A nemělo by se zrušením každého přejezdu být potřeba nové kolaudační řízení s posouzením vlivu na okolí?
Tímto způsobem totiž značně mění ráz liniové stavby - rozdělí "nepřekonatelně" dané území liniovou stavbou.
Je to podobné jako když si koupíte dům a pár pater u něj přistavíte nebo zbouráte. Také to budete muset projednávat se sousedy a následně kolaudovat.
Spíše by se měli zaměřit na pozitivní motivaci pracovat třeba i na částečný úvazek všech, kteří jsou na sociálních dávkách či důchodu.
Např, může jít v 65 do plného důchodu s nižším důchodem nebo např. do polovičního důchodu a zbytek doplnit částečným ůvazkem s tím, že až nebude schopen pracovat dostane vyšší důchod než ten co to po 65-ti zabalil zcela.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tak Čína a elektromobily potažmo Musk jsou kámoši již z principu. Každý dobíjecí stojan s vozidlem komunikuje, jakou rychlostí je možno nabíjet a potažmo zda má povoleno např. od Čínského politbyra dané vozidlo nabíjet. To u benzínu není. Zastrčite hadici natankujete a pak zaplatíte hotovostí. Žádné státní kontroly kdo může a kolik a kde tankuje....