Vy děláte, jako kdyby to člověk chtěl ukrást. Je úplně jedno, jestli je zboží na paletě nebo v regálu, pokud to přitom člověk nerozsype. A pokud jde o bezpečnost - největší problém jsou ty samotné palety nebo gitterboxy, které stojí uprostřed uličky, brání pohybu, zabírají místo a hrozí, že na sebe při vyhýbání něco strhnete.
Naprosto stojím za Ukrajinou. Ale tohle Zelenský nezvládl. Je jasné, že ho vlákali do pasti. Je jasné, že Trump i Vance jsou arogantní h....a, se kterými se moc vyjednávat nedá. Ale právě protože to je jasné, měl se podle toho zařídit a nenechat se vyprovokovat. Je to naprosto pochopitelné, že se neovládl, protože když člověk čelí takovému ponižování a záplavě lží, je toho na něj moc a mě se to kecá, když jsem tam nebyl, ale stát se to nemělo. Mimochodem - vidíme v přímém přenosu, jak to bude u nás vypadat za pár měsíců, protože Babiš je z naprosto stejného těsta jako Trump. Takoví lidé do politiky nepatří. Rád bych věřil, že to českým voličům včas dojde, ale asi se to nestane.
Tak doufám, že těch 12 poslanců z CDU/CSU je se sebou spokojených. Jak se píše v článku - Merzovu reformu podporuje většina Němců. Takže jdou proti svým voličům. A ti jim to spočítají ve volbách. Merz je první politik z renomovaných stran, který má odvahu opravdu řešit problém migrace. A vidí, že neřešené problémy nahrávají extrémistům. To jsou ostatní opravdu tak zabednění?
Zaujala mě zmínka o tom, že zákaz má své fáze, aby se mohli adaptovat. Co to asi znamená? Pochybuji, že by jim radnice dovolila rozšířit restauraci až na chodník. Takže třeba mají otužovat zákazníky? Mohli by je třeba nakládat do ledu. Ale jeho výroba ve Španělsku asi taky přinese nějaké ty emise. Nebo by mohli najmout levné holky z Východu, aby zmrzlé Španěly aspoň trochu zahřály. Anebo ta adaptace znamená, že se bude čekat, až globální oteplování zesílí a bude teplo i v zimě. Tolik otázek.
Ten článek je tak tendenční, až to bolí. To co tam samozřejmě na první pohled chybí je statistika trestných činů etnických Němců (nebo alespoň) dlouhodobě žijících v Německu ve srovnání s kriminalitou migrantů (kterých je navíc ve společnosti mnohem menší procento). Tady jedna taková je: Odkaz . Pak je teprve možné dělat kvalifikované závěry. Ještě jsem neslyšel, že by zavírání očí před problémem nějak přispělo k jeho řešení.
Jestli by nestačilo trochu přemýšlet. Tradice, ze které mají ženy modřiny fakt není OK. Mlátit někoho pomlázkou až ho to bolí je úchylnost. Strašit děti monstrózními čerty až se z toho počůrají je úplně mimo. Já jsem to ale takhle nikdy nezažil. Pomlázka byla symbolická, čerti byli trochu legračním a trochu strašidelným doplňkem Mikuláše, který je vždy zkrotil. Kdo je normální tak z těch tradic neudělá strašáka. Bere ohled na ženy i na děti. A kdo není, ten si ventil pro svou agresi najde někde jinde i když budou všechny tradice zakázány.
By mě zajímalo, co je na šedesátiletém stromu, navíc mimo vší pochybnost nepůvodním, tak vzácného. Ano, našlo se i řešení se zachováním stromu. Doplatí ten pán rozdíl v ceně? Podle podobného klíče bychom mohli stavět třeba klikaté dálnice, abychom se vyhnuli každému pozemku, ke kterému má někdo citový vztah.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To je tak zavádějící článek, až to bolí. Zálohování PET lahví neznamená, že se ty lahve znovu naplní a pustí do oběhu. To prostě není technicky a hygienicky možné. Znamená to, že se vrátí do obchodu, který je pošle k recyklaci. Záloha pouze více motivuje zákazníky, aby lahve nosili k recyklaci. K té samé recyklaci, ke které už dochází teď, protože my Češi jsme v tom vzorní a třídíme dokonce víc než ti zmiňovaní Němci - asi 80%. Takže se nic nemění, až na to, že nemusíte lahve skladovat nepomačkané, aby je automat rozpoznal, nemusíte je tahat a do obchodu a dohadovat se, jestli zrovna tuhle láhev tam prodávají. Stačí je zmačknout, dát do tříděného odpadu, který má každý za rohem a obec nebo firma, kterou obec pověří je zrecykluje úplně stejně. Jenom peníze půjdou té firmě potažmo obci a nikoliv firmám, které si vyberou prodejci. Takže za mě mnohem lepší.
1 odpověď