Paní autorka jaksi zapomněla, že většinu zboží akupují senioři pro své mladé, kteří jsou v práci.
Nedávno jsem také stála u pokladny hypermarketu za manželským párem - třicáníci a jejich nákupem přetékajícím košem. Ani ve dvou nestačili odebírat namarkované zboží z pásu a ještě se dohadovali, do které tašky co patří. Když přišlo na zaplacení, neměl ani jeden s sebou platební kartu a několik minut trvalo než dali dohromady ze dvou peněženek požadovanou sumu v hotovosti.
A my adrenalinuchtiví senioři jsme poslušné čekali s igelitkou a kartou v ruce, jen abychom proboha nèkoho z v pracovní době nakupujících pracujících nezdrželi.
Před padesáti lety nebyly zdravotní sestry zdaleka tak odborně vzdělané jako dnes, ale byly prvoplánově vedené k tomu, aby byly nemocnému především laskavými "sestrami" jak to mají ve svém titulu. Dnes je nepromyšlená ministerská koncepce nutí do sedmiletého studia bez záruky, že své odborné znalosti opravdu budou mít příležitost uplatnit v praxi a být adekvátně za práci odměňovány. Celá společnost zhrubla, peníze jsou zlaté prase, chováme se k sobě agresivně, nenasloucháme si, proč by se to nemělo odrazit na chování zdravotníků vůči nemocným? Přesto si myslím, že popsané chování personálu nemocnice je spíše výjimkou a vychází z osobních vlastností pracovníků.
Ve značkovém servisu při výměně kol s letním obutím za zimní znehodnotili přílišným utažením jednu matku. Při opravě z originál krabičky, kde bylo 5 nových matek a redukce, jednu matku použili za znehodnocenou a ostatní 4 ukradli. Protože jsem takové jednání u slavné značky nepředpokládala, přišla jsem na to až při další výměně gum. Od té doby do značkového servisu nejezdím, našla jsem si spolehlivého automechanika, kterému věřím a jsem naprosto spokojená.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Paní Formáčková je laskavá a píše i takové články, které jsou na netu výjimkou a pohlazením na duši. Dobrý člověk ještě žije.