Ve finále mi přijde, že je jedno, zda má člověk odpracováno 50 let na plný úvazek, nebo 35 let na poloviční úvazek, tedy nižší odvody do státní kasy. Lidé s nižšími důchody toho asi moc neodpracovali, a přesto budou mít stejný důchod, navíc stejně mnoho z nich dnes pobírá sociální dávky, takže jsou v pohodě, finančně na stejné úrovni, jako ti, kteří do státní kasy odváděli více. Přijde mi to velmi, velmi podivné.
Nedávno jsme po delší době šli trasu z Třeštíku na Čarták. Na Soláni jsem se zděsila. Hotel Čarták nebyl kvůli autům skoro vůbec vidět. Kolem něj samá "plechárna" aut, skoro jak před Kauflandem. S tím by se mělo něco dělat. Mluvila jsem tam s jedním párem u našeho stolu. Prostě sedli do auta, dojeli před hotel, dali si oběd a jedou zpátky dolů. Už i hory jsou konzumní. O Pustevnách ani nemluvě. Kdyby mohli, tak někteří lidé dojedou autem až na Radhošť.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ono to není pravdivé, že by klient získal v rámci nesprávného vyúčtování, kdy nereagoval dodavatel na reklamaci, odškodnění za každý den prodlení. V novele zákona to uvedeno je, ale neděje se tak. Mám osobní zkušenost, že jsem stejnou situaci řešila, žádala o mimosoudní řešení, ke kterému ovšem nedošlo. Dodavatel mi až po několika měsících reklamací a urgencí přeplatek vrátil jen díky tomu, že zaměstnanec ERÚ mou reklamaci telefonicky urgoval. Mrzí mne, že ERÚ na mou žádost o mimosoudní řešení nereagovalo, měla jsem pocit, že se postavilo na stranu dodavatele energie. Dovedete si představit, kolik zákazníků tak přišlo o své peníze jen díky tomu, že např. nevědí, jak se bránit a jak kontrolovat fakturu. Mám na mysli především seniory. Tak se u nás vydělává.