Pouziju li cisla autora,tak to vychazi asi takto:10000x12x15=1800000kc za 15let.Pri rekonstrukci a zatizeni hypotekou to vychazi na( 6500+4000)×12×15=1890000kc/15let.Takze zaporna uspora s pravdepodobnosti,hranicici s jistotou ze mezitim ekomaniaci vymysli neco noveho a toto bude k nicemu. K tomu predluzene obyvatlstvo se vsemi problemy,kteree s tim souvisi.
Vážený pane europoslanče,chápu váš pocit,že všemu rozumíte a na všechno máte recept.Bohužel ve skutečnosti vaším zvolením do Europarlamentu jste tyto schopnosti rozhodně nezískal.Jen a pouze vaše nabubřelost a arogance vás vede k tomu, že zásobujete čtenáře lžemi a nesmysly.V ten samý den, kdy čtu váš článek, se na jiném místě dozvídám, že od poloviny roku 2025 se staneme nezavislými na ruské ropě.U plynu je to technicky proveditelne už nyní.Proč máte potřebu tvrdit, že pozastavení GD rovná se pokračování nákupu fosilních paliv z Ruska?Proč se raději jako europoslanec nezasadíte o to, aby obchod s Ruskem byl pro obchodníky nevýhodný?Jestliže tolik lpíte na GD, proč se jako europoslanci(vy a vám podobní) nevzdáte svých absurdních platů ve prospěch vědců, kteří fyzikálním zákonům skutečně rozumí a byli by schopni vyvinout technologie, bez kterých vámi nasilím protlačovaný GD je pouze cesta k ekonomické sebevraždě?Uvědomujete si vůbec, když už jste zminil Rusko,že počátek ruského politického rozpínání úzce koreluje s počátkem GD a orientací na ruský plyn?Sám žijete v blahobytu z peněz daňových poplatníků, ale k běžnému občanovi se chováte přezíravě s neustálou snahou ho o něčem poučovat.
Dodnes mi neni jasne proc dodnes misto takove stupidity neexistuje zakon/povinnost oznamovat a dukladne prolustrovat kazdeho urednika/reditele/podnikatele,ktery prijde do styku s dotaci nebo statni zakazkou-je jedno jestli jako prijemce nebo jako poskytovatel.Tam jsou ty nejobludnejsi podvody a prani penez.
Posledni odstavec tohoto clanku nejlepe ukazuje na sebeucelnost s jakou jsou prezentovany tzv. vyhody prechodu na elektromobilitu.Pohled na skutecne starosti a problemy obyvatel Prahy(obavam se ze i jinych velkomest)ukazuje,ze zvysovani cen nemovitosti si skutecne preje malokdo.A pritahovat do mesta dalsi a dalsi firmy-rozumej kancelarske budovy asi nechce vubec nikdo.Takze tohle asi nebudou ty prave trumfy pro prechod na elektromobilitu.
Autor tohoto člénku a velký zastánce GD se v jednom ze svých dřívějších článku mimo jiné pochlubil tím,že má na domě dotovanou fotovoltaickou elektrárnu.Měl bych na něj proto pár otázek:
1.Jestliže jste natolik přesvědčen o správnosti GD,proč jste tuto ideologii nepodpořil z vlastní kapsy a nechal si na ni přispět z peněz daňových poplatníků?
2.Opravdu vám nebylo trapné s vašim platem žádat o jakoukoliv dotaci???
3.Máte nějakou obecnou představu o fungování lesního hospodářstvi,kde se stromy sází aby byly pokáceny,vytvořily nejaký zisk a byly znovu vysazeny?Nebo se domníváte,že všichni pobírají platy politiků a mohou stromy "nechat" růst???
PS.Ve zmiňovaném článku jsou i jiná zarážející fakta,která jasně ukazují jak hodně pokřivená a pokrytecká je autorova podpora GD.Bohužel u onoho článku nebyla možnost přidat názor.
Tento sadomaso pribeh ma byt jako chvala elektromobilu???Jestli pocitam dobre,tak autor vyjel brzo rano,absolvoval celkem 5 zastavek(z toho neni jasne jestli ta v "redbullu" byla dobijeci) a nekdy vecer dorazil do cile.Fakt bych chtel sedet vedle nej na sedadle spolujezdce poslednich 100 km cesty po celodennim cestovani.Jen pro srovnani-kdyz pred 4h ranni skocim do auta,tak jsem po 9h(rano) u lanovky na ledovci v Rakousku,odpoledne uz mam nohy na gauci v penzionu a manzelka vari grog.A natankovat taky muzu u kazde pumpy v udoli(tim asi nikoho neprekvapim-to je tak nejak normalni).Dokonce mi k tomu staci par bankovek v kapse-nemusim nic predem zjistovat a parovat.No a po tydnu lyzovani a jezdeni po udoli dotankuju 25l nafty a dojedu az domu.A pak ze pokrok nezastavis.
PS.Na ceste curam a piji kavu kdyz se mi chce a nemusim to planovat!
Statni zamestnanci se uz dnes maji lepe nez zamestnanci v soukromem sektoru.Pritom soukromy sektor je to,co plni statni kasu a proto by mel byt hyckan.Hyckani jsou naopak ti,kteri ze systemu pouze cerpaji a zadne hodnoty nevytvareji(nebudu zde vyjmenovavat vyjimky,ktere jsou pro chod spolecnosti nezbytne).Jsem zvedav co tento stat bude delat az tento zdroj penez(soukromy sektor) vysche nebo se zadrhne.
Strhla se tu skutecne pekna debata o uzitecnosti tohoto nakupu,ale nejak v tom frmolu zapadl drobny detail.236+210+79=525 vozidel.Nikoliv 515.Budu li uvazovat nejvyssi uvadenou cenu,tak to mame 525x840000=441 000 000kc.Jako danoveho poplatnika by mne zajimalo za co bude utraceno chybejicich 71 milionu kc z celkove sumy 512 milionu kc a co bude s temi 10 vozy ktere nesedi v celkovych poctech.Je to provize pro podepisujici delegaci nebo je smlouva opet tak napsana,ze nikdo vlastne ani nevi co a za kolik kupuje???
Tak za 1.ranni nehoda na D1 v podstate naplno ukazala jak velke % ridicu jen tranzituje pres Prahu a jaky kolaps zpusobi nehoda na vypadovce-kdyby vsechen tranzit byl na neexistujicim okruhu,tak takovy kolaps nenastane.Za 2.je skvele poslouchat v radiu vyzvy k zaparkovani na okrajich Prahy a do mesta vjizdet pouze v nejnutnejsich pripadech.To jsou asi myslena ta neexistujici zachytna parkoviste o kterych p.Hrib tvrdi,ze jsou zbytecna a moc draha.
Najezdil jsem s Priusem cca 350t km.Na to auto nedam dopustit,novy majitel s nim jezdi jiz ctvrty rok a zatim si na nic nestezoval.Nejvetsi katastrofa 5.generace je jeji cena a dostupnost pouze plug-in verze.V roce 2014 jsem jej kupoval v autosalonu jako novy za 540t kc.Chtit vice jak mega za auto takoveto velikosti je dost mimo realitu.Kdo potrebuje jezdit na baterku,tak za tyto penize koupi slusne EV.Kdo nema kde dobijet,tak pro nej je jednoznacne lepsi volbou klasicky hybrid.Ten se ale z "tezko" pochopitelnych duvodu v Evrope neprodava.K zminovane spotrebe bych jen dodal,ze Prius zral na dalnici pri 130km/h skoro 7l/100km.Vubec neverim tomu,ze toto s 200kg baterie navic dokaze po vybiti baterie jezdit za 4l.A zlehcujici pripominky ohledne kufru maji pravdepodobne jen ti,kteri ho nevideli na vlastni oci.Plug-in ma podlahu kufru nad urovni narazniku a nedate do nej vubec nic.I fabie ma pouzitelnejsi kufr.A nemluvim o stehovani.
Pan Fiala a nejen on-plati to pro vsechny politiky-nechape,ze je potreba delat predevsim jinou politiku,nikoliv jinou kampan.Slibit neco v kampani a nasledne cele volebni obdobi rozkradat a zadluzovat tuto zem vede akorat k tomu,ze se tady kazde volebni obdobi strida vladnouci garnitura a lide jsou otraveni tim jak vladne a voli protipol a tak dokola.A dluhy stale narustaji a skutecne problemy nejsou reseny,protoze je stale potreba delat dobrou kampan a neco lidem slibit.
Porad jsem videl v primem prenosu v televizi a jedna vec pro mne byla naprosto sokujici.Docela by mne zajimal odborny nazor psychologa nebo psychiatra,ktery to rovnez videl.Pan Vislous mel naprosto nepokrytou,rekl bych az detinskou radost z toho,ze evropane se konecne probrali a budou nakupovat cinska auta,protoze ty jsou levnejsi.Absolutne zadna starost o osudy vyrobcu,jejich zamestnancu,jejich odvodu do statnich pokladen atd.Tento pomatenec sedi na nekolika zidlich,ktere jsou mimo jine z techto dani placene.Zaimalo by mne jestli si to vubec uvedomuje.Presne takovi lide privedou evropskou ekonomiku do hrobu.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tisickrat opakovana mantra dopravni policie-neprimerena rychlost je nejcastejsi duvod dopravnich nehod-bude pravdepodobne pouzita i v tomto pripade.Policiste budou dal tajne krizovat dalnice v predrazenych vozidlech a skryte merit rychlost,protoze to nema preventivni ucinek,ale vynasi to.Kdyby radeji jezdili v obycejnych octaviich a spolujezdec kamerou zaznamenaval cinnost ridicu za jizdy,tak by udelali lepe.K tomu si pripocitejme nekonecne kolony u nekonecnych oprav nasich dalnic a dal muzeme v pravidelnych intervalech odepisovat zivoty tech,kteri z nejakeho duvodu nedobrzdili!!!
1 odpověď