Já se ani nedivím že je v mínusu, ty faktury za opravy aut to musí jasně tlačit dolů. Když každý den vidím, jak jezdí jejich šoféři tak bych se divil kdyby to vydělávalo. Naopak bych založil speciální policejní oddíl jen pro ně.
víš kulový,jezdime normálně ,musíme protože nám měří styl jízdy a za to jsou peníze
Starší už odešli a nový co přišli, tak ti po pár měsících taky odcházejí. Prvních pár měsíců to člověka chvíli baví. Pak ho ale přestanou bavit pokuty za všechno možné, arogantní chování jakoby nadřízených i když kurýr není zaměstnanec. Nelogické doručovací časy na trasách a pak následné pokuty za radary na místech kde je třeba 30km/h. Nakládka zboží není placená - 20 nákupů může vážit klidně 200kg, basy piv, balíky petek atd., placené je jen doručení nákupu. Jakmile to začínající kurýr všechno zažije, tak balí kufry a na jeho místo najedou nový dělníci a furt dokola. Až dojdou lidi a už pro ně nikdo jezdit chtít nebude.
nemyslím,u nas na skladě je tolik kurýru že nemyslím že odcházejí ,baví je to i když někdy jsou fakt nervy
Uklidni se, dezolátko... Tohoto chápu až moc dobře, štve ho, že musí "sloužit" Ukrajincům. Vybral si práci, kde se lidem vozí a donášejí nákupy, a teď si stěžuje, že musí lidem nosit nákupy - a dokonce se na ně přitom nemůže šklebit nebo jim odfrkávat, světě div se! 😅 Tak ať si najde práci, která ho nebude tak štvát. Ale to by pro to holt asi musel něco udělat!
víš kulový ,dezolate
Hele borče, že děláš kurýra, je tvoje volba. Já na svoje objednávky čekám u dveří a moje zkušenost je taková, že kurýr volá už předem, aby na mě náhodou nemusel čekat, takže tam čekám já na něj a někdy si musím jít k autu, protože on prostě dřív nevyleze (tobě je to samozřejmě jedno, ale majiteli firmy jde o prozákaznický přístup). Dýško není povinná věc, takže ho dávám jen tomu, komu uznám za vhodné - pokud neumí dotyčný ani pořádně pozdravit a ještě se tváří jak lejno, jeho problém, nedostane navíc nic. Hledej si práci jinde, když tě tahle štve, frájo, nebudeš pak ostatním otravovat život svými projevy frustrace.
frajer si ty ...kdyz neumis pochopit i toho kuryra ,bleeee
Hele Frájo, ty si neplatíš vůbec nic. 🙂 To že má rohlík předražený zboží, neznamená že si něco platíš. Od toho se dává spropitné. A sorry. Jestli Ti přijde normální objednat si 25 tašek a k tomu 5 balení vod, oukej. Ale když kurýr zazvoní a řekne "dobrý den, Martin rohlík" tak čeká taky odpověď. Něco ve stylu "Dobrý den, můžu Vás poprosit do pátého patra?" Nebo ideálně jít pomoc, když máte nákup jako prase. 😉 Laskavě si uvědom, že kurýr denně odtahá tak 40-55 nákupů. A když každý druhý trotl ho to nechá tahat jak vocasa a nahoře (pokud je to páté patro bez výtahu) ještě komentuje stylem "no vám to ale trvalo" nebo "nejste náhodou nějak zadýchanej?" Tak bys zasloužil tak maximálně jednu přes tlamu. 🙂
Dokonce jsme meli stížnost, že kurýr moc funěl když vylezl páté bez výtahu se třiceti taškama. 😉
Na to "placení služby" jsme úplně alergický. Každej z Vás je línej jako prase a neumí dát ani spropitné. Tím si platíš službu! Ne, že objednáváš z rohlíku. To si výnos fakt neplatíš.
přesně moje slova
Hodně pracuji ve svém oboru,uvítala jsem ušetření času za ten strávený po nákupech,bohužel, kvalita mnohých produktů je nyní horší.Ale reklamace Rohlík bez námitek přijímá a ihned vrací peníze.Mrzí mne plýtvání potravinami,ale ochota lidí,pracujících pro Rohlík a snaha se lepšít a je bez konkurence.Úžasná vstřícnosti k zákazníkovi..Nicméně,pokud se kvalita potravin(hlavně masa)nezlepší,budu znovu raději nakupovat sama
a jakou kvalitu by jste chtěla ?
4
Sledujících
0
Sleduje
4
Sledujících
0
Sleduje
My si na rozdíl od Tebe trdlo vypěstujem a vychováme všechno vlastní od zeleniny,brambor,ovoce až po maso.Mit babu,která by chtěla šetřit jako Ty,už dávno by letěla z baráku.A pár uz jich teda letělo.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
pěstuj dal trdlo, to se vyplatí v dnešní době ,borok tva žena ,otrok ,tvoji ženou bych nechtěla byt ,žena ma vypadat jako žena a ne služka