To je nesmysl. Elektrodebilita umírá a OZE jsou stále dotovány, takže opět jde jen o vytváření umělých problémů.
Jinak navyšování kapacity přenosové soustavy se dělá vždy až když je po tom poptávka, dělat něco tak investičně náročného "jen tak" žádná komerční firmě rozhodně nebude!
Nevim jak ma nekdo vyvolat poptavku kdyz mu padaji draty samovolne ze sloupu privodu k domu ? To si ma poridit svarecku a katr a pustit? Nevim jak vy ale uz samotny telefonat na ohlasovnu poruch je nerealny a resim to volanim hasicum. Jinak tu vidim v reakcich plno nenavisti a svadeni viny na solarniky ale ze k nam v pripadech prebytku z nemecka mohlo tect plno volne elektriny a mohl zde nastat vypadek jako v rakousku to uz se neresi. Za vse podle vas muzou maly solarnici a vy by ste chteli centralni jednu jadernou elektranu a pak jeste nakladnejsi rozvod ? Asi zadna vecna diskuse tu nejde a hledaji se jednoduchy reseni a vinici co se nemohou tak lehko hajit.
Také chci být nezávislí. Pokud možno za dotace od všech. 😀
Nevim zda vite puvod dotaci na tyto programy, ale jsou z emisnich povolenek a jejich urceni je pouze na bezemisni vyrobu elektriny. Jinak pokud chcete byt nezávislý mate prece moznost a nikdo vam nebrani a pochybuji ze v osobnich zalezitostech vas ostatni tak zajimaji. To muzete zalozit charitativni ucet
Tyto extremni náklady jsou způsobeny managementem distributoru, ktery misto nutné modernizace rozdeloval tucne odměny ......
Presne, od krize 2009 se do hlavnich rozvodnych siti inestovalo velice malo ikdyz uz se vedelo ze automobilovy prumysl bude elektrifikovany a stavajici povechove site dokonce m mem okoli samovolne praskaly a ze 70 let silne za svou zivotnosti. A ted pozoruji ze se hleda viník aby se z majitelu FVE stali nepratele statu. Misto toho ze vedeni egd a cez ma vysoce nadprumerne odmeny a egd dokonce odvadi nemeckemu vlastnikovi neskutecne zisky. Misto toho aby uznali ze za doby levnejsich materialu ( med, hlinik, zelezo) meli investovat a myslim ze v letech kolem 2014 by takove investice byli o 50% levnejsi nez dnes. Tak uz nechte toho osocovani solarniku, kteri se chovaji zodpovedne a chteji byt msximalne nezavyli na techto monopolnich firmach.
ještě jsem našel tohle a to je právě to co mne od koupi Tesly odrazuje.....
====Obzvlášť nelichotivý je výsledek v podání Tesly Modelu 3, kde se s poruchovostí potýká 14,2 % aut ve věku 2 až 3 roky, respektive 19,7 % vozů starých čtyři až pět let. V kategorii mladých aut je Model 3 suverénně nejhorší elektromobil, až s velkým odstupem za ním jsou Renault Zoe (8,9 %), Opel Corsa (8,3 %) a Volkswagen e-Up (7,5 %).=====
a důvod je jednoduchý, tesla pro zachování záruky nepožaduje servisní interval jako jiné (1x rok) a pak lidé na první technickou jdou bez servisní přípravy. servis u Tesly je dobrovolný.
Zkuste někde na D1 zavolat dálniční Policii, že tam stojí X aut na vyhrazeném stání pro elektroauta? Za jak dlouho přijedou, než zjistí kde dotyčný majitel je.....atd. To raději přejedu jinam. A nejlevnější TESLA stojí stále k půl milionu.......navíc je to stará vrana (r.v. 2015) děkuji nechci. Za ty prachy koupím i klidně rok starý Citroen či Opel.
A bohužel víte to i vy sám, že kvalita u Tesel je diskutabilní. Spousta lidí vám bude tvrdit, jak je to super bezproblémové auto a jiní nemůžou přijít této značce na jméno. Je to kus od kusu. Mně se libí třeba ID.4 či Enyaq. Jsem prostě konzervativní. Hlavně by mne nebavilo jezdit na servis do Prahy nebo Vídně. Jako svezl jsem se v tom, je to parádní, ale jak jsem psal, při mé smůle trefím na špatný kus a bude to moje prokletí. A novější modely jsou už od 750 tis. To už koupím i Enyaq nebo ID.4. Po rakouských dálnicích se jich prohání mraky.
Zrovna me dnes privezli 11/2019 za 13455,-€ bez dph a uz stoji pred stk jen jsem ji nabil abych ji mel pripravenou. A u druhe kterou uz mam dva roky jsem menil silem bloky a v tesle servisu jsem nebyl ani jednou. Ale chapu ze kazdemu se libi neco jineho a rikal jsem to i jinym ze nechapu proc vw neudelalo EV passata 🤔
😂... Dnešní síť čerpacích stanic je velmi hustá, tankování trvá pár minut! A na jednu nádrž se dá cesta Brno - Praha absolvovat 4x ! Kdo by kdy investoval do sezónních parkovišť,s obrovským příkonem, zázemím pro posádku...?; navíc výroba, likvidace Evraků je opět energeticky náročná,! Přelet jednoho mezikontinentálního letu, škodí jak tisíce aut! A ve vzduchu jich jsou stále statisíce, letadel, které potřebují pozemní personál...!👎
no chtěl bych vidět nové auto ktere ujede tresu praha brno 4x. Evraky jsou pro zpracování cenější než klasická a je po nich scháńka a jen se koukněte na inzeráty když někdo nabídne baterie z auta inzerát nevydrží víc jak 3 dny. a letadla jsou problém který nikdo nechce říct nahlas jako lodě. ale někde se začít musí a ikdyž to jde pomalu jde to.
Neumím si představit, že by na elektromobily přešla většina motoristů, kteří vyráží 1 .července na dovolenou do Chorvatska 🤣👎...KDO KDE vybuduje sezonní obrovská parkoviště, s obrovským příkonem a zázemím pro posádku aby bylo možné na jednou dobíjet tisíce automobilů který jedou na dovolenou?! To samé by se opakovalo v zimě u horských středisek,.... Jako sezónní záležitost je to nesmysl pro každého investora.... Trochu to dobrotrusové z Bruselu přehání 😝👎
jako když začali benzínová auta před 100 lety - pochybuji že byli benzínky jako dnes 🙂. a rozhodně energetika není v budoucnu jako dnes kde postavíte jednu elektrárnu a pak těžce vše naročně distribujete ale plno malých vyroben a pokud vím lidé jezdí na dovolenou hlavně když je pěkné počasí a to je elektřiny nadbytek a to už vidíte dnes když jsou záporné ceny elektřiny.
Aha. Vy zřejmě nevěříte tomu, že se planeta díky spalování fosilních paliv otepluje, a že to máme jako druh za pár. Tak si ještě chvilku užijte, hlavně se nijak neomezovat, a svým dětem nějak vysvětlete, že ony si to už neužijou, protože vy jo.
s takovouhle myšlenkou už vubec na takové lidi. Onu už že obyvatel planety je obrovský a skleníkové plyny vznikají už samotnou lidskou činností. Mě EV auto hlavně baví řídit a to ticho miluji
Moje řeč pane Schodelbauere. A přesně k tomu účelu naše ojeté ZOE používáme. Doma v teplé garáži, zima tomu tudíž nevadí. 😄 Já stále tvrdím, že ZOE předběhlo svou dobu. Kapacita baterie u 2. generace (od r.v. 2017) je 41 kWh využitelných!!! Má předehřev/chlazení baterie a hlavně malé, hbité a vyloženě městské vozidlo. Ano, je to druhé auto v rodině, máme vlastní wallbox a veřejnou dobíjecí stanici kousek od domu. Ačkoli se považuji spíše za příznivce elektroaut, stojím pevně nohama na zemi a vím, že na cestování po dálnici BEV zatím nejsou moc stavěny. Já jel nyní kombinovaně 4/5 po silnici 1/5 po dálnici, najeto celkem 140 km, baterie 100%, avizovaný dojezd 230 km, úbytek 70%, tedy jako bych najel 180 km. Ale u nás hlavně chybí legislativa - třeba zákaz parkování klasických aut u dobíjecích stanic - tresty, odtah aj. To stejné pokud tam bezdůvodně stojí BEV, které se nenabíjí. Spousta řidičů spalováků to totiž dělá schválně, což nechápu logiku jejich uvažování. A už jsem to psal několikrát - povinnost u každé státní či samosprávní budovy mít základní wallbox pro občany. (nabíjení za peníze) Tak jak je dnes povinnost mít bezbariérový přístup. Min. úřady, neberu školy, školky a pod. Ale jako hlavní a zásadní problém vnímám násilné vnucování BEV všem, bez rozdílu. A ještě na to mají automobilky doplácet v podobě emisních pokut. Takhle se rozdělná společnost bude ještě více selektovat. Prostě kdo chce jezdit BEV nech jezdí, ale nech jsou k tomu i podmínky ze strany EU - států. Já je zatím moc nevidím.
vyzkoušejte si teslu m3 (Y) LR a uvidíte vetší rádius, a na stání u nabíječek je legislativa - je to vyhrazené místo pro nabíjení a proto můžete zavolat policii a ta musí řešit jen zatím asi není možný odtah.
A učite není nutné EV pořizovat nové,
Dost by mě zajímalo, co to je za krám (myšleno značku EV). S 51 kW baterií se dá v teplotě kolem 0 stupňů a při rychlosti do 100 km ujet cca. 300 km, při rychlosti 130 km o cca. 50 km méně.
Na druhou stranu jako člověk co s EV za šest let najezdil přes 250 tisíc km, cítím z informací v článku jistou neobjektivitu.
podle fotek to vypadá na nějaký Peugeot já jsem s teslou m3 LR maximálně spokojený jediný problém je u nabíječek s károu jinak pohoda a rychle jsem si zvykl
Konečně článek o tom, "jak se věci skutečně mají"! Já myslel, že nám nemluví pravdu jen náš pan premiér, ale oni nemluví pravdu zelení použivatelé elektrovozů, a hlavně výrobci a prodejci elktrovozů a jejich reklamní materiály, jak by smet. Obdobně mně to vypravěl, tedy své zkušenosti, můj známý, asi před půl rokem (po loňské zimě). On je zelený nadšenec, a popis o cestách s autem na baterky zabalil do "sladké šlehačky", ale výsledek byl stejný, tak jak píše pan autor zde. A svoje povídání skončil - ale pane víte, že v tom autě je ticho a je to šíleně ekologické. Já už jsem se potom nezmohl na žádnou odpověď...
nemám EV auto z důvodu ekologie ale protože mě tesla m3 LR vrátila radost z jízdy a co od ní požaduji splňuje na míru a za ro jsem už s ní ujel 60000km - vyzkoušejte na déle jak den a poznejte sám a nedejte na známe ani reklamy.
Zajímalo by mě, proč tu teslisti tak lžou? Vaše kárky při 130 km/h žerou necelých 20 kWh/100 km, takže při kapacitě baterie 70 kWh těch 400 km Praha-Brno a zpět nedáte taky.
A kdyby měl někdo pocit že ne, tak drtivá většina testů vychází stejně jako ten níže uvedený (tj. není to jen má zkušenost):
dálniční rychlostí neujede to je pravda ale vy jezdíte tuhle trasu denně ? a pochybuji že se to dá ujet za pracovní dobu. zkuste si test podle svého běžného života a užívání auta - to bude přínosnější
Pokud mohu reagovat tak už dva roku jezdím Teslou m3 LR a pořídil jsem Teslu m3 SR a jsme spokojeni jak s jízdními vlastnostmi tak i komfortem nabíjení,
začal jsem sice na e-golfu kde jsem prožil dost nervózních dojezdů a sledování dojezdu v km hodně znervózňuje ale u Tesly mám nastaveno % a je to jako s mobilem. obě auta v dálniční rychlosti ujedou bezpečně 200 km a pak když včas zadám navigaci k nabíjení je i rychlost nad 100 kw/h ale když přijedu k nabíječce bez navigace (nepřipravené baterie) je nabíjení zoufalství. Dokonce výletní cesta do Benátek přes Alpy mimo dálnici byla cesta s nabíjením ve Villachu a dojezd s 30%. tak to není o spatné elektromobilitě ale o výrobci. Auta jsem nekupoval nová a hluboko pod milionem (myslím že za podobnou cenu jako spalovací modely) , ale i nová tesla m3 SR je ca 1050000,-. Ale fotek hulvátů co blokují nabíječky mám plno a pokud znám vyhlášku je to stání na vyhrazeném parkovišti pro nabíjení a pokud nenabíjí (a je jedno jestli benzínové, naftové nebo elektrické) je to za pokutu,
Nejlepší si to vyzkoušet a Tesla i na poslední procento ujede 3-5 km a funguje normálně jen nervy asi u někoho fungují.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
"Zodpovědný" solárník by si svou elektřinu měl spotřebovat tam, kde si jí občas vyrobí a neotravovat s ní ostatní, protože když svítí, tak se většinou neví co s ní a má až záporné ceny na burze.
A jako bonus za své nepředvídatelné odběry by měl mít povinnost kupovat si elektřinu jen za spotovou cenu, aby si dosyta užil situace, na které se podílí.
A pokud podlehne bludu, že je soběstačný, tak odpojit ze sítě, ať si tu soběstačnost užije!
A opravdu "zodpovědný" solárník by si měl ten svůj systém vybudovat na své náklady a nebrečet pro tenčící se dotace!
9 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A proc toho nevyuziji nesolarnici ktery take mohou nakoupit v takovych situacich elektrinu za zaporne ceny? Neni nahodou hlavni vynik distribucni sazba ktera brani takovemu odberu a nevhtelo by zefektivnit distribucni sazbu aby se nestalo ze pri VT byli zaporne sazby ? Asi to chce odpovednejsi pracovniky co to vylepsi a ne ty co chteji vse pri starem a nenarocnem pro jejich praci?
1 odpověď