Za 26 let hotových 11 km ze 22. Tedy hotových ne dnes, ale někdy do konce letoška. Tempo jak sviňa, že? Takže 2050 konečná? Pak se začnou konečně stavět cenově dostupné byty? Taky za takové těžké miliardy? Taky 52 let? Nikdo z dnes dospělých se toho nedožije. Snad aspoň dnešní mimina to ještě uvidí na vlastní, pak už stařecké oči.
Myslím, že ŘSD stavět byty nebude.
Ten článek je totální kravina, asi má autor zaplaceno za reklamu na Albánii. Jsem teď na Pašmanu, nehodlám tady srovnávat cenu piva a pizzy, ale je to normálně ce
nově dovolená v klidu. Jasně restauračky jsou poměrně drahý, ale s tím se v turistických destinacích počítá, řetězec Plodine má ceny jak u nás v Kaufu. Prostě nic mimořádnýho. Jediný co mě s..e jsou ty jejich "cestariny", jak budou mít e známky tak pohoda.
Souhlasím, vrátil jsem se před týdnem z Ugljanu, Pašman jsme taky projezdili.. Restaurace srovnatelné s Brnem (pizzy od 9 eur cca do 14), některé potraviny v malých obchodech dražší jsou (máslo 4 eura), ale přičítám to zčásti tomu, že jde o ostrovy a hlavně, ruku na srdce, kolik másel za dovolenou sníte? Pivo OK, obrovské porce zmrzliny za 2 eura, nafta za 1,4 ... Ubytování (po rekonstrukci v naprosto klidném resortu) stálo na osobu a noc 50 eur. A k tomu to nááádherné moře. Já tam tedy pojedu rozhodně znovu, i kdyby zdražili máslo! :-)
Já jsem v sobotu nakupoval v Praze v ul. Na Pankráci, taková menší prodejna tak asi toho typu, co se v článku popisuje. A vše v naprosté pohodě - dost místa, lidí, zboží... Vzhledem k tomu, co tady čtu, by to asi chtělo zainvestovat do lokálních manažerů (a dalšího personálu), aby všechny prodejny byly podobně kvalitní. Zbytečně si tím kazí pověst.
Servis Golf 8, 1.5eTSI pri 60tisic v patek minuly tyden 14500kc! Olej, filtry a sterace. Kdyby to nebylo služební auto, byl bych jako fakt podrážděný. EV to jisti! Neni o cem diskutovat. A fakt chci videt kdo jezdi nad 400km. Argument pokulhava 😉
Kdo má dům s vlastní garáží, budiž. Ale být odkázaný na veřejné nabíječky je náročnější, viz nedávnou reportáž tuším na autoforum, jak jeli s EV 9 do Švédska. Pokud nabíjím baterku na 80 % (nemám dvě hodiny času) a současně bych si měl nechat rezervu 10-15 % pro přejezd k jiné nabíjčce, tak využiju z teoretických 400 km jen asi 300 km. Nejezdím nějak zásadně moc, ale tak za 10 dní to najedu. Takže 3x měsíčně k nabíječce, kde strávím kolik, pokud bude pomalá? Hodinu? Já na to prostě nemám čas. Takže dojezd není až tak podstatný pro délku jednotlivých cest, ale kvůli intervalu dobíjení je hodně důležitý. Není mi jedno, jestli dobíjím každých 10 dní, nebo třeba 40 dní (jako to mám s naftou). Proto všichni řeší dojezd.
21
Sledujících
0
Sleduje
21
Sledujících
0
Sleduje
„Doprava je mnohem intenzivnější. A řešení se dočkáme někdy za deset let,“ posteskl si starosta Brna-Líšně Břetislav Štefan (Socdem).
Břeťa už jede předvolební kampaň. Měli bychom se ale ptát, proč se za působení jeho kumpánů z ČSSD tj. Haška, Onderky a dalších šikulů město nikam neposouvalo.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Hašek byl krajský hejtman, jeho úkolem nebylo rozvíjet Brno. Navíc kraj uvnitř Brna téměř nic nevlastní. Okruh je majetek ŘSD = státu.
2 odpovědi