Autore, máš i nemáš pravdu. Pokud je řidič mladšího vydání, pak mu stačí doklad totožnosti - buď fyzický nebo edoklad. Pokud je ale staršího vydání musí u sebe mít - bohužel fyzicky - potvrzení od lékaře o způsobilosti k řízení. A v cizině je tohle jediné co mít fyzicky nemusí.
Ještě ke Komárkovi - někdo asi našel špetku DDT a smysluplně ji použil.
Pracoval jsem pro jednoho leteckého přepravce jako expert na přepravu speciálniho materiálu. V rámci své činnosti jsem i školil kolegy. Měli jsme v ČR několik poboček, do té v Ostravě jsem létal naším letadlem - ráno z Prahy tam, večer z Ostravy zpět. Létali jsme tam s vrtulovou L410, piloti byli starší pánové, kteří už měli s lidmi odslouženo a za sebou i kariéru zkušebních pilotů. Takže už toho měli fakt dost za sebou. V Praze mě naložili, zaskládali zásilkami a čekalo se na odlet. Byl takový vítr, že letadlo bylo připoutáno k betonovým blokům, aby samovolně nikam "neodletělo". Pocit na palubě jsem měl dost podobný tomu, co zažijete na moři ve vlnách. Piloti nastartovali a chvíli s věží diskutovali zda poletí nebo ne. Nakonec jsme odstartovali a já téměř okamžitě usnul. Občas mě do polospànku vzbudil náraz ledu, který se utrhl z vrtule a narazil do stěny letadla. Vzbudil jsem se těsně před přistáním v Ostravě. Po vyložení nakladu jsme vystoupili s piloty a ti na mě hned jak jsem si to užil. Já na ně co jako? Oni - tu cestu, to byly takové turbulence, že prý i oni nic podobného moc často nezažili. Tak jsem jim řekl, že jsem celou cestu spal. Tak vykulené oči jsem snad nikdy neviděl. Vy jste spal? To jsme fakt nezažili. Tak to byl rizikový start.
Rizikové přistání jsem zažil při jiném letu. Stojíte za piloty a koukáte jim přes ramena. Vidíte osvětlenou dráhu, vidíte i to, že se letadlo pohybuje v ose té dráhy, ale vnímáte, že to letadlo je natočené více já 45 stupňů doprava kvůli bočnímu větru. Ale piloti jsou v klidu, tak jste taky. A těsně nad zemí to srovnají a sednou.
Dost diskutabilní je odpověď na otázku co je těžší - kilo peří nebo kilo železa. Odpověď by měla být, že kilo železa. Proč? Tíha je jiná fyzikální veličina než hmotnost. A při jejím stanovení se u ní uplatňuje vztlak okolního prostředí. A vztlak je závislý na objemu předmětu jehož tíhu měříme - urcite se shodneme na tom, že objem dvou zmíněných predmetů se podstatně liší. Takže na otázku co je těžší má být odpověď že kilo železa. Pokud by otázka zněla co má vyšší hmotnost, pak by odpověď musela být obojí má hmotnost stejnou.
A teď do mě.
Ale prosím argumenty ne domněnky nebo pocity.
Stalo se mi před lety - byl jsem za volantem na pražském okruhu. Volal mi někdo z banky, představil se a zeptal se, jestli jsem v USA. Sdělil jsem mu že nikoli. On mi řekl, že došlo k úniku dat z benzínky v Německu a mezi daty byla i moje karta. Oni ji sledovali a poté, co si ji zloději naklonovali a chtěli použít, tak jenom banka zkontrolovala, zda to náhodou nejsem já a okamžitě ji zablokovali. Mě to stálo jenom návštěvu na pobočce.
Bohužel od té doby se útoky staly mnohem sofistikovanější a psychologicky propracovanější.
Zaparkuji, vyfotím kus auta s číslem pozice na zemi a jsem v pohodě. Až na to....stalo se před několika dny. Nechal jsem auto na letištním parkovišti v Alicante, vyfotil a odjeli jsme. V Madridu, kam jsme jeli jsem za jednoho deštivého dne promazával fotky v telefonu - asi to znáte - QR kódy a právě staré fotky z parkování. No a stalo se, vymáznul jsem i to Alicante. Parkoviště naštěstí není tak velké a tak jsme auto dost rychle našli. Ale přesto jsem si vyslechl něco výchovného od manželky.
Navigace umí zaznamenat pozici, ale v podzemí GPS nemusí chytit satelity, takže ta fotka bývá jistota. Ale nemazat
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Autorka by se měla asi vrátit na základku, kde by se dozvěděla co znamená slovo totální. To co tady z ní vypadlo v nadpisu je skoro na žalobu za šíření poplašné zprávy.