Za mne nevidím důvod proč podporovat rozvoj záměru, který je, jednak čistě podniktelský a jednak: pracovních sil je na českém trhu nedostatek. Komu je tedy pobídka za peníze daňovch poplatníků ku prospěchu?
A následně: Nikdo zatím nedefinoval vývoj výroby elektrické energie na půdě Evropy, která by tento nárust potřeb (pro strmě se rozvíjející elektromobilitu) pokryla. O stavbě elektráren s takovým výkonem nevím a pokud se zruší uhelné elektrárny, nebude čím svítit, natož tak jezdit. Zdroje, z jakých se dnes dobíjí vozidla na elektrický pohon (včetně vysokozdvižných vozíkú) jsou zřetelně popsána ve dokladu, který obdrží každý občan Česka ve vyúčtování elektřiny od svého dodavatele. Zde je patrno, že elektroauta jezdí převážně na uhlí a na jadernou energii.. O jejich produkci CO2 při výrobě každé kWh nechť si nastuduje každý, kdo si tento článek přečte a "prohlédne". Jsou to násobky!!! toho co mají ve specifikaci naftové motory, natož tak benzínové, které oproti naftovým produkují o 30% CO2 více.
Jsem zastáncem "zeleného trendu" už 20 let. Mám solární články na vodu, solární elektrárnu s bateriemi, ale: Evropa je v mírném pásmu a
"v zimě není žádná elektrárna ani baterie dostatečně velká".
Toto motto by měla každá firma, která dnes nabízí FVE s bateriemi, uvést investorovi, aby neříkala nepravdu...
V zimě to, zkrátka nefunguje a v létě to buď distribučí soustavu položí, nebo se to musí vypnout.
Oni, tvůrci a zastánci tohoto trendu neví, že svit slunce nestřídá prudký vítr, aby existoval konstantní energetický produkt z těchto zdrojů.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Za mne nevidím důvod proč podporovat rozvoj záměru, který je, jednak čistě podniktelský a jednak: pracovních sil je na českém trhu nedostatek. Komu je tedy pobídka za peníze daňovch poplatníků ku prospěchu?
A následně: Nikdo zatím nedefinoval vývoj výroby elektrické energie na půdě Evropy, která by tento nárust potřeb (pro strmě se rozvíjející elektromobilitu) pokryla. O stavbě elektráren s takovým výkonem nevím a pokud se zruší uhelné elektrárny, nebude čím svítit, natož tak jezdit. Zdroje, z jakých se dnes dobíjí vozidla na elektrický pohon (včetně vysokozdvižných vozíkú) jsou zřetelně popsána ve dokladu, který obdrží každý občan Česka ve vyúčtování elektřiny od svého dodavatele. Zde je patrno, že elektroauta jezdí převážně na uhlí a na jadernou energii.. O jejich produkci CO2 při výrobě každé kWh nechť si nastuduje každý, kdo si tento článek přečte a "prohlédne". Jsou to násobky!!! toho co mají ve specifikaci naftové motory, natož tak benzínové, které oproti naftovým produkují o 30% CO2 více.
Jsem zastáncem "zeleného trendu" už 20 let. Mám solární články na vodu, solární elektrárnu s bateriemi, ale: Evropa je v mírném pásmu a
"v zimě není žádná elektrárna ani baterie dostatečně velká".
Toto motto by měla každá firma, která dnes nabízí FVE s bateriemi, uvést investorovi, aby neříkala nepravdu...
V zimě to, zkrátka nefunguje a v létě to buď distribučí soustavu položí, nebo se to musí vypnout.
Oni, tvůrci a zastánci tohoto trendu neví, že svit slunce nestřídá prudký vítr, aby existoval konstantní energetický produkt z těchto zdrojů.
3 odpovědi