Tak Olympic na koncertech nehraje písničky z víc svých starších alb (namátkou naprosto otřesnej Bigbít, nebo porevoluční O jé, který bylo textové tak špatný, že z toho hrajou akorát instrumentální Stejskání). Únos zná spousta lidí a spoustě lidí se líbí. Já, jako fanda Olympicu, kterej poslouchám od r. 83, si třeba z jeho posledních 10 let vybavím max. 5 písniček.
Máme od května Tivoli Grand. V plný palbě (všechno co do toho Ssangyong nabízí včetně 18 kol) za 560 tisíc. Kupovali jsme ho na delší jízdy hlavně kvůli velikosti kufru. Teď v zimě spotřeba 8,5 l v automatu. Najeto skoro 16000 a naprostá spokojenost. Předtím jsme měli (a ještě máme do města a na popojíždění) Citroën C3 Picasso s litrovým motorem. Na dálnici holka vypila klidně 10 litrů a sbalit do ní věci na týden dovolené pro 3 lidi a jednoho psa byla fakt vyšší dívčí. Ale ve městě je fajn. A Korsiku, kde všichni jezdí ve Fiatu 500 kvůli úzkým silnicím, a kde je to do kopce, z kopce, zvládla z Prahy a zpátky úplně s přehledem.
Zajíci se počítají až po honu. Charvátová skvělá běžkyně, nicméně jako střelkyně děs. Ona to moc dobře ví a proto nechce jezdit štafety. Prostě z nich má komplex a je lepší jí nechat odpočívat. Až zajede dobrej individuál, budou jí zase všichni chválit. On i Michal Krčmář letos nic moc. Když jsem na něj koukal včera ve štafetě, trpěl jsem. Ty výkyvy v naší repre jsou běžný. Buď nám jedou lyže a pokazíme to střelbou, nebo je to obráceně. Málokdy se stane, aby se sešlo obojí. Ale jak jsem psal na začátku: zajíci se počítají až po honu. Třeba to holkám v novým složení dneska sedne. A moc bych jim to přál. P. S. Individuální závody nám určitě občas půjdou. Na štafety ale nemáme.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Škodovka začíná designem "hyundaiovatět". A cenama wolksvagenovatět. Takže mám v garáži korejce Ssangyong Tivoli grand 1.5 benzín v plný palbě s automatem za 560k...