Uplakánek s uraženým egem, vezoucí děťátko z porodnice, si postěžoval a bude nejspíš vyslyšen, protože malé dítě v autě, stejně jako těhotná manželka, zabírají na většinu... . Já teda nevím, ale nějak si nepamatuji, že by se mi stalo něco podobného. Asi proto, že nejedu jak idiot vedle kamionu stejnou rychlostí s ním a když o vidím blikat, tak nemám problém ho klidně pustit před sebe, co je lepší, než ho mít za zadkem a riskovat to, že nedobrzdí. Ve městě se nikam o moc dál člověk stejně nedostane a na dalším dvojpruhu ho v klidu předjedu.
Článek o ničem. "Odborník" asi žije v tom, že má dvousazbový elměr každá domácnost a to rozhodně nemá... . Dvě sazby mít nemůžu, když nemám HDO a taková instalace od elektrikáře, předělání rozvaděče, doplnění instalace tak, aby to vyhovovalo normám, není jen revizní zpráva za 1500,- ale dalších minimálně 10-15tis,- materiál + práce, pokud mám tedy elměr přímo na domě a ne ve sloupku. Takže návratnost až za tři roky minimálně, možná i déle, protože nikdo neví, jak se bude cena elektřiny vyvíjet dál.
Postřikovač, zavlažovací stroj, na fotce centrální Pivot, který je dlouhý stovky metrů a je pevně ukotvený na poli a ve finále na fotkách jinde vidím, že nešlo o žádný zavlažovací stroj, ale o postřikovač, kterým se dodávají rostlinám živiny, ne závlaha. Pane redaktore, udělejte si někdy výlet za Prahu, k Sadské to nemáte daleko, k Mělníku také ne. Třeba v tom pak nebudete mít zmatek.
Mám tady baterii, která má stabilně 12.8V tak jak tady leží a hnije. A proč ji tady mám? Protože nedokáže rozsvítit skoro ani halogenovou žárovku, je nachystaná do sběru, ale naprázdno bez zátěže se tváří jako funglovka v super stavu. Takže, je sice fakt, že to inteligentní dobíjení je holý nesmysl, který ty baterie akorát ničí, ale spíš až z dlouhodobého hlediska. Posuzovat stav baterie naprázdno, jen podle voltmetru a řešit rozdíl setin Voltu, je absolutně o ničem vypovídající.
Dokud budou lidí chtít dvacetiletou plečku s nájezdem do 150tkm, tak se bude stáčet vesele dál, tak nevím, co se furt dokola řeší. Ty auta už přijedou stočený klidně i z Německa, Holandska, od tamního prodejce. Pokud není zákazník schopen akceptovat, že auto s nájezdem 300tkm může ještě bezproblémově dlouho jezdit, dostane holt co chce.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Opravdu mě zajímají rok a víc staré kontroly... Aktuální tam je snad jen jedna. Zbytečné tohle vůbec příště číst.