OK, nicméně nelze ignorovat následný sekundární trh s ojetinami...
Pak bude legitimní otázkou, kolik toho budou firmy ochotny reálně "odepsat" navíc oproti spalovákům. Již nyní jsou jasné signály z trhu ojetých EV, že ceny ojetých EV budou muset velmi rapidně dolů...
Aktuálně jsou na EV uplatňování zrychlené odpisy v délce dvou let, což do jisté míry poskytovatelům operativního leasingu umožňuje lépe pokrývat ztráty z propadu cen. To pomůže snížit ceny EV na sekundárním trhu. Ale hlavně je potřeba si uvědomit, že dnešní EV jsou primárně počítače, které umožňují uživatelům mnohem širší rozsah využití. Nemluvím jenom o samořízení, ale take o dodatecnych online sluzbach nebo ukladani, nakupu a prodeji elektřiny. Na tyto služby jsou navázány další služby. Pokud budeme rozvoj EV ignorovat, kompromitujeme nejen rozvoj samotných automotive technologií, ale i rozvoj těchto sekundárních technologií. A to nemluvím o větší nezávislosti na dovozu surovin ze zahraničí. To, co se vyrábí v Číně, umíme vyrobit i v Evropě. Ale ropu ne. A umělé paliva jsou energeticky tak náročné na výrobu, že než používat elektřinu k jejich výrobě, je lepší ji použít do EV. To jsou jednoduché fakta, které se dají jednoduše doložit.
Pokud Škodovka otočí, což pan Jahn v rozhovoru nastínil, pak si pod sebou podřízne větev, jako to teď dělá VW. Cla je nezachraní před vlnou skvělých čínských EV. Jenom neznalý člověk si může myslet, že spalovaci auta budou nadále žádaná. Pokud se podíváme na největší světové trhy, tam poptávka po EV roste. Pokud chtějí evropské firmy zůstat konkurenceschopné, musí přejít na EV kvuli nakladum. A znovu opakuji, retailoví klienti rsp. Spotřebitelé nejsou Ti, kdo o adopci EV rozhodnou, protože podstatná většina novych aut je v ČR i EU pořizována podnikateli.
EU ustoupila automobilkam s normou Euro 7, spalovaci auta mají větší negativní dopady na životní prostředí, ústup od elektromobilů je voda na mlýn čínským výrobcům. Automobilky to veselý dávno. Nepripravily se. Jak je možné, že Tesla, BYD, Geely nebo SAIC expandují a jsou v zisku? Jenom díky dotacím čínské vlády to nebude. V článku jsou dezinformace. Většinu aut pořizují firmy, které si odectou DPH a ještě mohou auto odepisovat ve zkráceně lhůtě 2 let. Takže problém je, vážení, v našich hlavách, ne v EU. Přestaňme si lhát do kapes.
Docela se divím, že pojistku nechtěla banka už při sjednávání hypotéky - obvykle ji chtějí i s vinkulací plnění na ně. Jinak je mi líto, ale opravdu to nepojistili hned, ale pozdě.
Zástavou nebyl dům, ale byt. Proto banka pojisteni domu nepozadovala. Je to zapeklita smůla. Ale stavebni pozemek jim a byt jim zůstaly. Hypotéka 2,1M je nepříjemná, ale neřekl bych# že se jedná o neresitelnou situaci.
Celý systém emisí a ekobláznů je postavený na hlavu !!!
Můj nafťák nesplní emisi,neboť na místo 0,5 naměří 0,6 hodnotu kouřivosti. Pak vidím,jak vedle mě jede tatra,které se hulí z výfuku a ta jistě splňuje,protože má tak velký limit,že se do něj vejde.
Jsme s celou EU celému světu jen pro smích.
Sám jste pro smích.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
V naší vesnici je výkonný rozvod, původně pro přímotopy. Připojili asi 80procent domu, na další už nezbyla kapacita. Síť by zvládla, transformátory jedou asi na 70 procent
1 odpověď
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Pokud jste na vesnici, po většinu roku lze nabíjení EV realizovat za pomocí FVE. Síť tak bude nabíjením dotčena pouze v zimě a zpravidla v noci, kdy je odběr nejmenší. Tomu odpovídá spouštění nízkého tarifu D27d pro majitele EV. Zajímavé informace o kapacitě sítě naleznete na stránkách distributorů elektřiny. Stačí chvíli hledat. A když distributor v EV nevidí problém, proč byste měl vy?