F50 vs. F40 je na samostatnou diskusi, možná ne jednu. Upřímně, osobně taky úplně nerozumím tomu "rozdílu" ve prospěch F40. Ale to nechme. Já jsem se prvotně vlastně jen pozastavil nad tou situací v tom videu - ten řidič purosangue (lhostejno, že Leclerc) podle mě ten van (VW) viděl. Že do toho vanu drcnul, tak NECHÁPU. Ale i kdyby "nepozornost", tak kde jsou v této chvíli všichni ti asistenti!?? Toto mě (trochu) zarazilo...
Myslím, že jsem vám odpověď dal, žádný asistent pro pomalou jízdu městem v tom autě není. Ale proč stále řešit asistenty. Co když jen Leclerc neodhadl délku svého čumáku..
Jste si jistý, že Purosangue by taková modelka v podpatkách neuřídila??! A že by - už bez podpatků, samozřejmě - byla schopna vůbec popojet s takovou F40!? I v dobách, kdy Ferrari soutěžil současně v několika seriálech a na všech kontinentech, drtivá většina jeho "civilních aut" sloužila pouze k popojíždění od jednoho nočního baru k druhému. Ale nechť - nějak na to soutěžení vydělat musel. Ale dnes!? Jak dlouho tifosi čekají na titul ve F1??! Ještěže se zadařilo to jubilejní LeMans...
Srovnáváte nesrovnatelné. Mezi F40 a Purosangue je, jak jistě víte, 35 let. F40 byl zaměřen na někoho úplně jiného, než současný Purosangue. V jakých rukou a k jakým účelům nakonec auta sloužila, to není v možnostech výrobce ovlivnit, žádného výrobce.
Na titul v Poháru konstruktérů čekáme 16 let, na titul v jezdcích ještě o rok déle, ale to jste si určitě dokázal spočítat.. Mimochodem speciál 499P vyhrál 24h Le Mans podruhé za sebou, v silné konkurenci. A naposledy zvítězil i v Austinu! I z toho by měl "obracejícísevhrobě" Il Commendatore určitě radost!
Už dááávno není. A co se konkrétně "purosangue" týká, tak to se musí starý Commendatore obracet v hrobě...
Ále jděte.. Právě že Ferrari jsou hlavně pro řidiče. A co se týče Enza Ferrariho, myslím že by i přes to všechno byl hrdý minimálně na to, že i v dnešním eurobordelu dokáže jeho firmička produkovat a dobře prodávat krásná auta s plnokrevným dvanáctiválcem!
Ferrari s Fordem nejen vyrazil dveře, Ferrari ho především od začátku jen vodil za nos a celá ta jednání o prodeji měla jediný účel - zvýšit cenu, za kterou Fiat Ferrari koupí a vyjednat si co nelepší podmínky převzetí. Ford byl za směšného pitomce a to nikdo jen tak neskousne.
To nemělo s Fiatem nic společného. Ferrari měl finanční problémy a toho chtěl využít Ford. Jednání probíhala už v roce 1963. Fiat odkoupil většinový podíl ve Ferrari až v roce 1969! Mezitím navíc Ferrari s Fiatem spolupracoval při výrobě Coupé a Spideru Fiat Dino, kvůli homologaci svého šestiválce.
Celý ten slavný velký příběh Le Mans '66 je jen o tom, jak ohromný automobilový gigant, resp. jeho šéf, neunesl fakt, že s ním majitel malinkaté úspěšné továrničky kdesi v Evropě vyrazil při jednáních dveře. Ten vůz, který nakonec Le Mans vyhrál čtyřikrát po sobě, vlastně ani nebyl Ford. Ani tak velký gigant, jakým Ford byl, by sám něco takového za tak krátkou dobu postavit nedokázal. Musel si najmout několik specialistů, zejména v Británii, aby vytvořili vůz schopný vítězství. To vše za nemalé prostředky, na hony vzdálené od těch, kterými mohl disponovat onen evropský pidivýrobce.
Vlastně nebýt toho, že Enzo Ferrari kdysi vypoklonkoval zástupce Fordu ze své kanceláře, slavný GT40 by dost možná ani nevznikl.
Návrat Tatry bych si představoval trochu jinak, než reinkarnaci Ecorry, nebo čehokoliv jiného. Co bych si hodně přál je návrat Tatry coby výrobce luxusních limuzín s důrazem na aerodynamiku, s nezaměnitelnými tvary, jak bylo kdysi u kopřivnických zvykem.
Jeden výkřik v podobě speciálu pro DTM značku nedělá. Krom toho, speciály DTM vychází siluetou a některými částmi z produkčních aut a ty, jaksi, nemáme.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To jsou zase pindy..
Tohle nechám na vašem zvážení, to vám vymlouvat nebudu a toto nechám na vás.
A jak tedy podle autora aspoň vypadá typická Alfa..?