EU ustoupila automobilkam s normou Euro 7, spalovaci auta mají větší negativní dopady na životní prostředí, ústup od elektromobilů je voda na mlýn čínským výrobcům. Automobilky to veselý dávno. Nepripravily se. Jak je možné, že Tesla, BYD, Geely nebo SAIC expandují a jsou v zisku? Jenom díky dotacím čínské vlády to nebude. V článku jsou dezinformace. Většinu aut pořizují firmy, které si odectou DPH a ještě mohou auto odepisovat ve zkráceně lhůtě 2 let. Takže problém je, vážení, v našich hlavách, ne v EU. Přestaňme si lhát do kapes.
To je článek úplně o ničem. O adopci elektromobiku rozhodují firmy. Už si to konečně uvědomme! Firmy musí snižovat emise. Takže lze očekávat, že prodej elektromobilulů v příštích letech bude prudce růst. Např. v ČR tvoří firemní prodeje 70 %. Proč tohle v článku nezaznělo? Protože článek je pro lidi, ce nechtějí slyšet fakta, ale podpořit svůj pokriveny svetonazor. Smutné.
Danou problematikou se zabývá tolik všemi proklínaná Evropská komise, která navrhuje, aby podvodné transakce byly ze strany poskytovatelů platebních služeb refundovány. Jsou tam podmínky, jako třeba, že o podvodu musí být informována policie. Stačí zadat do vyhledávače "PSR/PSD3 proposal". Bude zajímavé sledovat, jak se k tomu postaví česká odborná veřejnost, politici a zejména banky. Např. v Nizozemí funguje refundační systém na soukrmoprávním základě již nyní.
Jsem zvědav, kdy přijdou slevy evropských výrobců. Na tomto příkladě se ukazuje, jak je EU pozadu. Musíme více investovat do elektromobility a vysvětlovat její přínosy. Zajímavé je, že nejvíc se jim brání lidé, co v nich nikdy nejeli, opakujou stokrat vyvracene myty a týdne najezdi do 300 km. Smutné.
Každý, kdo si chce udělat objektivní obrázek o tom, jaký zdroj pohonu je do budoucna pro automobilový průmysl perspektivní, dojde k závěru, že je to elektřina. Nebudou to běžní občané, kdo o elektrifikaci českého autoparku bude rozhodovat, ale firmy, které tvoří cca 80 % nákupů všech nových vozidel v ČR. S ohledem na to a na mezinárodní závazky se i v ČR brzy dočkáme masivního rozšiřování BEV.
Ještě 14. 3. 2023 Josef Vrtal v pořadu radiožurnálu k emisní normě euro 7 tvrdil, že EV nikdo nechce a že žádné z EV není v 10 prvních příček prodejů v Evropě. A vida, dokonce předběhl lidovou dacii. Další mýtus o tom, že EV nikdo v Evropě nechce, vyvrácen. Odkaz na pořad tady: Odkaz Uznávám, že EV jsou stále drahé, ale je třeba si uvědomit, že pro firmy už tak drahé nejsou (množstevní slevy, odpočet DPH, odpisy). Jsou to právě firemní zákazníci, kteří tvoří cca 80 % prodejů nových vozidel. Na západ od nás už to pochopili a funguje to. U nás zatím vládne populismus.
To je zase článek plný dojmů. Nabízím alternativu. Dodávky nových aut se zpozdily v důsledku prosincových výkyvů počasí. Cena akcií Tesly klesala, protože je Musk hromadné prodával, aby měl na zaplacení Twiteru, a ceny vozidel zlevňuje Musk proto, že si to může dovolit. Postavil novou tovarnu v Berlíně
A ušetří nejen za dopravu, ale taky za cla a daně. Kdo měl pravdu, se ukáže na konci roku. V článku však nevidím žádné odvolání se na oficiální stanovisko Muska či tiskového oddělení Tesly. Autor jen přijímal informace z jiných článku. Smutné.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Pokud Škodovka otočí, což pan Jahn v rozhovoru nastínil, pak si pod sebou podřízne větev, jako to teď dělá VW. Cla je nezachraní před vlnou skvělých čínských EV. Jenom neznalý člověk si může myslet, že spalovaci auta budou nadále žádaná. Pokud se podíváme na největší světové trhy, tam poptávka po EV roste. Pokud chtějí evropské firmy zůstat konkurenceschopné, musí přejít na EV kvuli nakladum. A znovu opakuji, retailoví klienti rsp. Spotřebitelé nejsou Ti, kdo o adopci EV rozhodnou, protože podstatná většina novych aut je v ČR i EU pořizována podnikateli.
2 odpovědi