Nikdo neví, jak stála vozidla v době, kdy řidič parkoval, jestli vůbec za to může. Navíc v čase pořízení videa stojí "na prasáka" všechna vozidla ze záběru, kromě červeneho offroadu. Takže pokud není jasné kdo, kdy a za jakých podmínek parkoval, nelze určit kdo je prasák. Ale s jistotou je největší prasák ten nebo ti, kteří tuto situaci vytvořili jako poslední.
Možná tam nejel zásobovat aby mohl využít obslužný vjezd a nákladové rampy. Možná tam jel také nakoupit, nebo to byl nějaký řemeslník který potřeboval dokoupit nějaký materiál. Nebo se naobědvat. Také mohl provádět nějaký servis budovy právě v prostorách garáže a potřeboval si chodit pro material. A dovedu si představit, jaký by byl rámus, kdyby tam 5 minut manévroval, než zaparkuje správně a zabere jen dvě místa pro dvě vozidla - tažne a přívěs. A nedej bože, kdyby někoho při couvání naboural. Také je možné, že by že správné parkovací pozice nedokázal s přívěsem vůbec vyjet, vzhledem k omezenému rejdu soupravy. Ale pro všechny ostatní "muflony" je to parkovací pirát!!!
Na to aby někdo definoval suchý bioodpad, kontaminovaný chemikáliemi, by musel nejprve definovat chemické složení vlastního biomateriálu. Teprve potom lze definovat to, co tam nepatří. Jenom když spálím suchou větev nebo seno, tak tím dochází k oxidaci desítek, ne-li stovek chemických prvků, které by zoxidovaly tak, jako tak i při pouhém například kompostování. Navíc neznám co je to pojem "suchý"? Voda je na naší planetě obsažena snad ve všech biomateriálech, na které si vzpomenu. Kolik gramů vody a ve kterém materiálu je tedy považováno za ještě "suchý" a kdy už je který materiál mokrý? Zákony které v poslední době vláda(y) plodí jsou opravdu hodny Ference a Lorence ze Staré Bambitky (pohádka).
Dokud je a bude elektromobilita představovat jednotky procent z celkového počtu vozidel, tak se asi nic neděje. Problém nastane ,jakmile půjde elektromobilita do desítek procent. Vzhledem k pracovní době a astronomickému střídání dne a noci vznikne obrovská soudobost požadavku nabíjení. Navíc nebude možná vzájemná rekuperace energie, mezi vozidly, jako se to děje u kolejových vozidel a naopak potřeba akumulace energie na celý den v krátkém čase představuje obrovské požadavky na dimenzi soustavy a nutnost vyrovnání rázových odběrů a naopak nevyužití dimenze soustavy v době nabíjecího klidu. Takže vyvstává otázka, kdo za investuje několikanásobně posílení výroby a přenosových cest, jež nebudou pak využity na 100% 24/7. ?
Spoustě lidí se bude hodit, že náklad cisteren je spojen s Ageofertem, ale za jeho dopravu od naložení nákladů zodpovídá přepravce. Takže smůla. Toto na Agrofert nikdo nehodí. Navíc v minulém týdnu byla na Přerovsku ještě jedna nehoda vlaků. Někde u Oseku, souběh vozů na výhybce. A ještě nějaký incident na přejezdu. Takže je to spíš k zamyšlení na modernizaci železniční dopravy, zda je prováděna opravdu systematicky, odborně a ne pouze "politicky" na papíře, bez předchozích analýz, zkušenosti a správných postupů.
Výrobci Trabantu patří moje úcta, stejně jako všem výrobcům čehokoliv v té době. Hlavně za to, že z ničeho dokázali udělat něco! A v podstatě za. Nic! Bohužel východní blok nedostával z Ruska štědrou podporu, jako západní blok od Ameriky. Tak vařili z toho, co měli. Patří jim za to muj obdiv.
A co se týká lživé reklamy? Reklama lže od té doby, co je reklama reklamou. Stačí se podívat na kteroukoliv a na cokoliv a toto platí především dnes .
Vytápět cihlařskou nebo jinou technologickou pec elektrickým proudem je už do nebe volající zvěrstvo. To může vymyslet akorát někdo, kdo nedochodil ani základní školu. Kde se asi tak vezme ta elektřina, která tu pec vytápí? V našem klimatickém pásmu, uprostřed pevniny? Kde slunce svítí málo, vítr nefouká. Stejně se musí vyrobit z tepla, akorát spálením 3x více paliva, než by stačilo na vytopení péče na přímo, jak tomu bylo doposud. A to se nebavím o ztrátách vedením a transformací. Pro příklad by postačilo postavit elektrárnu hned vedle té cihelny a jen pro tu cihelnu. To by se páni ekologové divili! Samozřejmě existují elektrické, například obloukové péče třeba v hutním průmyslu, ale tam je to třeba technologicky nezbytné.
Nevím, proč by to mělo být klasifikováno jako všeobecné ohrožení? K události se stalo v uzavřeném areálu střelnice a událost se týkala pouze úzkého okruhu lidí s oprávněním vstupu do areálu a tím pádem přoškolených v oblasti obsluhy a rizik techniky, se kterou pracují, seznamenych s riziky a pravidly chování na střelnici. Něco jiného by bylo, kdyby se to stalo třeba při vojenské přehlídce třeba někde na náměstí. A závěrem vzato- vojenská technika je primárně určena k ničení majetku, zdraví a zivotů. Událost je samozřejmě smutná, ale zrovna takováto klasifikace události u zrovna takovéto techniky a zrovna v takovémto areálu je opravdu absurdní.
Informace , "že 3/4 vytipovaných aut nesplňuje..... atd." Je naprosto bezcenná. Jelikož se jedná o "vytipovaná" auta, tak je naprosto logické, že proběhl předvýběr a dá se předpokládat, že byla vytipována pouze potenciálně riziková auta. VŮBEC NIC! to ale nevypovídá o tom, kolik takových aut jezdí v reálném provozu a kolik z toho bylo například zahraničních, která českou STK neprochází. Takže opět jen "Kladivo na čarodejnice". Pak se divíme, že má z nás Amerika i Rusko legraci, když řešíme takové voloviny.
To nezapsala jen tato vláda. Žádné udílení mistrovských titulů nezachrání to, že po revoluci , školství nasekalo spoustu univerzit "zbytečností" jako sociologové, krizovi manageři a podobné pavědy, které si udělá každý, kdo má díru do zadku. Pro ty se pak vymýšlí práce a tu opravdovou pak nemá kdo dělat.
Změna času je dána astronomicky. Každý živý tvor, kromě člověka, vstává a chodí spát podle skutečného soumraku a svítání, které se behem ročního období mění. Je to přirozený jev, který nezmění žádné komise ani EU. Změna letního a zimního času jen přibližuje fyziologický rytmus tomu astronomickému. Takže pokud bychom chtěli být s přírodou, tak by bylo lépe čas měnit čtvrtletně po půl hodině a nikdo by si toho ani nevšiml. Zimní a letní čas rozhodně není jen o svícení. Je to o celkovém zahájení a ukončení pracovní činnosti během dne. Takže hlavně nabíhají výrobní stroje, doprava, příprava jidla, ranní vaření kafe, čajů atd. To všechno by si právě kvůli zeleným zdrojům energie zasloužilo kopírovat skutečné svítání a soumrak. To bylo moudro našich otců a dedů, kteří změnu času zavedli. Byl a je to vlastně ústupek v zájmu "přirozena" od zavedeni času jako takoveho vůbec. Jenom ranní povaleči to považují za nějakou buzeraci, někteří snad i politickou.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
To je pořád dokola. Když si budou obchodníci plnit zásobníky jak chtějí, dříve nebo později budou muset dokupovat z donucení, někdy v zimním období a za ceny , které v tomto případě budou hraničit s vydíráním. V takovém pripade již nebude časový prostor pro jakékoliv vyjednavani. Tyto ceny potom budou přeneseny na spotřebitele a dodavatel jen pokrčí rameny, "já jsem se spletl". Ať je dnes
kolik chce dodavatelů plynu, tak všichni vědí kdy je v Evropě zima. Všichni nastaví ceny velmi podobné, na hranici vydírání. Takto to chceme?
1 odpověď