Takovou blbost jsem dlouho nečetl, a takovou hromadu otravných reklam jsem dlouho neviděl (zavřít možno až za 5s atp). Prima+ je od Netflixu vzdálená asi jako Favorit od F40 (pro neznalé Škoda a Ferrari), to první nechcete ani vidět.
Jinak ještě nějaký dodatek pro p. Součka - KODI je warez! Ano, je na něm spousta obsahu a cena je přívětivá, to ale nic nemění na tom, že jde o nelegální obsah.
Jistě, další možnost, jak připravit našince o normální výplatu. Hromada podnikatelů bere Ukrajince, protože je nemusí tolik platit, takže si za podobnou integrační bude stát. To ovšem platilo už před válkou, tak to pak jenom zhoršila (celkem výrazně), a dnes vidíme ty dopady - vše je neúměrně drahé v porovnání s průměrným platem, který navíc většina lidí ani nebere, a o ceně vlastního bydlení ani nemluvím. Naštěstí se mě to už netýká, ale lidé po škole s vidinou založení rodiny opravdu nemají na růžích ustláno.
V manuálu stále velmi rychlé auto s nestárnoucím designem. Bohužel jsou dnes kusy v prodeji buď zbastlené tuningem, utahané na kraj životnosti nebo, případě originálu ve slušném stavu, neskutečně drahé (jako ostatně všechny podobné vozy, výjimku tvoří pouze NSX a Supra MK IV, tam už je cena holý nesmysl).
Nejsem si zcela jist, k čemu jsou podobné články dobré, a ten popis vůbec nechápu. K čemu popisujete něco, co je vidět na fotkách (předpokládám 3D render, že si autor dal práci aspoň vůz vymodelovat), ale v reálu to neexistuje? Široké blatníky asi každý vidí a karbonový díl je maximálně PBR materiál.
Za mě recenze úplně v pohodě, ale jistě, někdo si holt musí stěžovat na všechno. Největší výhoda daného vozu je non-EV. Designovka to moc není, jako Multipla to ovšem taky nevypadá. Do segmentu SUV bych to kvůli velikosti necpal. Agregát, to už je jiná debata. 3 válce a litr obsah jsou smutný, a jelikož celý výkon táhne turbo, vyšší spotřeba je jasná - s tím ovšem souvisí nižší emise, a proto to debilní EU podporuje. Někdo si tam mylně myslí, že EV je ještě lepší, protože se elektrika přece vyrábí ze vzduchu, že.
Jj, to může napsat jenom člověk, co s tím nemá osobní zkušenost, a to jsem četl jenom nadpis. Peníze jistě, ale to je tak všechno, a když vám práce u nich zničí zdraví, tak vás prostě vyhodí, protože už tam zkrátka nemůžete v tomto stavu dělat. Problémů je samo mnohem více, ale na veřejnost se nedostanou.
Ano, číňané neřeší nějaké registered a trademark či podobné věci a kopírují vše, co se jim zlíbí, což jistě není dobře v mnoha směrech. Poslední, kdo ovšem může tento postup kritizovat, je pan Průša, který okradl na nápadech jistě nejednoho. Osobně vím o případu, kde v podstatě vykradl technické nápady jedné ze středních škol, a protože má logicky více právníků, problém se nechal tak říkajíc zmizet. Hovořit tedy o tom, že se někdo nechová dle zákona, ať laskavě přenechá jiným. A pravdou bezesporu je, že jsou jeho výrobky dost předražené a firma má nyní i co technologicky dohánět (asi by to chtělo zase nějakou SOČ, že?).
Jistě, vše je top secret, ale vy víte víc! My víme díky článku, že autor není úplně normální, protože každý dealer chce prodávat. Po rychlé návštěvě webu víme dále, že jsou obě ceny zhruba o 100k vyšší (700k standard a 800k+ premium) - alespoň ve mnou staženém ceníku - takže to opravdu nic levného NENÍ.
Do budoucna snad méně takto "kvalitních" článků
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To jsou přece jednoduché počty. Za 30 let splácení dáte zhruba ty samé peníze jako za 30 let pronájmu (aspoň tady u nás v Pardubicích). Nyní jde o částku zhruba 20k, a za 30 let tak mohu mít vlastní 3+1 s výměrou zhruba 80m2, oproti tomu nacpat ty samé peníze (zhruba 8M) někomu cizímu. Jediný rozdíl je počáteční vklad 1M za byt v celkové ceně 5M, a to s rostoucím nájmem nebude stejně dělat rozdíl. V jednom případě máte před důchodem nemovitost, v tom druhém holou řiť, takže co si chcete rozmýšlet?