Pohlaví jsou jen dvě - mužské a ženské!
Gender je to co máte v hlavě - a je po tom každému šumák - klidně buďte růžovým jednorožcem identifikujícím se jako zelená mrkev, oslovovaná středním rodem ono - to mi je šumák!
Ale zásadní podmínka by měla být, aby s vámi bylo jednáno na základě biologického pohlaví, ne na základě psychologického genderu v takových případech, kde by byly omezeny práva jiných na základě jejich biologických pohlaví!
Pokud jste biologicky muž, nesmíte na dámské toalety a tečka, i kdyby jste genderově byl ona, oslovovaná jako ta, mající identifikaci jí - biologicky jste muž, tak jděte na mužské toalety!
Tečka!
Ono to není až úplně nereálné, aby se Evropané dostali do Ameriky již před Kolumbem (pokud pominu zcela prokazatelné navštívení Labradoru kolem roku 1000 vikingy), hovoří pro to hned několik věcí a situace té doby (kdy i tato kniha prokazatelně vznikala)
(a paradoxně být to nějaká Italská, tak by byl největší zájem dost utajit, nebo ani nemuseli vědět kde jsou) - technicky potřeba té cesty převážila až po roce 1453 a více pro západní země, než východní - což se právě potvrzuje s tím, že v roce 1492 už Kolumbus uspěl, ale ten plán nebyl už v té době úplně originální.
Přijde mi to nevhodné spojovat a dávat do rovnítka s odmítnutím převzetí ocenění od Zdeny Studenkové - ta totiž odmítla ocenění od něho převzít - takže v pořádku že ani nepodala ruku! Ten mladík však ocenění z jeho rukou přijal, takže v takovém případě (kdy ocenění převzít neodmítl) už nepodání ruky tomu, kdo mu jej předával z oficiálního postu - považuji za nepřijatelné!
Kdyby ho odmítl i převzít neřeknu popel! (jako Zdena Studenková)
Ale pokud ho oficiálně převzal, tak už pak podává ruku oficiálnímu vykonavateli, předávajícímu, té ceny co přebral (ne defacto prezidentovi/osobě se kterou má problém) ale zástupci té instituce/toho ceremoniálu! A v takové fázi už považuji to předání ruky za povinnost!
Takže to určitě nestavím na stejnou úroveň!
-odmítla převzít, nepodala (v pořádku, respekt)
-převzal, ale nepodal (to považuji za buranství)
Já si hlavně myslím, že by se mělo rozdělovat terminologií to, zda patří "ananas" "na pizzu" nebo zda patří "na hawai pizzu" nebo zda patří na "pizzu s recepturou"
(takže určitě nepatří na pizzu, jejíž definice názvem a recepturou je bez ananasu)
Protože buďto je pizza definovaná jako těsto + to nahoře (ale pak tam může být nahoře cokoliv)(bez ohledu na to co se vám líbí nebo ne, protože podmínky jsou platné všem)(pokud je to defiinováno třeba postupem, ale ne ingrediencí)
Nebo je definovaná jako to, to, to a to - ale pak nic z toho co to nespňuje, taky nemůže být nazýváno pizzou! (pokud je definopvaná surovinami přímo)
Pokud to definicí postupu splňuje i přidaní ananasu, proč by tam být nemohl?
Pokud to splnuje jen definicí přesných ingrediencí, pak tam mohou být jen ty ingredience, co jsou přípustné!
Je tedy pizza definována postupem výroby, tvarem, či barvou - pak tam ale můžete dát bramboru stejně jako ananas, pokud to splňuje postup!
Pokud je pizza definovaná ingrediencí, tak tam smíte dát jen to, co je v rozsahu/seznamu ingrediencí!
Pak záleží jak je definována pizza, a ne to jak to máte nebo nemáte rádi!
Chápu, že v tomto názoru budu asi dost osamocená, a bude to bráno jako šílená konspirace, ale docela si říkám, zda to mezidobí a prohra Trumpa nebylo účelové, aby tam byl až nyní!
Když by druhé volby vyhrál, tak by teď už končil, a nemohl nic už ovlivnit, řešit, fungovat.
Tím, že tam na jednoho volební období dosadili staříka, umožnili aby tam byl pak Trump na roky, ve kterých ho možná chtěli a potřebují více, než aby tam byl v letech předešlých, které ještě mohli zvládnout i s někým jiným u kormidla.
Zda to možná nebyla habaďůra na všechny, aby tam Trump mohl sedět v době, kdy tam bude potřeba, a ne aby už měl možnosti vyčerpané!?
Takže místo aby se zrušila inkluze a podobné problémy, sníží se standardy na rozsah toho, co očekávat až děti vylezou - to má svou logiku!
Asi ještě stále i přes inkluzi nevylejzaj takové masově ovládatelné nemyslící ovce jak je potřeba!
Takže ještě snížíme to co od nich očekávat a co jim za/na vzdělání poskytovat!
Naprostej nesmysl!
*
„Není spravedlivé, aby ti, kteří mají tři, čtyři nebo pět bytů jako krátkodobé pronájmy, platili nižší daně než hotely,“
*
1) když vám nezaplatí na hotelu, tak si zavoláte policii, a ta vám dotyčného vyvede (protože ten hotel sice má vyší daně, ale taky má i vyší ochranu státu)
2) když vám nezaplatí na bytě, tak když zavoláte policii, dozvíte se, že s tím nemohou nic dělat a máte to dát k soudu a dotyčný vám tam bude ještě 3 měsíce bydlet!
Takže ano, možná má pronajímatel nižší daně, než hotel - ale ten hotel zase má vyšší jiné možnosti jak to kompenzovat, a jak na něj působí obchrana státu, kterému tu vyší daň platí!
Pokud bude ochrana hotelu a ochrana nájemce stejná, neřeknu popel!
Ale dokud hotel bude mít jinou ochranu než nájemce, ať také má jiný daně!
"V roce 1908 se odehrála největší exploze v dějinách lidstva"
...
PROTEST!
...
Síla tunguzské exploze se odhaduje na 10-30 megatun (wiki uvádí limitně 3-50 nepopírám) - asi nejpravděpodobnější odhad je 17,6 megatun z roku 1996!
Výbuch Car-bomby měl sílu cca. 50-58 megatun - a světe div se, onen výbuch se stal v dějinách lidstva!
A to nemluvím o výbuchu sopky Krakatoa, jenž měl sílu cca. 400 megatun - a nebudete věřit, i tento výbuch pamatuje lidstvo a stal se v jeho dějinách!
I výbuch Mount St. Helens 18. května 1980 měl sílu cca. 26 megatun, a tedy nejspíše byl teoreticky větší!
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Já bych spíš hodně rozlišovala to, zda "neumí" nebo "nechce"
-pokud je dítě levé jak turecká šavle, a skutečně to neumí, protože na to nemá jedinou byť zakrnělou buňku v těle, myslím si že je dvojka špatná!
-pokud ale dítě odmítá kreslit s tím, že ho to nebaví, neodevzdává práce, nefunguje v kolektivu, může obtěžovat či demotivovat ostatní, projevuje jasný nezájem a odpor (Nejde o to nakreslit hezkého panďuláka! TO UŽ POCHOPTE! Jde o to získat motoriku do ruky, koordinaci, zjistit představivost a rozvíjet pro další roky fungování ruky, pohybů, soustředění) Tak v takovém případě je dvojka naprosto na místě!
Právě pro vyjádření toho, že dítě zaostává, nezvládá, nesnaží se, není motivováno - není to o tom, zda je panďulák hezkej či není - je to o tom, že nezvládá třeba koordinaci, uchopení, motivaci, pohyb, chápání, soustředění - aspekty které má ta výtvarka rozvíjet. Takže u takového dítěte je dvojka zcela na místě, pokud má problém s celkovou výukou, chápáním a fungováním výtvarky a tělocviku.
V tom tělocviku to taky není jen o tom zda zvládne nebo nezvládne kotoul, ale i aktivita během her, komunikace, koordinace se spolužáky, poslouchání instrukcí, motorika, pohybové funkce/disfunkce - to všechno to hodnotí a rozvíjí pro další ročníky!
Takže i dvojka v první třídě je plně adekvátní! A naopak takový učitel by měl učit, protože to narozdíl od rodičů a přecitliváčků na netu toto chápe!
Matika taky ve škole není o počítání - 95% těch věcí v reálném životě nejspíše už nikdy nepotkáte a nebudete potřebovat. Ta matika je o rozvíjení logiky a postupů...