Chcete z podobného individua léta tahat peníze? Asi ne co?
Takže poškozenému to zaplatí ČKP a po dotyčné dámě to bude vymáhat. Jestli úspěšně je otázka, každopádně škoda by měla být zaplacena...
Dobrý den, dovolte nám reagovat na Váš příspěvek. Česká kancelář pojistitelů hradí škody způsobené nepojištěnými vozidly. Dle informací uvedených v článku řidička pojištěná nebyla, poškozený se tedy může obrátit na ČKP. Vyplacenou částku budeme po řidičce nepojištěného vozidla vymáhat.
Doufám, že tu škodu "jen několik desítek tisíc" uhradí do poslední koruny. Štěstí že nikoho nezranila.
Dobrý den, dovolte nám reagovat na Váš příspěvek. Česká kancelář pojistitelů hradí škody způsobené nepojištěnými vozidly. Dle informací uvedených v článku řidička pojištěná nebyla, poškozený se tedy může obrátit na ČKP. Vyplacenou částku budeme po řidičce nepojištěného vozidla vymáhat.
Žádný cizinec tam nespadá. Ten má své pojištění. Až teď do toho tahají Ukrajince. Jednou do mě nacouval Rumun na benzine a do dnes mi to nikdo neuhradil. Nic jste neupřesnil, to každý ví, jak funguje ČKP, odírá lidi i když třeba jen nepojistí vozidlo pár dní, protože to administrativně nestihnou. A do fondu přispívá nepojištěný Český občan a ne Ukrajinec, takže to platíme za ně, jak jsem psal. A nikdo to po nich nevymáhá. Český občan, když nabourá bez pojištění, tak to zaplatí Čkp a pak to zněj dostanou i s úroky. Jednoduché. Co tam máte dál?
Dobrý den, úhrada příspěvku do Garančního fondu se řídí podle § 45/2 zákona č. 30/2024. Je pravdou, že pohybovat se po českých silnicích mohou jen vozidla s platným povinným ručení a týká se to i cizinců. Ti buď spadají do tzv. zelenokaretního systému a nemusejí tak pro cestu k nám sjednávat žádné speciální pojištění, nebo musejí mít tzv. příhraniční pojištění. Stejně ale jako jsou nezodpovědní někteří čeští řidiči a nemají povinné ručení, jsou stejně tak nezodpovědní někteří zahraniční řidiči. Jimi způsobené škody pak skutečně hradí ČKP, ta po nich tuto platbu ale zpětně vymáhá. Platí to přitom pro všechny cizince, bez ohledu na jejich státní příslušnost. V případě, že je vozidlo registrováno v ČR a není pojištěno, je jeho provozovatel povinen zaplatit příspěvek do Garančního fondu za každý den porušení této povinnosti. To platí pro všechny nepojištěné provozovatele vozidel, bez ohledu na to, zda se jedná o občany ČR nebo cizince. Z těchto příspěvků se potom hradí nepojištěné škody, a to jak českých, tak i zahraničních motoristů. Je třeba upozornit, že objem škod, které hradí ČKP za řidiče nepojištěných zahraničních vozidel, je v porovnání se škodami způsobenými nepojištěnými českými řidiči minimální. Pokud své zákonné pojištění řádně hradíte, příspěvek do Garančního fondu se Vás vůbec netýká. Ohledně Vámi zmíněné situace, kdy Vám nebyla uhrazena škoda na vozidle, bychom byli rádi, kdybyste nám na email dotazy@ckp.cz napsal, kdy jste tuto škodu hlásil a kam. Rádi tuto situaci prověříme.
záměrně není uvedeno vše: 1) když ua způsobí nehodu, platíme to mi prostřednictvím ČKP. 2) UA nedostávají pokuty, málokdy jsou kontrolováni na alkohol, drtoivá většina i extrémně závažných přestupků je řešena dohodou. Pokud vás nabořil UA řidič, je řešen přednostně a vždy bez pokuty i když je jednoznačný viník. Poškozený je upozorněn, že nesmí zveřejnovat negativní informace , jinak bude obviněn dle § 198 TZ . 3) UA si mohou beztrestně parkovat kde chtějí včetně míst pro invalidy nebo rezerve pro firmy. MP je nikdy neodtáhne. Když jako vlastník zavoláte odtah a jedná se o UA auto, nikdo jej nenaloží a neodveze.
Dobrý den, dovolte nám upřesnit Vámi zveřejněné informace. Hlavním cílem České kanceláře pojistitelů je finančně chránit oběti dopravních nehod, které byly poškozené nezodpovědnými řidiči. Hradíme proto škody způsobené jakýmikoli nepojištěnými vozidly, bez ohledu na to, zda je způsobil občan České republiky nebo cizinec. Škody jsou vypláceny z garančního fondu, do kterého přispívají nepojištění řidiči prostřednictvím tzv. příspěvku nepojištěného – ten tvoří příjmy garančního fondu a pojištění řidiči do něj nijak nepřispívají.
Snůška blabolů a lží, ČKP nemá žádné své prostředky,jsou to pouze a jenom peníze poctivě platících českých motoristů. V případě přestupků PČR stejně nekoná jelikož nechce nebo nesmí.
Dobrý den, dovolte nám upřesnit Vámi zveřejněné informace. Hlavním cílem České kanceláře pojistitelů je finančně chránit oběti dopravních nehod, které byly poškozené nezodpovědnými řidiči. Hradíme proto škody způsobené jakýmikoli nepojištěnými vozidly, bez ohledu na to, zda je způsobil občan České republiky nebo cizinec. Škody jsou vypláceny z garančního fondu, do kterého přispívají nepojištění řidiči prostřednictvím tzv. příspěvku nepojištěného – ten tvoří příjmy garančního fondu a pojištění řidiči do něj nijak nepřispívají.
CKP supluje povinnost Ukrajinskych obcanu do 6 mesicu, nez sve vozidlo zaregistruju. A to suplovani si vyberou na okradani Ceskych obcanu 🤣
Dobrý den, dovolte nám upřesnit Vámi zveřejněné informace. Hlavním cílem České kanceláře pojistitelů je finančně chránit oběti dopravních nehod, které byly poškozené nezodpovědnými řidiči. Hradíme proto škody způsobené jakýmikoli nepojištěnými vozidly, bez ohledu na to, zda je způsobil občan České republiky nebo cizinec. Škody jsou vypláceny z garančního fondu, do kterého přispívají nepojištění řidiči prostřednictvím tzv. příspěvku nepojištěného – ten tvoří příjmy garančního fondu a pojištění řidiči do něj nijak nepřispívají.
Takže jasně napsané. Pokud Vám Ukrajina poškodí vůz, zaplatí se to z NAŠICH peněz, čímž je GARANČNÍ FAND. Autor toto zamlčel. Nic než grázl.
Dobrý den, dovolte nám upřesnit Vámi zveřejněné informace. Hlavním cílem České kanceláře pojistitelů je finančně chránit oběti dopravních nehod, které byly poškozené nezodpovědnými řidiči. Hradíme proto škody způsobené jakýmikoli nepojištěnými vozidly, bez ohledu na to, zda je způsobil občan České republiky nebo cizinec. Škody jsou vypláceny z garančního fondu, do kterého přispívají nepojištění řidiči prostřednictvím tzv. příspěvku nepojištěného – ten tvoří příjmy garančního fondu a pojištění řidiči do něj nijak nepřispívají.
Mám otázku, když to občan UA nedodrží a způsobí havárii po půl roce, kdy již
ČKP poškozenému řidiči nic neproplatí, to má ten poškozený vymáhat přímo po po tom UA občanovi, který nehodu způsobil? Jestli ano, tak potěš pánbůh, dostat něco z někoho na dávkách...
Dobrý den, dovolte nám upřesnit Vámi zveřejněné informace. Hlavním cílem České kanceláře pojistitelů je finančně chránit oběti dopravních nehod, které byly poškozené nezodpovědnými řidiči. Hradíme proto škody způsobené jakýmikoli nepojištěnými vozidly, bez ohledu na to, zda je způsobil občan České republiky nebo cizinec. Škody jsou vypláceny z garančního fondu, do kterého přispívají nepojištění řidiči prostřednictvím tzv. příspěvku nepojištěného – ten tvoří příjmy garančního fondu a pojištění řidiči do něj nijak nepřispívají.
Takže půl roku nemusí platit povko a bourat mohou o dušu? Však to Česká kancelář pojistitelů zaplatí z našich peněz, že?
Dobrý den, dovolte nám upřesnit Vámi zveřejněné informace. Hlavním cílem České kanceláře pojistitelů je finančně chránit oběti dopravních nehod, které byly poškozené nezodpovědnými řidiči. Hradíme proto škody způsobené jakýmikoli nepojištěnými vozidly, bez ohledu na to, zda je způsobil občan České republiky nebo cizinec. Škody jsou vypláceny z garančního fondu, do kterého přispívají nepojištění řidiči prostřednictvím tzv. příspěvku nepojištěného – ten tvoří příjmy garančního fondu a pojištění řidiči do něj nijak nepřispívají.
Přesně, kancelář není státní, ale soukromá firma kde dáváme peníze my všichni čeští řídíči.
Dobrý den, dovolte nám upřesnit Vámi zveřejněné informace. Hlavním cílem České kanceláře pojistitelů je finančně chránit oběti dopravních nehod, které byly poškozené nezodpovědnými řidiči. Hradíme proto škody způsobené jakýmikoli nepojištěnými vozidly, bez ohledu na to, zda je způsobil občan České republiky nebo cizinec. Škody jsou vypláceny z garančního fondu, do kterého přispívají nepojištění řidiči prostřednictvím tzv. příspěvku nepojištěného – ten tvoří příjmy garančního fondu a pojištění řidiči do něj nijak nepřispívají.
Takže z logiky co i píše redaktor škody za Ukrajince si platí naši řidiči, pokud je pravda že 6 měsíců za ně platí škody ČKP a tam platíme my. Takže zase komedie kolem Ukrajinců.
Dobrý den, dovolte nám upřesnit Vámi zveřejněné informace. Hlavním cílem České kanceláře pojistitelů je finančně chránit oběti dopravních nehod, které byly poškozené nezodpovědnými řidiči. Hradíme proto škody způsobené jakýmikoli nepojištěnými vozidly, bez ohledu na to, zda je způsobil občan České republiky nebo cizinec. Škody jsou vypláceny z garančního fondu, do kterého přispívají nepojištění řidiči prostřednictvím tzv. příspěvku nepojištěného – ten tvoří příjmy garančního fondu a pojištění řidiči do něj nijak nepřispívají.
Tak milý redaktore, tahle obhajoba těch uprchlíků ti moc v podstatě jsi potvrdil ,že je to pravda píšeš jak by to mělo být ,ale ani náhodou to tak není. Proč já mám ze svého povinného platit za někoho kdo neplatí ? Garanční fond 😂😂😂 do toho já také přispívám . Zkus to napsat po pravdě a nedělej tady ze sebe …….🫣
Dobrý den, dovolte nám upřesnit Vámi zveřejněné informace. Hlavním cílem České kanceláře pojistitelů je finančně chránit oběti dopravních nehod, které byly poškozené nezodpovědnými řidiči. Hradíme proto škody způsobené jakýmikoli nepojištěnými vozidly, bez ohledu na to, zda je způsobil občan České republiky nebo cizinec. Škody jsou vypláceny z garančního fondu, do kterého přispívají nepojištění řidiči prostřednictvím tzv. příspěvku nepojištěného – ten tvoří příjmy garančního fondu a pojištění řidiči do něj nijak nepřispívají.
Ne nemusí, je normální, že jezdí s černými skly u řidiče a spolujezdce???? A povinné ručení a garanční fond ? Nejsou to naše peníze? Ale zvedneme pojištění a zase bude dobřé
.Pro UKáčka....
Dobrý den, dovolte nám upřesnit Vámi zveřejněné informace. Hlavním cílem České kanceláře pojistitelů je finančně chránit oběti dopravních nehod, které byly poškozené nezodpovědnými řidiči. Hradíme proto škody způsobené jakýmikoli nepojištěnými vozidly, bez ohledu na to, zda je způsobil občan České republiky nebo cizinec. Škody jsou vypláceny z garančního fondu, do kterého přispívají nepojištění řidiči prostřednictvím tzv. příspěvku nepojištěného – ten tvoří příjmy garančního fondu a pojištění řidiči do něj nijak nepřispívají.
Ano. Autor píše nesmysly. Samozřejmě to vše zaplatíme my formou zvýšení zákonného pojištění.
Dobrý den, dovolte nám upřesnit Vámi zveřejněné informace. Hlavním cílem České kanceláře pojistitelů je finančně chránit oběti dopravních nehod, které byly poškozené nezodpovědnými řidiči. Hradíme proto škody způsobené jakýmikoli nepojištěnými vozidly, bez ohledu na to, zda je způsobil občan České republiky nebo cizinec. Škody jsou vypláceny z garančního fondu, do kterého přispívají nepojištění řidiči prostřednictvím tzv. příspěvku nepojištěného – ten tvoří příjmy garančního fondu a pojištění řidiči do něj nijak nepřispívají.
díky tomu podražilo povinné ručení, protože se musíme všichni skládat do fondu ze kterého se hradí škody za ty co neplatí...
Dobrý den, dovolte nám upřesnit Vámi zveřejněné informace. Hlavním cílem České kanceláře pojistitelů je finančně chránit oběti dopravních nehod, které byly poškozené nezodpovědnými řidiči. Hradíme proto škody způsobené jakýmikoli nepojištěnými vozidly, bez ohledu na to, zda je způsobil občan České republiky nebo cizinec. Škody jsou vypláceny z garančního fondu, do kterého přispívají nepojištění řidiči prostřednictvím tzv. příspěvku nepojištěného – ten tvoří příjmy garančního fondu a pojištění řidiči do něj nijak nepřispívají.
Takže 6 měsíců Ukrajinci nemají auto pojištěné ani na Ukrajině, ani tady a nemají Zelenou kartu? Náhradu škody platíme my, kteří auto pojištěné máme?
Dobrý den, dovolte nám upřesnit Vámi zveřejněné informace. Hlavním cílem České kanceláře pojistitelů je finančně chránit oběti dopravních nehod, které byly poškozené nezodpovědnými řidiči. Hradíme proto škody způsobené jakýmikoli nepojištěnými vozidly, bez ohledu na to, zda je způsobil občan České republiky nebo cizinec. Škody jsou vypláceny z garančního fondu, do kterého přispívají nepojištění řidiči prostřednictvím tzv. příspěvku nepojištěného – ten tvoří příjmy garančního fondu a pojištění řidiči do něj nijak nepřispívají.
Toto neokecáte. Každý rok mně, stejně jako ostatním řidičům, pojišťovny zdražují pojistné za vozidla, a to jak zákonné, tak havarijní, pojišťovny přispívají do garančního fondu. Pokud UA řidič způsobí nehodu, bude škoda uhrazena z garančního fondu, takže si v postatě pojistníci uhradí škodu sami sobě.
Po olomouckém Horním náměstí (pěší zóna) se například prohání UA mladíci v těch “starých” vozech a PČR na to jenom čumí.
Dobrý den, dovolte nám upřesnit Vámi zveřejněné informace. Hlavním cílem České kanceláře pojistitelů je finančně chránit oběti dopravních nehod, které byly poškozené nezodpovědnými řidiči. Hradíme proto škody způsobené jakýmikoli nepojištěnými vozidly, bez ohledu na to, zda je způsobil občan České republiky nebo cizinec. Škody jsou vypláceny z garančního fondu, do kterého přispívají nepojištění řidiči prostřednictvím tzv. příspěvku nepojištěného – ten tvoří příjmy garančního fondu a pojištění řidiči do něj nijak nepřispívají.
A kde asi ty pojišťovny berou ty prachy na rezervní fond, ze kterého platí ty škody způsobené nepojištěnými řidiči? Nejspíš asi se zvýšeného povinného pojistného, že. Ti vlastníci pojišťoven to fakt neplatí z vlastní kešeně.
Dobrý den, dovolte nám upřesnit Vámi zveřejněné informace. Hlavním cílem České kanceláře pojistitelů je finančně chránit oběti dopravních nehod, které byly poškozené nezodpovědnými řidiči. Hradíme proto škody způsobené jakýmikoli nepojištěnými vozidly, bez ohledu na to, zda je způsobil občan České republiky nebo cizinec. Škody jsou vypláceny z garančního fondu, do kterého přispívají nepojištění řidiči prostřednictvím tzv. příspěvku nepojištěného – ten tvoří příjmy garančního fondu a pojištění řidiči do něj nijak nepřispívají.
,,V lhůtě, než musí Ukrajinci své vozidlo zaregistrovat, supluje jejich povinné ručení Česká kancelář pojistitelů, která v případě potřeby škodu zaplatí. K tomu je využíván garanční fond a prostředky v něm. Po uplynutí 6 měsíců si již musejí zřídit vlastní povinné ručení."
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Zaplatí tedy ČKP = my
Dobrý den, dovolte nám upřesnit Vámi zveřejněné informace. Hlavním cílem České kanceláře pojistitelů je finančně chránit oběti dopravních nehod, které byly poškozené nezodpovědnými řidiči. Hradíme proto škody způsobené jakýmikoli nepojištěnými vozidly, bez ohledu na to, zda je způsobil občan České republiky nebo cizinec. Škody jsou vypláceny z garančního fondu, do kterého přispívají nepojištění řidiči prostřednictvím tzv. příspěvku nepojištěného – ten tvoří příjmy garančního fondu a pojištění řidiči do něj nijak nepřispívají.
7
Sledujících
0
Sleduje
7
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
No ano je to jinak. Slušní lidé kvůli týdnu opomenutí platí asociaci pojišťoven obrovskou pokutu. A na druhé straně jezdí lidé bez pojištění nebo neplatí a ještě jsou nebezpeční. Švagrová měnila pojišťovnu a měla ca 14 dní nezaplacené povinné ručení a platila nějaké 2000 pokuty. Přitom kancelář pojistitěů to snadno zjistila. Mohli teda poslat jediný dopis aby zaplatila. Jenže oni to sdělili po pár měsících včetně pokuty
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Dobrý den, dovolte nám reagovat na Váš příspěvek. Povinnost mít vozidlo pojištěno vyplývá ze zákona a Česká kancelář pojistitelů není ta, kdo o nepojištění vozidla provozovatele vozidla informuje. Pojištění vozidla, včetně zániku pojistné smlouvy, se řeší s pojišťovnou, která v případě ukončení pojistné smlouvy vlastníka vozidla o zániku pojištění informuje. Jedná se tedy o smluvní vztah mezi klientem a pojišťovnou, ve kterém ČKP nemá žádnou roli. Pojišťovna v případě zániku pojistné smlouvy ČKP informuje do 30 dnů. Česká kancelář pojistitelů poté řeší pouze vzniklé nepojištěné období. Zaslat výzvu k úhradě příspěvku nepojištěných je povinna do 1 roku od doby, kdy se o nepojištění vozidla dozví. Výši příspěvku stanovuje vyhláška Ministerstva financí a hradí se vždy pouze konkrétní počet nepojištěných dnů bez ohledu na to, zda o tom nepojištěného ČKP informovala za měsíc, tři, šest nebo za 1rok od vzniku nepojištěného období. K žádnému navyšování výše příspěvku v souvislosti s pozdějším obesláním provozovatele vozidla tedy nedochází. Česká kancelář pojistitelů