Za tohle dílo můžou konkrétní lidé z ministerstva dopravy a ti tam jsou už docela dost dlouho a nemají s vládou nic společného. Smutné je to, že parta pár lidí řádně zkomplikuje život statisícům lidí a zodpovědnost žádná. Nikdo si totiž nezjišťoval skutečný stav, jak se rozcházejí databáze STK a úřadů. Že nejsou totožné databáze na úřadě a v STK není rozhodně vinou STK. STK vám v databázích žádné opravy a úpravy nemůže udělat. "Velký techničák" nemusíte odevzdávat, můžete požádat o jeho vrácení, když by vám ho chtěl úředník zabavit.
Je zajímavé kolik lidí a jak se tu vyjadřují k problému hybridů. Z odpovědí je patrné, že 90% autorů vůbec neví jak funguje hybrid od Toyoty. Toyota hybridy vyrábí víc než 20 let a nikdo to neumí líp. Když tu někdo píše, že se tohle auto nabíjí jen při jízdě z kopce tak lže. Nabíjí se i při brždění a to podstatně víc než při jízdě z kopce. Pokud chcete jezdit s hybridem hodně úsporně, tak musíte změnit styl jízdy. To neznamená, že musíte jezdit pomalu. Stačí jen využívat rekuperovanou energii. Ale to vám to auto všechno řekne. Mám zkušenosti s Yarisem a Priusem. A jednu důležitou vlastnost hybridů od Toyoty tady (hlavně Prius) nezmínil nikdo. Neskutečně spolehlivé auto s velkými nájezdy km. Takže řešit, že se budu starat o dvě zařízení postrádá smysl.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Co je to za pseudohybrid, když to nefunguje v zimě. Je to jen na pomoc akceleraci jinak nic.Hybrid se spotřebou 9 litrů na obsah motoru 1,5 je paskvil. Maska bídná napodobenina Lexusu, jak tady již někdo psal.