Oni si reportéři různých médií myslí, že jsou něco víc. Sám jsem zažil, kdy štáb jedné takové TV vlezl v železniční stanici do kolejí a když jsem je, jako výpravčí, upozorňoval, že tam nemají co dělat, tak se oháněli tím, že oni jsou televize N.... V klidu jsem je upozornil, že mají kameru otočenou špatným směrem, že ten rychlík jede z jiné strany a jestli chtějí natáčet vlastní smrt, tak musí tu kameru otočit více vpravo ......... (-: (-: (-:
Když má někdo mobil, na kterém může teoreticky sledovat veřejnoprávní TV. Sice to nedělá, ale mohl by, tak musí platit poplatek. Podle stejné logiky by každého muže bylo potřeba zavřít za znásilnění. Absolutní většina mužů sice nikoho neznásilnila, ale mají na to nástroj. (-: (-: (-:
Pozor, myšleno jako vtip. Kdysi se na podobné téma vyprávěl.
"Dědo, vy pálíte slivovici na černo, povídá policajt 85 letému dědovi. Ale to bylo strašně dávno, teď už ne. Ale máte na to přístroj, tak zaplatíte pokutu, oponuje policajt. Tak to mně musíte zatknut za znásilnění, oponuje děda. Jak to, vy jste někoho v 85 letech znásilnil ? Diví se policajt. No to ne, ale mám na to přístroj.
Autor uvádí, že v Pardubicích nefungovalo žádné zabezpečovací zařízení ( """ V Pardubicích například loni nefungovalo žádné zabezpečovací zařízení, kvůli tomu se srazily dva vlaky a čtyři lidé zemřeli.""" konec citátu ). .......... Když pan redaktor něčemu nerozumí, tak ať o tom nepíše. V těch Pardubicích zabezpečovací zařízení fungovalo naprosto normálně a bylo plně funkční. Když mne bude autor kontaktovat, rád mu to vysvětlím.
To máte podobné jako řidiči smluvní přepravy BOLT. Většina Ukrajinci a další cizinci z východu s neznalostí dopravních předpisů abez našeho řidičáku. V pěší zóně jezdí jejich "TAXI" riskantně mezi lidmi , tzv. "na plný plyn" . A výsledek ? Město místo, aby zpřísnilo jejich kontrolu, tak zakáže normálním TAXI vjezd. BOLT ho samozřejmě ignoruje a jezdí tam dál. Ale MP je asi slepá .....😃😃😃😃😃😃
Nechci nijak schvalovat nevhodné chování řidiče MHD, ale dívejte se na to také z druhé strany. Jak má řidič poznat, že je někdo ZTP, když na něm není na první pohled "nic vidět" ? To má pokaždé zajistit autobus a jít zjišťovat, jestli cestující s tou koloběžkou je ZTP, nebo normální "líný" člověk ? To by také mohl dělat v některých časech na každé zastávce. Hlavně u mládeže je v módě s koloběžkou jezdit do školy, ale ne aby ji použili k cestě, na to mají přece bus, ale na to, aby se ní před školou předváděli. Příště řidič, když na něj bude stížnost a bude potrestán, bude koloběžkáře přehlížet a pak si zase bude někdo stěžovat, že mu mládež s koloběžkou v autobuse přejela nohu .........
Jádro ne ! Uhlí ne ! Fotovoltaiku taky ne ! Neb zabírá zemědělskou půdu, Větrníky taky ne ! Jsou hlučné. Vodní elektrárny taky ne, neb jak tu už někdo psal zatopí část území. To vše by hodně lidí chtělo zrušit. ..................... Ale !!!!! ................. Používáte elektrické spotřebiče ? Ohříváte vodu v el. bojleru ? Máte internet a počítač ? A plno dalších věcí a činností, které bez elektrické energie nemohou existovat. S tím vším by jste se museli rozloučit, ale to taky nechcete .......... (-: (-: (-:
A teď si představte, že by je ten vlak trefil. Cca 3 hodiny by celá trať stála a tisíce lidí by nadávalo na to, že má vlak zpoždění. Neb se to musí vyšetřit, i když na tom není co šetřit. Vše je jasné. Ale strojvedoucí musí hlavně "foukat", jestli není pod vlivem, krom jiného musí do protokolu uvést, jestli předpisově zahoukal a jestli se pokusil těm "sebevrahům" vyhnout. To už by tu plno diskutujících mluvilo jinak .......
Nacpat krátké tří vozové vlaky už na i tak totálně přetíženou trať může vymyslet jen sotouš. Nová tří-vozová jednotka o kapacitě cca poloviční, než má patrový Elefant akorát ucpává trať. Proč ROPID nepožaduje navýšení počtu patrových Elefantů, které při stejném počtu vlaku mají daleko vyšší kapacitu. Navíc vlaky jsou provozované jiným dopravcem, takže se zhorší řešení při případných mimořádnostech ( porucha vozidla, sebevrah na kolejích a podobně ) .
0
Sledujících
2
Sleduje
0
Sledujících
2
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Na vojně nemusel někdo zemřít jen sebevraždou, ale i různým jiným způsobem. Úraz v opilosti byl dost častý. Já byl na vojně také dva roky, samopal jsem držel v ruce jen na přísaze ( bez zásobníku ) a jednou na cvičných střelbách ( čtyři rány do terče a šest nábojů dávkou na figurínu ) . Více jsem samopal neviděl a v ruce nedržel. Maskáče jsem měl na sobě jen v přijímači a zbytek vojny jsem je nafasoval cca tři měsíce před civilem a jen mně překážely ve skříňce. A stejně v mém "útvaru" byli za 2 roky tři vážné úrazy a jeden smrťák. Tři měsíce po mém odchodu do civilu dva mrtví a několik nevidomých po vypití kradeného metanolu z železniční cisterny. Na vojně se nejen "válčilo", ale i pracovalo a tam bylo těch "pracovních úrazů" relativně dost. Já si vojnu odbyl v roce 1981 - 1983 v Praze Vršovicích u Železničního vojska. Já měl to štěstí že jsem byl zařazený jako výpravčí, ale většina kluků jako posunovači, protože to tam nikdo z civilistů nechtěl dělat..
2 odpovědi