Paradicka, LPG je skvela vec... Ale vyplati se dat 30k za zastavbu, kdyz me pak nepusti do podzemek, kde casto parkuji? Navic, kdyz s autem najezdim cca 10 000 za rok, tak ta navratnost bude extra dlouha. Kdyz mam uz ted auto z roku 2004, tam se uz nevyplati to zabudovat, to tech 30k asi radeji projezdim v benzinu. Ale pristi auto uz se snad vyplati predelat nebo koupit rovnou LPG...
Děkuji autorovi za článek, pokud by bylo možné provést ještě i podobné měření se starším autem, tak v rozmezí roků 2003 - 2008, ideálně 1.8 - 2.0 kolem 100kW v benzínovém provedení, bylo by to super! 🙂 ( vlastním Avensis 1,8 r.v. 2004 a Accord 2.0 r.v. 2004, oba ve verzi kombi) A hlavně kdyby si pán přidal i něco do kufru, popř. nejel sám, nejideálnější 🙂
Na kilometry auto nejezdi 🙂 Mam doma Toyotu Avensis 1,8 VVTi z roku 2004, bohuzel, nezjistil jsem si realne kilometry, ale s tim jsem za tu cenu pocital, jezdim prakticky 4,5 roku, tacho ma 205tkm, real bude nekde mezi 340-350, zradil jen starter, zbytek jen bezny spotrebak - filtry, oleje v motoru a prevodovce... Druha rarita, Honda Accord Tourer 2.0 2004, koupil jsem ho s 394tkm na hrbu pred dvema roky, aktualne 410, nebere ani kapku oleje, ten motor tu kastli prezije.. ta uz byla dvakrat opravovana, potreti uz to bude chtit nechat vyvarit, osetreni uz nepomaha. Ale stale jsou to dve auta, ktera dohromady stala 130 tisic a jejich uzitna hodnota je k nezaplaceni. Sednu, otocim klickem a auto jede, troubi, sviti a ostudu nedelaji. Za me jsou kilometry v pohode 🙂
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Narazil jsem na tento seriál poměrně nedávno a po přečtení tohoto článku mě napadlo v podobném duchu používání slova "hrozné" a musím říct, že se hrozně špatně vyhýbá použití spojení "hrozně krásné", nebo "hrozně to někoho baví", i když je v podstatě myšleno v pozitivním duchu...