Ať se zveřejnění předpokládaná cena jízdenky a potom solidní průzkum, kolik lidí tím bude jezdit. Jednak v naší hustě obydlené a hornaté republice bude vybudovat rovné tratě velmi drahý problém, na rozdíl od Francie. Naše malá zemička VRT nepotřebuje a nemá na to ani dostatek prostředků. Pokud to chce EU, tak ať to celé zaplatí.
Bohužel jsme v naší zemi nájemníky a pan domácí si s námi může dělat co chce. Kdyby zahraniční kapitál tady nevydělával, tak se zvedne a půjde pryč, až to nastane, tak potom bude hodně zle. To je totiž tržní ekonomika a sociální kapitalismus je jen pokus o něco nového, ale jak je vidět moc to nefunguje, generuje moc dluhů a vlády nevím, jak to řešit. Proto se politici starají víc o sebe, než o občany, kterým mají vytvářet podmínky k životu.
Dříve byla v naprosté většině svatba, potom děti a tím odpovědnost obou rodičů. Dnes bych matkám samoživitelkám, které nebyly sezdané nedal od státu ani korunu. Lidé by se měli o sebe postarat sami a ve výjimečných případech by pomohl stát. Ale tady se rozdává jak o pouti, až jednou penězovod vyschne, pak bude opravdu zle.
Kdyby stát prosperoval, nemám s tím problém, ale je to propastná díra bez zvyšování produktivity, tak by měli jezdit v ojetých octavkách a kdo chce něco lepšího, tak si za svůj manažerský plat může koupit vlastní rodinné auto a jezdit s ním jako každý občan. Běžný občan jezdí v ojetině 10 a víc let staré. Po revoluci se to s těmi benefity nějak moc rozjelo, platy ohromné, odpovědnost žádná, zlaté padáky i v případě ztráty, atd a pak to hospodaření tak vypadá.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Nechápu, proč se vyrábějí neodnímatelná tažná zařízení, když se musí odnimatelná oddělávat z důvodu nebezpečnosti. To musil být pořádný d..il, kdo toto vymyslel, slušně to nejde napsat.