Ze své pozice vidím tři největší důvody plýtvání v domácnosti:
1) Balení v obchodech jsou často uzpůsobena pro větší domácnosti. Takže pokud člověk žije sám, musí hodně přemýšlet u položek, které jsou potřeba jen v menším množství k jednomu konkrétnímu jídlu. Těžko si můžu koupit 200g mletého masa, co je na jeden recept potřeba, když nejmenší balení v obchodě je půl kila...
2) Kvalita potravin je mizerná. Když si koupím chleba, nikdy ho nestihnu spotřebovat celý, protože je za tři-čtyři dny zelený jak sedma. A krájeným/polovinou si nepomůžu, protože ten se kazí o to rychleji. To samé platí pro ovoce a zeleninu. Například cibule nebo brambory kolikrát donesu z obchodu a ač na pohled vypadají dobře, stejně můžu polovinu rovnou vyhodit.
3) Obchody se nám snaží (logicky) vnutit zboží těsně před uplynutím data spotřeby. Když člověk nedává pozor, tak se mu lehce může stát, že si domů přinese potraviny, které jsou druhý den už po spotřebě. A někdy bohužel ani není na výběr, protože obchod nové zboží nedoplní, dokud se staré nerozebere. To je zase problém hlavně u masových a mléčných výrobků...
Též nesouhlasím. Všechno je baleno právě po hrozně málem množství, většinou max pro dva lidi, ale někdy i člověk potřebuje dvě balení pro jednoho. Já bych třeba uvítal mnohem větší balení potravin, jelikož je to ekonomičtější i ekologičtější. Proč není možnost mlíko třeba po 5 litrech, špagety po 5kg atd.
Proč Pávek nepoužívá českou značku?Hlavně že máme šetřit a ejhle BMW pro Pávka.Káže vodu a chlastá víno.Už vidím jak ve Francii jezdi v BMW.Hanba mu.Odstupte protože zájmy Čechů nehájí.Můj prezident " agent Pávek" to není.
Zaprvé české auto žádné není k této příležitosti a za druhé i Zeman jezdil Range Roverem, jen před pitomcema se ukazoval jaký je vlastenec v Superbu.
Flixbus je nejhorší doprava, se kterou jsem se setkal. Většinou jsem je potkal jen na silnici, jako řidič, kde jsou agresivní, zlý a pomstychtivý. Vytlačují na dálnici ostatní auta, předjíždí aniž by měli místo a bez blinkru atd. Jednou jsem využil tuhle společnost na cestu do Chorvatska a potvrdilo se mi, že jsou bez známky inteligence, pochopení a čehokoli, co je potřeba pro komunikaci s lidma. Celou cestu byly protivný a ostatní auta na nás poměrně často troubila. Nevím kde je sbírají, ale podle chování, někde v hlubokých horách v nonstopu nebo tak něco.
Právě jste popsal mého souseda, 83 letého agresora,jehož pes vychovaný k obrazu svého pána napadl na ulici už tři lidi, jedna žena skončila v invalidním důchodu. Policie bezmoc. Sepsali jsme petici,od té doby jsme terčem verbálních útoků přes plot. Čeká se,až někoho zabije,pak možná aspoň podmínka....
Tak zkuste veterinární správu, že jde o týrání psa. Taky znám jednoho, co naopak pořád svého psa omlouvá, že to tak nemyslel, že je v jádru hodný. Jde o jezevčíka co má nasvědomí už hodně kalhot a modřin a i napadené děti i psi. Řekl, jsem že jak jednou kousne moje dítě, tak to půjdu vyřešit.
Bohužel ani vysoké tresty nevyřeší majitele, kteří přes své ego, inteligenci nebo mindráky nejsou schopni pochopit důsledky. Tato plemena měla být již dávno vhodným chovem usměrněna, ale bohužel by to nebylo dost tvrďácké a majitelé by si nemohli zvyšovat sebevědomí na úkor psů.
Třeba Stafbul je a vždycky byl chovem usměrňován. Pokud projeví jakoukoliv agresi vůči člověku, nebude uchovněn a neměl by mít nikdy žádný štěňata, alespoň co se papírových psů týče. Naopak třeba u hlídacích plemen, je určitá nevraživost vůči cizímu člověku žádoucí.
Konečně si toho někdo všiml. Snad se začne něco dít i u nás. Psa, který napadne člověka mimo svůj pozemek, utratit a majitel milionová pokuta, nebo delší kriminál, jako na přepadení se zbraní. Minimálně.
Souhlasím, je potřeba trestat majitele. Obvykle jde o velmi špatnou výchovu, kdy si panička myslí, že její přes je její syn nebo manžel a tak může úplně všechno a nebo dementní chlap, který ho k agresi přímo vede, protože je to tvrďácký.
Není to o bojovém plemeni. Jsou bojová plemena, která člověka snad ještě nikdy neublížila. Hlídací plemena jsou stejně tak nebezpečná, možná i nebezpečnější. Jenže taková si nepřizují lidi jako mazlíčky do paneláku, naopak Amstafa poměrně často a zrovna tohle plemeno je fajn, ale nesmí se pokazit výchova. Naopak třeba Stafbul člověku snad neublíží nikdy a je to nejvhodnější plemeno k malým dětem a miminů ač původně bojové. Tak bych vynechal zavádějí pojem "bojové" a soustředil bych se když už tak na konkrétní plemeno. Za mě třeba nejzlejší psi jsou jezevčík a kokršpaněl, ale naštěstí pro člověka mají malou pusu.
Jedná věc je, že porušuje předpisy, druhá, že už dávno neměli platit. Patnáct let se mluví o zvýšení alespoň na 150. Dokonce i průzkumy mluví o tom, že neomezená rychlost na dálnici je bezpečnější, protože se každý jede kolik chce a je to. Je povolených 130, tak většina řidičů slušnějších aut jede mezi 140-150, protože věci, že za to pokuta ještě snad nepřijde, ale nechtějí se vzád ani kousek této rychlosti a tak se perou a přetlačují o každý místo. Když si každý jede kolik chce, jeden 130, druhý 160, třetí 180, čtvrtý 220, tak se tak nějak míchají mezi sebou a nikoho to neštve. Jezdím po Německu mezi 120 až 240 podle auta, kterým zrovna jedu a provoz je daleko plynulejší. Navíc to má ještě jednu výhodu. Většina řidičů dodržuje rychlostní limity tam kde jsou, protože vědí, že jsou tam, kde to my svůj důvod a účel a není to jen tak defaultně. Stejně tak bych změnil mimo obec na 100 po vzoru ostaních. Na druhou stranu bych zaměřil pozornost na dodržování rychlosti v centru měst, tam to má smysl a tam je to nebezpečné. Méně bych řešil drobné přestupky a přísněji trestal už reálně způsobené nehody atd. Dnes když valíš po dálnici, tak dostaneš pokutu 2000 i když nikoho neohrožuješ a nic jiného nebylo špatně nebo nebezpečně, ale když někdo způsobí nehodu, protože je netolerantní a nechce se mu dávat přednost a doufá, že to ten druhý zachrání, tak dostane jen 1000kč protože nepřekročí ani rychlost. Překročení rychlosti je přeceňované a dnes skoro jediné co se řeší.
S tímhle souhlasím. Pokud je firma úspěšná a výdělečná, není majitel ničím limitován. Může si koupit auto, po jakém jeho srdce touží.
Ale nevidím důvod, proč dávat do odpisu cokoliv, co neslouží k provozu firmy. A firemní auto nemusí být nutně BMW, Audi, Mercedes nebo Ferrari.
V článku se píše, že přece bankéř nemůže přijet na schůzku v málem Fiatu. To je tak strašně zavádějící ... Existuje mnoho aut, která jsou luxusní a přesto se dají pořídit za "rozumnou" cenu, jenže proč, když je možnost stát trochu "oškubat".
BMW Audi Mercedes jsou obyčejná auta pro obyčejné lidi co si umí trochu vydělat. A co třeba lepší Taxikáři nebo hotely? Mají lidi z Prahy do Frankfurtu na letiště cítit Fabií? Nebo Manager fabriky, co nájezdí 10.000km měsíčně, tak má lítat v Octavii 1.4 nejlíp ne? Na tuto práci jsou právě BMW 5, Audi A6 a ty se tak už nevejdou.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
No to je jasný, že ho musel držet oběma rukama. Víte jak na motorce fouká při 130kmh? 🤭