To zdůvodnění nemáte se čeho bát, pokud nemáte co skrývat mi připadá známé z Harryho Pottera. Tam zakrývá zjevnou lež, Jak je to tady?
Protože pokud by to tak nebylo, nikdo nám to nemusí takto vysvětlovat.
Prostě zřídili jsme zvláštní útvar k zajištění dohledu nad vozidly a řidiči na pozemních komunikacích. Taky se Vám zdá, že tu někdo něco podstatného zamlčel?🤠
Ano, povolil to jen vlastník pozemku. Protože je firma v exekuci a její majitel nemá peníze na založení jiné, nakonec to zaplatí vlastník pozemku.👾
Alternativou je vlastně jen to, že to dopadne jako s většinou podobných skládek, které z "nevyjasněných" příčin začaly hořet.💥👿💥
V opačném případě to půjde za státem a zaplatíme to všichni. Důvodem bude to, že se zjistí, že ze skladovaného materiálu se cosi uvolňuje do spodních vod.🤢
Stát to zaplatí a bude to "vymáhat" po firmě v likvidaci...👅😛👅
Když se začalo v roce 2010 realizovat "zkapacitnění dálnice D1" mezi Mirošovicemi a Brnem tak jsme se nakonec dozvěděli, že se z větší části jedná o opravu povrchu a rozšíření krajnice o 75cm, ačkoli jsme za pojmem zkapacitnění prvotně viděli nejméně tři pruhy v každém směru.
Tady je vidět výsledek. Dálnice do Brna i zpět stojí dnes a denně jako parkoviště 🚒🚚🚛🚗🚕🚗🚙🚙🚌 na několika místech 🚒🚗🚓🚐🚚🚛🚙🚙🚌.
To, že i některé podstatně méně vytížené dálnice v sousedních státech mají tři pruhy 🚘🚍🚖 pro každý směr jízdy je také skutečnost. Při délce přípravy staveb v ČR si lze myslet, že přepokládanou kapacitu počítali tak v době ropné krize. 😀
Ano kolony budou v sezóně stát od Mezna a na druhé straně od Oldřichovce do Miličína až do otevření D3 ve středočeském kraji.
V rámci brždění a rozjíždění se zvedne množství polétavých částic v Miličíně.
Protože stavba kruhového objezdu je věc ošemetná a vyžaduje částečné uzavření, potom se připravme na dopravní peklo v délce 3-6 měsíců.
Bohužel připojení a bezpečný výjezd vozidel ze silnice 12142 to stejně nevyřeší.
Až bude konečně spuštěná D3 ve středočeském kraji, potom se budeme divit tomu, proč je uprostřed Miličína postavený nesmyslně velký kolotoč.
Stát tu reklamu prostřednictvím ŘSD sundal.
Tedy na to muselo existovat "Rozhodnutí".
Jedná se tedy o maření výkonu úředního rozhodnutí. Jako soukromé osobě by mi hrozilo vězení na 2 roky.
Mlácení slámy o navigačním zařízení je nesmyslné, protože je umístěno z podstatné části nad protisměrnou částí dálnice.
Řidiče, kteří hledají sjezd k "firmě" a má je "navigovat" pravděpodobně nikam navést nechce. Oni totiž jedou pravděpodobně ve dvou pravých jízdních pruzích, nad kterými ta tabule není.
Na navigaci slouží umístění dopravní značky IS5. Označení místního cíle (černý nápis v bílém poli) může obsahovat i návěst před křižovatkou.
Samozřejmé je to, že o umístění jakékoli značky, tedy i směrové musí rozhodnout silniční správní úřad.
Obecně je pravda, že na každého člověka trvale hlášeného v Praze, tento stát obci přerozděluje z námi zaplacených daní asi 5x více než za občana kdesi na vysočině.
Pokud snahu o zlepšení poměru vezmou do rukou konkrétní ministři, potom Praha křičí, že ji šidí?
Obce do 3000 obyvatel by neměly problém s financováním investic infrastruktury jako je vodovod, kanalizace a čistírny odpadních vod. Tedy pokud by dostávaly na jednoho obyvatele pět let stejně jako Praha.
Vlastnictví věci uložením do popelnice přechází smlouvou o odstraňování odpadu na toho, kdo to z té popelnice vysype. Pán se domáhá toho aby se s ním nový vlastník o bitkoiny podělil. Je to jako dát někomu králíčka a pak se snažit k němu pozvat na oběd. Jeho nový vlastník sice ví že vyrostl, ale má jako mazlíčka a zabíjet ho nebude.
Kdyby se stalo to, že ve filmu z roku 2001 se objeví Snape jako černoch, bude z toho jiná přestřelka. Zejména proto, že v roli programového záporáka je "černoch". Až v sedmém díle knihy se zjistí, že posledních 15 let byl na straně "dobra". Kniha Harry Potter a relikvie smrti vyšla tiskem pět let po uvedení prvního dílu do kina. Za mě v pohodě. Zda budu chtít sledovat nastavovanou kaši v podobě seriálu nevím.
Viděl jsem Tři oříšky pro popelku i tři přání pro popelku... Budu tvrdit, že v tom nevidím posun vpřed, ale je věcí režiséra se s tím popasovat.
Vždy budeme srovnávat to, zda to je lepší než původní provedení z roku 1977.
Všechno by to bylo hezké, kdyby to nebyla lež.
Pod auto, které se údajně startuje po 20-ti letech nevedou stopy, na kterých je zřetelně vidět vzorek. Auto stojí na nafoukaných kolech. Přestože stojí blízko stromů, není na autě ani listí, ani mech, ani zelený porost. Není zarostlé v kopřivách... Takže je tu natočeno auto normálně jezdící, jak startuje při mínus dvou stupních.
Přihodit 649 miliónů za nesmysl s odhadní cenou 300, je sice v rámci schválení možné.
Je tu ale problém. Pokud by to bylo takto, je objektivně možné přihodit o 10-20% více z důvodu potřeby, ale pak by měli diletanti, kteří nastavili tento limit rozdíl nad 360 miliónů uhradit ze svého.
Tady je na spadnutí jiný rozsudek, který řekne: Praho plať, nikdo tě nenutil přihazovat až k hranici limitu.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Je to sice hezké, že jim poslanci odsouhlasí průmyslové balení 5 litrů...
Výsledkem si myslím bude to, že v rámci snahy protlačit sem svůj skvělý byznys budou dodávat nádoby o objemu 1 galon... 3.78541 litru. Bude-li to tak, je to určitě cesta "správným směrem"😂.