Nevím jestli bude dobré mít v provozu výrazně rozdílně jedoucí vozidla. U mladých řidičů by hlavně bylo dobře ví e kontrol v noci v pátek a sobotu a důchodce co jedou příliš pomalu. Stačilo by kdyby se opětovně zavedli kontrolu světlometů. Jízda v noci je že potkám několik jednookých aut pak auta kde jim každé světlo svítí různé a pak je skupina BMW kde se automatická světla myslím prepinaji déle než by měli a stihnou ještě oslnit všechny v protisměru.
Tak se tvoří drahé Česko. Drahé data, drahé připojení k internetu a nejen na vrh DPH ale KP. A aby měl stát zaručený počet koncesionářů bude s občanem komunikovat pouze elektronicky a pošty zruší aby měl jistotu že lidé budou už jen kvůli komunikaci pořizovat připojení nebo využívat data a k tomu jim přidáme KP. Protože musíme podporovat nezávislost médií ale ředitele si zvolí politici podle svého 🤔 co je u tohodle nezávislého?
Jsem rád že tu je tolik odpůrců elektroaut. Nechci to nikomu vyvracet ani nutit co si o tom má myslet. Mám již obě rodinná auta EV a díky všeobecnému odporu k EV mohu na plno využívat výhod které provoz usnadňují a zvýhodňují. Každý řeší dojezd a kolik denně najezdíte km? Podle bazarů co se prodávají ojetá auta plno 10 letých aut má 130 tis km to je ca 30-40 km/den tak proč má auto ujet 1000km ? denně najedu na 1. autě 150km a na 2. 350-500km a nabíjím jen doma a veřejnou nabíječku jsem zatím nevyužil ani jsem ji ještě nevyzkoušel. Každému bych jen doporučil vyzkoušet si sám na vlastní kůži EV auto a jeho provoz bez nároku na každoroční servis a po 5 letech první i náročné závady. To že výkony jsou úplně jinde než jsem u spalováků poznal kdy čekáte nějaké oslabení nebo prodlevu u řazení a ono to bez povšimnutí vypálí na 160 a pořád to táhne a vy jen čumíte a hlídáte volat a cítíte jak to tlačí oči do důlků. Mám hodně rád auta jakákoliv ale u EV je super jednoduchost a rychlost až dobrovolně jsem nastavil "chill" a konfort režim už samotný standard mě trochu děsí. Moc se těším až budou NIO ET5 kombi v Čechách konečně auto které tu bude velice oblíbené a jen mně mrzí že evropské automobilky nenaslouchají co trh chce a nutí jim auta a pak se diví že je nikdo nechce. Prostě Evropani zaspaly a skončí to jako automobilový průmysl v Anglii jen díky tomu že pomlouvají to co nepoznali.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pokud mohu reagovat tak už dva roku jezdím Teslou m3 LR a pořídil jsem Teslu m3 SR a jsme spokojeni jak s jízdními vlastnostmi tak i komfortem nabíjení,
začal jsem sice na e-golfu kde jsem prožil dost nervózních dojezdů a sledování dojezdu v km hodně znervózňuje ale u Tesly mám nastaveno % a je to jako s mobilem. obě auta v dálniční rychlosti ujedou bezpečně 200 km a pak když včas zadám navigaci k nabíjení je i rychlost nad 100 kw/h ale když přijedu k nabíječce bez navigace (nepřipravené baterie) je nabíjení zoufalství. Dokonce výletní cesta do Benátek přes Alpy mimo dálnici byla cesta s nabíjením ve Villachu a dojezd s 30%. tak to není o spatné elektromobilitě ale o výrobci. Auta jsem nekupoval nová a hluboko pod milionem (myslím že za podobnou cenu jako spalovací modely) , ale i nová tesla m3 SR je ca 1050000,-. Ale fotek hulvátů co blokují nabíječky mám plno a pokud znám vyhlášku je to stání na vyhrazeném parkovišti pro nabíjení a pokud nenabíjí (a je jedno jestli benzínové, naftové nebo elektrické) je to za pokutu,
Nejlepší si to vyzkoušet a Tesla i na poslední procento ujede 3-5 km a funguje normálně jen nervy asi u někoho fungují.