Mě osobně spíš připadá, že dnešní mladí učitelé neumí, nebo možná nechtějí, učit. proto hledají "berličky" a jiné zkratky jak tuto povinnost přenést do virtuálního světa. neumí děti zaujmout a nadchnout pro vyučovací látku, natož ji kolikrát vysvětlit v lidštině a schovávají se za definice z encyklopedií.
Navíc, když si člověk dělá, k učivu poznámky ručně do sešitu, tak se zároveň danou látku učí.
Prvním problémem je že je na videu účelně rozmazaný údaj o rychlosti motorky. Odhadl bych 90+ mil/hod na 60mph.
Za druhé. Bezohledná jízda motorkáře.
Reakce policie za mě hraniční, ale... Motorkář hotel udělat myšku do prava. Policajt cukl stejně a zpomalil aby zůstal za moto...
Za mě 90 - 100% vina motorkáře.
Pro rypaky, sám na motorce jezdím, živím se na kamionu a tyto "hrdiny" vídám skoro denně.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Aby byla elektromobilita co k čemu, ke potřeba mít spolehlivý, škálovatelný, čistý zdroj energie. Tady vidím pouze jednu cestu a tou je jádro.