undefined
Vyhledat
Osobní menu
Seznam.cz
Hlavní stránka

Petr Hrabalik

1
Sledujícich
0
Sleduje
Příspěvky637Příspěvky a odpovědi742Líbí se50
  • Petr Hrabalik

    1

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Petr Hrabalik
    Petr Hrabalik

    1

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 43 minutami

    Tak výrobci už dlouho lžou i o spotřebě spalovacích motorů. Nicméně u spalováku cigání jen asi o 10-15%. Ale v případě EV si skutečně deklarované číslo dělím dvěma. A to platí tak první dva/tři roky. Potom už je z toho jen neprodejná elektrokoloběžka.

    MEDIUM.SEZNAM.CZ
    „Proč lžou?“ ptá se kamarád, který jezdí s benzínovým autem. Dealer mu nabídl elektrický model
    Není to žádný petrolhead. Intelektuál, kterému je v podstatě jedno, jak auto funguje. Roky jezdí s benzínovým BMW, a protože přišel po pěti letech čas na výměnu, přijal nabídku dealera vyzkoušet elektrickou variantu.
  • Petr Hrabalik

    1

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Petr Hrabalik
    Petr Hrabalik

    1

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 52 minutami

    Jako každý jiný asistent by měl být i star-stop zapínán pouze vůlí osoby odpovědné za provoz a obsluhu auta, tedy řidiče. V žádném případě automaticky po nastartování!!! Řidič ať si rozhodně, zda jej chce aktivovat (například v koloně nebo městském provozu). Neznám nic nebezpečnějšího, když až za jízdy zjišťuji, co všechno mi kafrá do řízení vozidla.

    TN.NOVA.CZ
    Experti se podívali na zoubek systému start-stop. Skutečně snižuje spotřebu auta?
    Někteří řidiči ji tolerují, někteří nenávidí, málokdo ji hájí. Funkce start-stop má automatickým vypínáním motoru během krátkodobého stání snižovat emise a šetřit spotřebu auta. Je tomu skutečně tak? Americká federální agentura pro ochranu životního prostředí technologii překvapivě zkritizovala jako přežitek minulosti.
  • Petr Hrabalik

    1

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Petr Hrabalik
    Petr Hrabalik

    1

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 5 hodinami

    Demagogie a nesmysl řešit spotřebiče, které mají i tak zanedbatelnou spotřebu formou jakýchsi zákazů a nařízení. To už tu bylo s vysavači, prackami a kde čím. Úspora nikde a spotřebič je poruchovější, náročnější a dražší. Rozdíl v ceně eko-spotrebice a normálního se za jeho životnost nikdy ve spotřebě energie nevrátí.

    KUPI.CZ
    Evropská unie omezuje spotřebu některých zařízení v domácnosti. Jde o ty, které vám stále „žerou“ proud!
    Evropská unie v rámci zelené ideologie a úsporných opatření přistupuje k další regulaci. V polovině května začalo platit nové nařízení, podle něhož musí výrobci zajistit, aby jejich zařízení splňovala přísnější limity z hlediska spotřeby proudu. Výrazně méně budou „žrát“ Wi-Fi routery, budíky, ale třeba i domácí kina nebo elektrické stoly ve „stand-by“ režimu.
  • Petr Hrabalik

    1

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Petr Hrabalik
    Petr Hrabalik

    1

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 6 dny

    Ceny pochutin ve stánkovém prodeji je zbytečné komentovat a jakkoliv se nad nimi pohoršovat. V prvé řadě kde jinde než na trhu funguje tržní princip, kdy ke koupi/prodeji dojde pouze v okamžiku, kdy se obě strany dohodnou na ceně. Navíc zde jsou nabízeny věci - potraviny zbytné, bez kterých se kdokoliv obejde. A navíc nikdo nejsme schopni po jednom kouknutí na cenovou posoudit mzdové náklady, nájem prodejního místa, nákup energií, ceny, odpisy případně opravy technologií, montáž, demontáž a transport prodejního stánku a technologií, různé další výpalné v podobě hygieny, živnosťáku atd....

    PRAHAIN.CZ
    Pražané nechápali ceny občerstvení v Berouně. A my také ne
    REPORTÁŽ: „Cesta do Berouna na hrnčířské trhy je jako pouť do Mekky. Každý pravověrný milovník keramiky se tam musí alespoň jednou za život (ale ideálně spíš dvakrát za rok) podívat,“ tak zní heslo hrnčířských trhů v Berouně. Kromě keramiky si tam přijdou na své i labužníci.
  • Petr Hrabalik

    1

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Petr Hrabalik
    Petr Hrabalik

    1

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 6 dny

    Je úplně jedno, jestli zimáky, letňáky, celoročky, staré, nové atd. Důležité je, aby si šofér zkontroloval do čeho sedá a jak je to obuté a podle toho uzpůsobil svou jízdu, nebo ji odmítl. Všechen ten legislativní humbuk kolem obutí, povinnosti, termíny, kterými se počasí rozhodně neřídí, jsou jen vylobované obchodní zájmy, které nemají s bezpečností nic společného.

    GARAZ.CZ
    Dlouhodobý test celoročních pneumatik: Opravdu zvládnou nahradit zimáky? Máme definitivní verdikt
    Tuto zimní sezonu byl u nás na silnici sníh reálně asi tři hodiny. Opravdu kvůli tomu někdo potřebuje do nižších poloh plnohodnotné zimáky? Tyhle celoročky totiž fungují v té naší „zimě“ dobře a velké problémy s nimi nejsou, ani když náhodou napadne.
  • Petr Hrabalik

    1

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Petr Hrabalik
    Petr Hrabalik

    1

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 12 dny

    A to jako potom projde na emisích? Na co tam teda výrobce EGR teda vůbec montuje? Jenom aby se motor dusil vlastními zplodinami a na emise to nemá vliv?

    PORTALRIDICE.CZ
    Zaslepování EGR ventilu na Volkswagen Multivan: Postup, výhody a úskalí této úpravy
    Rozhodli jsme se zaslepit EGR ventil na Volkswagen Multivan. Jak to dopadlo a k čemu je to vlastně dobré? Systém recirkulace výfukových plynů (EGR) má sice svou ekologickou funkci, ale po čase může být více zdrojem problémů než potřebného užitku.

    3 odpovědi

  • Petr Hrabalik

    1

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Petr Hrabalik
    Petr Hrabalik

    1

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 16 dny

    Je úplně jedno, jaké jsou na voze pneu. Před jízdou si musím auto zkontrolovat, tak to ukládá silniční zákon. A podle stavu a výbavy vozu přizpůsobím styl jízdy a rychlost vozidla. Pokud usoudíme, že vozidlo není dobře obuté, nikdo mne nebrání jet zemědělskou rychlostí a více předvídat nebo si jízdu rozmyslet. To bychom totiž za chvíli mohli přezouvat auto jako ve formuli 1 - za sucha/za mokra/sníh/náledí/prach/bláto atd.

    KUPI.CZ
    Proč nejezdit na celoročních pneumatikách? „Vždycky je důležité mít na paměti, že jde o určitý kompromis,“ říká prodejce
    Okolo roku 2015 jezdilo na celoročních pneumatikách v ČR jen asi 1 % osobních aut, v roce 2025 atakuje podíl 10 %. Může za to progres, který udělali výrobci pneumatik směrem k jejich jízdním vlastnostem, ale i lenost řidičů, kteří nechtějí přezouvat. Budeme na nich za pár let jezdit všichni?
  • Petr Hrabalik

    1

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Petr Hrabalik
    Petr Hrabalik

    1

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 16 dny

    A to je otázka z českého jazyka, dějepisu , nebo společenské výchovy? Nebo už jsou tyto předměty sloučeny do jednoho? To tam zrovna mohl být ještě matematický výpočet, něco z chemie a trochu fyziky.

    CNN.IPRIMA.CZ
    Chyba v testu? Pokud to Cermat neuzná, naštvu se, říká češtinář. Maturanty vyzval k odvolání
    Jedna z úloh v letošním maturitním testu z češtiny je nejednoznačná. Na možnou nesrovnalost upozornil lektor Jarmil Vepřek, který na sociálních sítích vystupuje jako Běžící češtinář. Cermat by podle něj měl uznat obě možné odpovědi. Pokud k tomu nedojde, doporučuje studentům, aby se proti výsledku odvolali. Některé z nich to může zachránit před propadnutím, podotkl pro CNN Prima NEWS. Cermat záležitost odmítl do zveřejnění výsledků komentovat.

    1 odpověď

  • Petr Hrabalik

    1

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Petr Hrabalik
    Petr Hrabalik

    1

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 20 dny

    Za Marie Terezie byla branná služba 10 let. Za Rakouska Uherska do r. 1918 tři roky. Za 1. Republiky 18-24 měsíců, dle specializace. Za socialismu rovněž 24/12 měsíců absolventi. Až do roku 1990 nebo 93. Takže byla to sice nepříjemná etapa i mého života, ale předchozí historie měla vojnu stejně dlouhou a směrem nazpět ještě delší. Takže mne z toho nevychází žádné zločinecké úmysly režimu, pouze přirozený vývoj daný aktuální politickou situací.

    MEDIUM.SEZNAM.CZ
    Jak to bylo kdysi: Kamarád na vojně spáchal sebevraždu
    „Chytal jsem 40 značek Morseovky za minutu. Myslel jsem, že půjdu k telegrafistům,“ vzpomíná Josef Wimmer na období, kdy dostal povolávací rozkaz. Stejně jak tisíce dalších branců v polovině šedesátých let musel narukovat ve svých devatenácti letech.

    2 odpovědi

  • Petr Hrabalik

    1

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Petr Hrabalik
    Petr Hrabalik

    1

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 20 dny

    Taková a podobná rozhodnutí by se měla opírat o statistiku nehod způsobených seniory, ale pozor! Vztaženou k ostatním příčinám nehod! Tedy ne jen absolutní číslo, ale srovnání s ostatními příčinami nehod. Tedy alkohol, drogy, nepozornost agresivita apod. Jinými slovy použít selský rozum. Teprve po srovnání bude o čem se bavit. Ale obávám se, že z takového srovnání by zákaz řízení seniorům nevyplynul.

    KUPI.CZ
    Senioři by nad určitý věk měli přijít o své řidičáky. Evropská unie připravuje v roce 2025 zásadní omezení
    Evropská unie vysílá směrem k seniorům jasný vzkaz – na silnicích jste rizikoví a budeme vás více kontrolovat. A možná vám nad určitý věk sebereme řidičský průkaz. O co jde a jaká jsou aktuální pravidla v České republice?
  • Petr Hrabalik

    1

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Petr Hrabalik
    Petr Hrabalik

    1

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 22 dny

    Já zase varují před tímto podvodným článkem, který neodpovídá nadpisu. To musela psát umělá inteligence, ale nějaká hloupější, která nezná význam určitého zajmena - " Tímto". To jak, že by měl následovat konkrétní závadný e-shop, nebo výčet více e-shopů.

    TECHSVET.CZ
    https://techsvet.cz/technologie/ceska-sporitelna-varuje-klienty-pred-timto-eshopem-pokud-u-nej-zaplatite-prijdete-o-penize/luboskratky/

    1 odpověď

  • Petr Hrabalik

    1

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Petr Hrabalik
    Petr Hrabalik

    1

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 24 dny

    To je bohužel důsledek obnovitelných zdrojů. Všechny (alespoň u nás a nepředpokládám, že jinde to bude jinak) musí byt opatřeny ochranami, které je při proudových, frekvenčních napěťových a jiných odchylkách odpojí od distribuce. Mimo jiné další podmínkou je to, že musí pracovat pouze do plně funkčni sítě (musí se chovat jako asynchronní generátor)

    Takže jako doplňkovy zdroj OK.

    Ale pokud většina sítě byla "držena" těmito "labilními" zdroji, tak bylo jen otázkou času, jak dlouho se udrží v provozu. Stačí malá odchylka a nastane lavinové odpínání těchto obnovitelných zdrojů a tím pádem k sesypáni celého systému. Protože stabilní zdroje nestačí tak rychle reagovat na náhlou potřebu výkonu. K podobným udalostem si dláždime cestu do pekla všichni, pokud bude rozum a fyzika zateměny zelenou politickou barvou.

    SEZNAMZPRAVY.CZ
    Český majitel turbín ve Španělsku: Blackout? Byli jsme připraveni „naskočit“
    Firma Energo-Pro českého byznysmena Jaromíra Tesaře se po rozsáhlém výpadku podílí na dodávkách elektřiny ve Španělsku. To včera zasáhl rozsáhlý blackout.

    1 odpověď

  • Petr Hrabalik

    1

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Petr Hrabalik
    Petr Hrabalik

    1

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 24 dny

    Tak kromě tří trestných cinů( nebo přestupků): 1.ublížení na zdraví, 2. Ujetí od dopravní nehody a 3. neposkytnutí 1. pomoci. By měla absolvovat lékařskou prohlídku, která zváží, zda je zdravotně způsobilá k řízení motorových vozidel. Pokud se tedy vymlouvá, že si střetu nevšimla. Zrak/sluch/psychiatr.

    SEZNAMZPRAVY.CZ
    Policie prozkoumala auto šéfky hygieny kvůli sražení motorkáře. Trvalo jí to 29 dnů
    Policie nechce vysvětlovat, proč k expertize služebního vozu ředitelky zlínské hygieny přistoupila až téměř po měsíci. Ani proč Evu Sedláčkovou dosud nevyslechla.

    1 odpověď

  • Petr Hrabalik

    1

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Petr Hrabalik
    Petr Hrabalik

    1

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 24 dny

    USA přišla velmi lacino k nerostnému bohatství Evropy a Ukrajina vyměnila pouze jednoho agresora za druhého. Tomu říkám výhra.

    NOVINKY.CZ
    Nerostná dohoda mezi USA a Ukrajinou byla podepsána
    Americké ministerstvo financí oznámilo, že podepsalo s Ukrajinou dohodu o  nerostných surovinách. Země se zároveň dohodly na zřízení americko-ukrajinského investičního fondu pro obnovu. Dohoda je považována za klíčovou pro zajištění přístupu Ukrajiny k budoucí americké vojenské pomoci.
  • Petr Hrabalik

    1

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Petr Hrabalik
    Petr Hrabalik

    1

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 29 dny

    Pokud se celá nehoda odehrála, jak je popsána,tak tam vidím tři trestné činy:

    Ublížení na zdraví

    Neposkytnutí 1. Pomoci

    A ujetí od nehody. (Byla to nehoda se zraněním)

    Proč má být řidič obviněn jenom z jednoho?

    I přesto, že ublížil na zdraví, mohl zastavit a poskytnout 1. Pomoc případně označit nehodu přivolat záchranku, policii a podobně. Dle mého názoru se dopustil tři trestných cinů.

    CNN.IPRIMA.CZ
    Ředitelka hygieny ve Zlíně srazila motorkáře. Místo pomoci sešlápla plný plyn a ujela
    Řidička, která v březnu nedaleko Zlína srazila motorkáře při předjíždění a po nehodě nezastavila, je podle zjištění Seznam Zpráv ředitelka Krajské hygienické stanice Zlínského kraje Eva Sedláčková. Ta se nyní nachází v hledáčku policie, která ji podezírá z trestného činu ublížení na zdraví z nedbalosti. Pokud se informace o ujetí od nehody potvrdí, očekává ministr Vlastimil Válek (TOP 09), že Sedláčková rezignuje.
  • Petr Hrabalik

    1

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Petr Hrabalik
    Petr Hrabalik

    1

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 1 měsícem

    Zajímavé, že je podezřelá jenom z ublížení na zdraví. Ujetí od dopravní nehody a neposkytnutí první pomocí jsou rovnež trestné skutky definované v zákoně o provozu po pozemních komunikacích.

    SEZNAMZPRAVY.CZ
    Ředitelka hygieny srazila motorkáře. Ač je lékařka, od nehody ujela
    Ředitelka krajské hygieny ve Zlíně Eva Sedláčková smetla se služební octavií při předjíždění ze silnice motorkáře. Ten teď popisuje, jak místo pomoci přidala plyn a ujela.
  • Petr Hrabalik

    1

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Petr Hrabalik
    Petr Hrabalik

    1

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 1 měsícem

    Ano. Je to postupný konec právního státu. Znám podobný případ poblíž střelnice, nebo domy stojící u sinice, kde si vytrucovaly zákaz průjezdu a je toho víc. Proč ty nemovitosti pořizovali, když hlučný/zapáchající/dopravní objekt tam již byl postaven, k nějakému účelu, s nějakým ekonomickým záměrem a třeba s nějakou navratností. V podstatě stát zmařil investici a popřel svá předeślá rozhodnutí. To má být právní stát?

    AUTOBIBLE.EURO.CZ
    Koupili si dům u závodního okruhu v Mostě, pak si začali stěžovat, že tam jezdí závodní auta a je tam hluk
    Soudní spor mezi Autodromem Mosta a rodinou Huličkových, která závodní okruh žaluje, půjde k Nejvyšším soudu. Zatím poslední rozsudek Krajského soudu nařizuje provozovatelům okruhu dodržování nepřiměřeně nízkých hlukových limitů a autodrom se proti tomu chce bránit.  Od roku 2018 běží soudní spor mezi rodinou Huličkových a mosteckým autodromem. Rodina bydlí přes ulici od hlavní vjezdu a kousek od posledních dvou zatáček okruhu. Stěžuje si na nadměrný hluk, který je údajně příšerný, nedá se vydržet, dotyční nemohou sedět na zahradě a ani vyvětrat okno.

    2 odpovědi

  • Petr Hrabalik

    1

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Petr Hrabalik
    Petr Hrabalik

    1

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 1 měsícem

    Ale neskončí, dokud neskončí dodávky a budování živelných zdrojů a hlavně politika která tyto zdroje bezhlavě podporuje bez řadneho prvotního zajištění akumulace a distribuční infrastruktury. To by se totiž musel vrátit technicko-obchodni model z dob, kdy se přemýšlelo na několik tahů dopředu a posuzovaly se dopady hospodářských rozhodnutí. Jedním slovem, musel by se vratit selský rozum.

    NOVINKY.CZ
    Mařiče energií v Česku skončí
    Obrovské fény, které se spustí při přebytku elektřiny v síti a přemění ji bez užitku na teplo, v Česku skončí. Sněmovna totiž ve třetím čtení odsouhlasila novelu energetického zákona zvanou Lex plyn, obsahující pozměňovací návrh ministra průmyslu a obchodu Lukáše Vlčka (STAN), který provoz těchto zařízení zakazuje.
  • Petr Hrabalik

    1

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Petr Hrabalik
    Petr Hrabalik

    1

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 1 měsícem

    Nikdo nikdy nepředložil statistiku nehodovosti z důvodu technického stavu vozidla. Jednoduše proto, že by se zjistilo, že technický stav vozidel má na nehodovost prakticky nulový vliv. Drtivá většina nehod je způsobena agresivitou, nepozornosti, nezkušeností a blbostí ridiců. Takže zpřísňování TK, zkracování period a podobné buzerace ke snížení nehodovosti absolutně nepovede. Jenom se zvýší míra výpalného z dopravy.

    AKTUALNE.CZ
    Hrozba pro majitele starších aut. Na technickou každý rok, povinný digitální dokument
    Nová pravidla by měla zavést pravidelné technické kontroly elektromobilů a rovněž roční kontroly starších automobilů a dodávek.
  • Petr Hrabalik

    1

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Petr Hrabalik
    Petr Hrabalik

    1

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 1 měsícem

    A čím budeme ty nabíječky krmit? Už vidím čerpací pardon nabíjecí stanici o 12. stojanech a 12.MWattovou trafostanici napájenou hned vedle rovnou z VVN. A při nabíjení víc jak tří aut budou mít okolní podniky regulační stupeň = zastavit výrobu.

    GARAZ.CZ
    Číňané přepisují dějiny nabíjení. Znovu. Představují supernabíječku, která stovky kilometrů doplní za pár minut
    Tohle je válka. Nikoli bojová nebo skladů, ale nabíječek pro elektromobily. Ani ne před měsícem totiž čínský BYD ukázal nabíječku schopnou vyprodukovat výkon až 1 000 kW, ovšem nyní už jde o překonanou technologii. Otěže lídra aktuálně přebírá Zeekr.
  • Kariéra
  • •
  • Nápověda
  • •
  • O Seznamu
  • Ochrana údajů
  • •
  • Reklama
  • Smluvní podmínky
  • •
  • Vývojáři
Copyright © 1996–2025, Seznam.cz, a.s.