačítko nefungovalo, tedy tramvaj neměla v provozu co dělat anebo to úmyslně ignoroval. A proč asi nebyla volána Drážní inspekce, resp. bylo jí to oznámeno se zpožděním?
Jo, s odkazy si člověk musí dávat bacha. Mě kdysi bývalá spolupracovnice chtěla ukázat fotky školy, kam chodí její dcera. Leč chybička se vloudila a vynechala jedno písmenko. Výsledek stejný jako tady. Když jsem se jí druhý den ptal, co to mělo být, tak hleděla nechápavě, další den byla rudá jak rak...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Mně zas připadá zvláštní, že když v NHL má někdo "stopku", tak je mu automaticky zastavený plat, ale u nás to "nejde", max. tuším 10% dolů z platu. Pročpak asi? Je něco shnilého (nejen) v českém hokeji...