Sorry, ale všichni jim jenom lhali. Mám taxislužbu na maloměstě a beru karty jako jeden z mála a přináší mi to vyšší tržby. Terminál stal 3399 Kč a z transakce platím kvůli malému obratu 1,09%. Při vyšším bych se dostal až na cca 0,5%. Ty 3% v článku zmiňovaném se týkají pouze business karet, kterou mi za poslední rok nezaplatil ani jeden zákazník. Karty ostatní neberou pouze z důvodu, že nechtějí platit daně a odvody, případně nechtějí spadnout do DPH. A ta minimální platba je kvůli tomu, že chtějí že zákazníků dostat více peněz. Na poplatek nemá vůbec žádný vliv, jestli mi zákazník zaplatí 100 Kč nebo 1000 Kč. Větší taxislužby s 6 a více auty mají už roky na webu hlášku "nejsme plátci DPH" což by museli být pokud by brali karty (ten příjem se nedá zamaskovat) nebo přiznávali všechny tržby. Škoda že zrušili EET.
Opět účelový článek k elektromobilitě zjevně nepřátelského autofora. Ten člověk to auto nezničil, protože by bylo bezcenné, ale chtěl se proslavit a povedlo se. Kdyby zničil 8 let staré naftové vozidlo znamenalo by to, že nafta nemá budoucnost a všechna tato auta jsou k ničemu? Asi ne. Plus samozřejmě faktické chyby, které jsou zde časté, jako jasné chyby v převodech měn(22728 USD není 599600 CZK, ale asi o sto tisíc méně),...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Proč všichni novináři co mají špatnou zkušenost s Boltem/Uberem pokaždé píšou "taxi". Ne Bolt opravdu není a nikdy nebude taxislužba. Je to aplikace do které se může přihlásit každý Kazach co ještě před týdnem pásl kozy a řidičák získal za dvě flašky vodky. A aby si za tyto ceny aspoň něco vydělal už kroutí druhou 24-hodinovou směnu.