Jó to je holt léčba šokem milá Evropo. 30 let tu panáci jen mlátí tlamou, nezbrojí, nebudují obranu, nechávaji si lézt kde koho a spoléhají na USA že je vytáhnou z problémů, a ono ejhle, ono se jim už nechce pořád řešit nesjednocenou Evropu.EU už dávno měla mít vojenskou sílu srovnatelnou s USA, ale spoléhala se, že to za ni od¨maká a zaplatí Amerika, teď je konec iluzí, rozmazlený fracek Eu je v tom sám. No ale to nevadí, my tu máme přece tendtecten grýndýl a fitforfiftyfajf, z toho rusáci určitě padnou na p .....
Na rozdíl od autora článku to vidím také z té druhé strany, tedy od katedry a sedačky spolujezdce ve výcvikovém vozidle, už 17 let. Zda budou mladí řídit, záleží jen a jen na nich. Kdo chce, nemá s testy a znalostmi problém, stejně jako s praktickou jízdou. Bohužel těch, kteří se tomu plně věnují a nekašlou na to je výrazná menšina. Řadu let se věnuji již jen kategorii CE, kde problém není, ale stesky a příhody od kolegů, které zažívají s těmi "mladými" u skupiny B (kategorie AM,A1 je mnohdy ještě výživnější) jsou smutné. Žijí v představě, že se "to nějak zařídí", že pro získání znalostí a dovedností (oni to pomýleně nazývají získání řidičáku) nemusí nic, jen tak nějak projít na 85% testy. Asi tak nějak podobně jako ve škole. Povědomí o mechanismu pohybu v prostoru (tedy na silnici) je minimální, znalosti fyzikálních zákonů (těch ze základní školy) vztahujících se ke zvládání vozidla také minimální, zájem také minimální. Vysvětlovat princip spalovacího motoru (aby věděli, proč se do toho tankuje nafta nebo benzín, a nejde to libovolně měnit) je pro je jako jaderná fúze. Prostě nezájem.
A pokud autor brečí na cenou (cca 20-22tkč) tak je to asi velmi málo, když čerství držitelé a mnozí i déledržící jsou ochotni o něj během chvilky přijít. Není dne, aby nebyl někdo chycen, nebo honěn PČR pod vlivem bůhvijakého sajrajtu nebo způsobil nehodu, příklad z tohoto týdne je masakr na obchvatu Opavy.
A pokud má autor problém s Českými pravidly pro získání ŘO, tak by se asi osypal při zjištění, jaké je to jiných zemích, ať již z hlediska výcviku, požadavků, podmínek a hlavně ceně.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
No a už je to tady, EU si automotive úspěšně likviduje a china machinery si mne ruce.