Nebyl jsem tam a nevím, jak rychle jel motorkář. Ale řídím 30 let (denně, bez nehody), a prostě vím, jak to chodí. Kdyby motorkář jel 90, tak za A) řidič osobáku dokáže situaci lépe odhadnout a z B) motorkář by se mu dokázal vyhnout, i kdyby mu tam osobák vjel. Je to tak, víte to všichni a nehádejte se tady.
Va škole kam chodí můj 9-miletý syn už toto funguje naprosto bez problémů. Pomáhá to i v tom smyslu, že náš syn stále chytrý tel. nemá (pouze tlačítkový). Nechceme mu jej pořídit z důvodů škodlivosti atd. Ale většina spolužáků už chytrý mobil má, a toto opatření pomáhá trochu omezit to že by se nějací spolužáci "vytahovali" na ty co ještě chytrý mobil nemají apod.
Dávat žáčkovi pětky ve druhé třídě je nejlepší způsob, jak mu školu znechutit hned na začátku, demotivovat ho atd. Učitelka si kritiku zasluhuje, ve 2. jsou žáci ještě malé děti. Známkování, pokud už musí ve 2.třídě být, má být maximálně orientační, pomocné - podpůrné hodnocení, pětky rozhodně nejsou na místě.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Velmi dobře napsaný článek. Mám 3 syny 9, 4 a 2roky, jsme rodina která ctí respektující výchovu, mj také ekologii, zdravou výživu, příroda předost před mobilem atd atd. Naprosto souhlasím s autorkou a děkuji za odvahu názor zveřejnit.
1 odpověď