A kolik podobných ptáčků sedí v křeslech ředitělů státních organizací a místo své práce takto podivně podniká? Samozřejmě slušně zaopatřen ředitelským platem s nějakým tím milionem roční odměny? A s nárokem na "zlatý padák". Člověku se chce zvracet. ..... Komunista jsem nebyl, ale co bych dal za návrat před rok 1989 - ještě nyní mě ruka pálí, když si vzpomenu jak jsem cinkal klíčema.
Já myslím, že vítězství SSSR by nebylo možné bez gigantiské pomoci USA a Británie. Jak kdysi např. přiznal Nikita Chruščev: nebýt dodávek střelného prachu z USA, neměli jsme čím střílet. K tomu neuvěřitelné množtví Jeepů, a různých náklaďáků, bez kterých by se rusům zhroutila jak logistika tak velení. Dále tanky, stíhačky..... Stačí se podívat na nějaký dokument z války. Al tomu celé fabriky na vžrobu tanků a dalších zbraní..... A tenhle mgr nakonec mluví o jednotě?????
no.. kdyby ty souvislé čáry byly skutečně jen tam, kde něco řeší, pak ano, souhlasím. Jenže u nás se zdá, že při každé opravě silnice přibudou další souvislé čáry, nejlépe v celé délce komunikace. Nevím, zda je někdo za takouto "Bezpečností aktivitu" nějak speciálně honorován či proč? Někdy mám dojem, že ty čáry tvoří "umělci" s IQ tykve podle okamžité nálady. A tak znám úseky s přerušovanou čáýrou kde si nedovolím "vystrčit nos" abych přežil a pak se musím někde na přehledném a dostatečně dlouhém úseku za traktorem šourat protože tam kdosi zapomněl přerušovat čáru.
Není mě jasné, proč ČD u těchto historických vlaků zdegraduje působivost tím, že sice na čele je "pára" ale zezadu celý vlak strká nějaká Bardotka či jiný "motor". Dříve ty "páry" tahaly vlaky i těžší a to bez problémů. Také se vědělo, že páru nelze přetížit - maximálně s vlakem nepohnula. Ale "motor" ano. No takhle to alespoň vyjde o dosti dráže. V cizině takovýto jev (pardon.."fenomen") neuvidíte.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nabubřelý kašpar.