Je to pár let co jsem jel rychlíkem z Prahy. Seděl jsem v jídelním voze u stolku pro dva a p. Švehlík si přisedl k mému stolu. Naproti přes uličku u většího stolu seděli dva páry zřejmě manželů jedoucích asi z dovolené podle bagáže a toho jak byli ve velké pohodě. Jedna z dam když zaplatili účet a chystali se vystupovat na první zastávce se k p. Švehlíkovi naklonila a požádala o podpis s oslovením - Mistře. p.Švehlík se jí s úsměvem podepsal na podávanou účtenku a když vystoupili opět s lehkým úsměvem mi říká "Jakej pak já jsem mistr, obyčejnej komediant co se svou práci snaží dělat jak umí nejlíp." Tím jsme se dali do řeči a můžu říci že jsem litoval že vystupoval v Olomouci. Upřímnou soustrast rodině.
USA nedělají nic nového. V sedmdesátých letech to zavedli rovněž. Když začala ropná krize a americká auta se spotřebou "sto na sto" moc v prodeji nefrčela , kupovali američani více japonská auta, které měly výrazně menší spotřebu, tak na ně byla také uvaleny cla a řešením pro japonské automobilky bylo otevřít fabriky v USA a zaměstnat v nich amíky. Ty auta pak byly bez cla. Stejně jak to USA chtějí i dnes. Nevím čemu se všichni diví. USA je zadlužené až po uši tak to zřejmě současná administrativa chce změnit.
Trochu nerozumím té celní válce. Pokud jsem dobře poslouchal v přímém přenosu projev prezidenta USA v kongresu co se těch cel týkal. Tak podle něj jen budou cla upravovat tak aby byla na zboží dovezené do USA ve stejné výši jaká cla má příslušná země na dovoz zboží amerického v současné době tak aby to vlastně byla nula. Z toho jsem tedy pochopil, že do teď např. země pod hlavičkou EU mají vyšší clo na dovážené zboží z USA než oni na naše dovezené do USA a oni to chtějí pouze srovnat na stejnou výši tak jakápak celní válka. No možná jsem to jen špatně pochopil.
Přidám se k níže psaným příspěvkům. F1 sleduji od 1974 a horším komentátorem než tahle dnešní čtveřice byl jen p. Pouva a Richtr. Nic ve zlém, ale komentovat sportovní přímý přenos není lehká práce kde nestačí být jen zapáleným fandou, ale je potřeba umět aspoň složit normální srozumitelnou větu. Přesně jak píší níže, poslouchat "experta" Krále a jeho pubertální hihňání v kombinaci s Eiseleho výbuchy emocí mě přivedlo k zakoupení TV F1 i přes to, že angličtinu neovládám. Kdo má problém s komentářem této skupiny při sledování závodního víkendu mohu jen doporučit. Počítač propojím s TV a v pohodě sleduji další výhodou je dát si TV F1 i do telefonu, takže ti co mají problém doma, že kvůli F1 trčí rodina každý druhý víkend doma nebo musí být bez taťky odpadá. Další výhodou je možnost obraz přepnout nebo přepínat přímo do kokpitu libovolného jezdce atd. Co se ceny na sezónu týká, 1500,- není tak hrozné.
Ta schůzka v Paříži není tak důležitá pro ukončení války na UA. V tom to bych s ministrem souhlasil. O té se bude rozhodovat v Saudské Arábii. Co ale vzhledem k pozvaným státům se ukazuje je ať to naši představitelé oke.ávají jak chtějí, je to co a kam nás západní mocnosti v EU zařadily a co si o nás díky naší reprezentaci myslí. Velkou chybou bylo rozbití, díky našim pantátům, tzv. V4 ať si o představitelích Slovenska a Maďarska myslíme cokoliv. Ono i Polsko není k EU a státům co mají hlavní slovo v Evropě tak "vstřícné" a poslušné a přes to je , i díky jeho zeměpisné poloze v Evropě, berou. Oni totiž poláci neumí tak krásně ohýbat páteř a to se mnohdy cení než bezhlavá poslušnost.
S názorem p.Ecclestona souhlasím a doufám, že bude mít pravdu. Možná, že to mnozí fanoušci ani netuší, ale nebýt Ecclestona, tak by Hamilton v F1 pravděpodobně nikdy nejezdil a o sedmi titulech by mohl jen snít. Je to jeho a bývalého šéfa MCL Dennise "dítě" co jej vedli od motokár až do F1. Pro ty co nevěří je možné dohledat. F1 sleduji už 50let a mám v případě LH problém s tím, že mám trochu jinou představu o přístupu k práci závodního jezdce. Jak propastný rozdíl když to srovnám třeba se Schumacherem, Sennou, Laudou, Stewartem a tak bych mohl psát o dalších. Nejvíce u mě ztratil když začal do F1 zatahovat politiku. To jeho poklekávání mi až tak nevadilo a celkem jsem ho chápal, ale nutit do toho ostatní jezdce bylo moc přes čáru. Podle mého šel do Ferrari z důvodu, že i když se o něm píše jako o nejůspěšnějším jezdci F1 pořád má "jen" těch sedm titulů a on chce prostě toho Schumachera konečně překonat aby to byla pravda a jeho ego mělo zadost. A povést se to právě ve Ferrari, té nejikoničtější stáji v historii F1 kde jméno Schumacher na vás dýchá z každého rohu by bylo něco, jak se moderně říká skvělý příběh.
Nejde o výkon, ale jak zde níže bylo vysvětleno 98 nemá tolik sajr.jtů co zalepují vstřikovače a to hlavně u přímovstřiku. Moje zkušenost pro příklad, není to od aut, ale od travních sekaček. Při používání 95 hlavně u starších, po zazimování na jaře problém s nastartováním a to i po úplném vypuštění benzínu vč. karburátoru před zimou - zalepené kanálky v karburátoru. Nepomůže ani stlačený vzduch. Musíte jej rozebrat a ponořit do nějakého čističe na karburátory a týden nechat. Při používání 98 ho tam můžete i nechat a nastartujete.
Jen malá poznámka pro zdejší diskutující. Tento článek byl asi napsán na základě neustálých reportáží našich předních médií o cizí suverénní zemi. Ona je to taková léty ověřená politická taktika všech politiků - vlád, odvracet pozornost od problémů ve vlastním státě, zvláště pokud si s nimi vládnoucí špičky neví rady. Myslet si o tom co se tam děje můžeme co chceme, ale Slovensko je suverénní samostatný stát, který si zvolil v svobodných volbách do čela toho koho si zvolil a jejich problémy jsou jen jejich a podle mě pokud se to nás, zatím přímo netýká, tak se do toho nemáme míchat i třeba takovými a podobnými projevy. Ono když se podíváme k nám tak to také není co by nám mohli ve světě závidět.
No já nevím jestli se takto vařila v hospodách, ale já dělám dršťkovou podle normy ČSN vč. hmotností všech ingrediencí jak ji právě v hospodách vařili. Zatím všichni, kteří ji ochutnali ji chválili a řekli ano tak si ji pamatuji. Spoustě lidí dršťková nechutná ale to neznamená, že nepatří do české klasiky. Když bych si měl vybrat mezi hamburgrem a dršťkovou, tak zvolím dobrou, podle ČSN dršťkovou, ale nebudu hanět hamburgry.
Trapné a nesmyslné nařízení. Přitom stačí komunikaci jezdec - box prostě nevysílat veřejně. Dávat si pozor při závodě kde řídím v 300 km rychlosti a adrenalin máte na sto dvaceti na pusu je prostě nesmysl. Měli by se všichni jezdci+ týmy domluvit a na protest těchto nesmyslů mluvit do interkomů tak, že i dlaždič by se červenal.
S byty za socíku to bylo region od regionu různé. Jasně v Praze problém, ale dnes to není o moc lepší hlavně cenově. Ale v jiných regionech to zas nebylo tak hrozné jak pane autore uvádíte. Mě v roce 87 po návratu z vojny fabrika nabízela družstevní čtyřpokojový byt v novostavbě ( paneláku) jen abych z fabriky neodcházel a to jsem byl THP a politicky neaktivní. Nevím proč se tady pořád píší články ve kterých se musí ubezpečovat lidi v jaké krásné pro život žijeme zemi a jak to v tom socíku bylo zoufalé. Rozhodně to tenkrát nebyl ráj na zemi, lidi měli své nějaké starosti, dnes zas mají jiné, ale špatně tak aby nemohlo být hůř není. Jak se lidově říká - Za každého režimu je chleba o dvou kůrkách.
Lak jistě trpí a poškozuje se, ale hlavní problém spočívá spíše v tom a to hlavně u benzínových aut, že palivový okruh je uzavřený a má tzv. odvětrání které ústí v horní části plnícího hrdla do nádrže a pomocí hadičky je spojeno s nádobkou s aktivním uhlím a to aktivní uhlí uvnitř benzín naleptává až jej rozpustí na prach který následně poškodí další tzv. taktovací ventil. Řidič to pozná tím, že se mu na přístrojovce rozsvítí tzv. "pečené kuře" a motor bude zlobit.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Hloupé je to především pro jihlavské fandy, jinak to je jedno. Díval jsem se na pár zápasů JIH - ZL a úroveň - žádná sláva oproti extralize nehledě, že OL měsíc léčila šrámy a mohla se v klidu připravovat.