Takže "kazítko" instaluje výrobce, ale odpovědný za to bude ten, kdo výrobek prodává. Vadí mi také skutečnost, že se často kvůli malé součástce musí zlikvidovat celý výrobek. Hromada materiálu, lidské práce, doprava přes půl zeměkoule (obvykle z Číny) a celkově zachovalý stroj se sešrotuje. Třeba kvůli dílu za pár korun.
Učili jsme se psát na SŠ technickým písmem. Tak si ještě pamatuji, že některá písmena se musela dávat blíže k sobě, aby to opticky vypadalo dobře. Myslím, že se tomu říkalo rozpal písmen. Anebo písmena s oblouky (O nebo U) se musela psát trošku větší, protože na pohled vypadají menší než písmena "hranatá".
Obvyklé ohánění se bezpečností silničního provozu. Ale jaké procento dopravních nehod bylo skutečně způsobeno špatným technickým stavem auta a kolik nehod bylo způsobeno chybou řidiče? S tou starostí o životní prostředí je to podobné. Spíše mi z toho vychází snaha vyřadit z provozu starší auta a donutit lidi je koupi EV.
Byli jsme na Sardinii loni začátkem října. V jižní části ostrova. Měli jsme půjčené auto, takže jsme se podívali na různá místa. Pláže většinou pěkné, moře také. Ubytování jsme si našli skvělé, to se nám moc líbilo. Ale jinak mě Sardinie celkově docela zklamala. Na severu ostrova je to asi lepší, ale zkoušet to už asi nebudu. Na mnohých místech byly nápisy: "Sardegna non è Italia". A je to pravda. Itálie to není 😔
Už od prvního oznámení o velkém zvýšení cla bylo jasné, že se akcie hodně propadnou a vznikne tak prostor pro výhodné nákupy velkých hráčů na trhu. Nakonec Donald Trump je jedním z nich, takže jistě přesně věděl, co dělá. A jistě to věděli i všichni velcí obchodníci. A následně hned zvýšení cel pozastavil. A ceny akcií zase pěkně rostou. Působí to jako manipulace s trhem. Trump má tu výhodu, že může i o takových významných věcech rozhodnout prakticky sám.
Po takovém zásahu do ekonomiky a obchodu bylo jasné, že se mnohé investice propadnou. Před cca 5 roky to bylo podobné v souvislosti s plynem, ropou a elektřinou. Investice jsou dlouhodobým produktem spoření a občas se mohou dostat i do mínusu. Určitě bych teď nepanikařil a unáhleně neprodával. Ono se to brzy začne zlepšovat!🙂
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Článek vyznívá velice odborně. Noha na spojce nebo ruka na řadící páce nepatří k mým zvykům, nicméně jsem přesvědčen, že lehce položená noha na spojkovém pedálu spojku nijak nenamáhá a stejně tak ruka lehce položená na řadící páce rozhodně neškodí převodovce nebo ovládacímu mechanismu. Zdůrazňuji k oběma případům slovo "lehce". Pokud někdo drží nohu na spojkovém pedálu tak, že se tento tlak už přenáší až na spojkovou pružinu, tak je to samozřejmě špatně. Ale to pak není lehce položená noha na pedálu.
3 odpovědi