undefined
Vyhledat
Osobní menu
Seznam.cz
Hlavní stránka

Ondřej Miškovský

0
Sledujícich
0
Sleduje
Příspěvky11Příspěvky a odpovědi42Líbí se23
  • Ondřej Miškovský

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Ondřej Miškovský
    Ondřej Miškovský

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 3 měsíci

    Tak krome nesmyslu, co tu o elektromobilech pisete, se ctenar dnes dozvedel, ze krome toho, ze v teto oblasti postradate elementarni znalosti, tak jste i obycejny hlupak. Ale co uz, takovych tu je🤷‍♂️

    MEDIUM.SEZNAM.CZ
    https://medium.seznam.cz/clanek/116644
  • Ondřej Miškovský

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Ondřej Miškovský
    Ondřej Miškovský

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 4 měsíci

    HEHE, aneb když se to neumí prodávat, tak se to svede na to, že není zájem. Zatímco v AAA auto si najali tým odborníků, začali profesionálně měřit stav trakčního akumulátoru a ono to jde že?

    Viz. výsledky Aures zde:

    Rostl prodej elektromobilů

    Letošní rok přinesl pro AURES také větší zájem o vozy s alternativní pohony. Prodej hybridních automobilů se meziročně zvýšil o 73 procent, elektromobily pak zažily růst ještě vyšší, o 166 procent.

    „Pokud jde o elektromobilitu, tři čtvrtletí roku 2024 hodnotíme jako velice úspěšné. V tomto období jsme ve skupině prodali 602 elektromobilů, což je meziročně nárůst více než dvojnásobný,“ komentuje Vaněček. Nejpopulárnějším ojetým elektromobilem je podle dat AURES v Česku, Polsku i na Slovensku Tesla M3.

    GARAZ.CZ
    Průměrná cena ojetin se dostala přes magickou hranici. O ojeté elektromobily není vůbec zájem, prodejce je vyřadil z nabídky
    Asi uhádnete, jaká značka se drží na předních příčkách zájmu o ojeté vozy. Samozřejmě je to domácí automobilka Škoda, jejíž tržní podíl přibližně kopíruje i situaci na trhu nových vozů.
  • Ondřej Miškovský

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Ondřej Miškovský
    Ondřej Miškovský

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 4 měsíci

    Rad bych se zeptal tady pana redaktora, jestli ta nove predstavena ypsilonka je na vodik nebo ne?

    AUTOZIVE.CZ
    https://www.autozive.cz/tesla-vodik/
  • Ondřej Miškovský

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Ondřej Miškovský
    Ondřej Miškovský

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 5 měsíci

    Zacal jsem cist az k vete a na 89% zastavuji na dobijecce a je tam plno. 😁😁Za a) s 89% se na dc stanici vazne nejezdi. Doporucuji si precist neco o dobijeci krivce. Za b)Na druhe strane Pumpy je dalsci nekolik stojanu. Vsechny nebyly obsazeny snad nikdy. Dal jsem ten blabol ani necetl. Doporucuji alespon elementarni znalost problematiky .. jo a vyber lepsiho BEV. Zeptejte se priste nekoho, kdo tomu rozumi.. “pisalku”

    MEDIUM.SEZNAM.CZ
    Elektromobilem jsme z Brna do Prahy nedojeli. A to i přes to, že dojezd měl být 422 kilometrů
    Na vlastní kůži jsem vyzkoušel, jaký je reálný život s elektromobilem. A rovnou mohu říci, že na hodnoty dojezdu z propagačních materiálů můžete opravdu zapomenout. Rozhodně tedy v zimě na dálnici.

    4 odpovědi

  • Ondřej Miškovský

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Ondřej Miškovský
    Ondřej Miškovský

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 6 měsíci

    On tomu soudem uznanemu lhari v tomto state jeste vazne nekdo veri😂😂??

    NOVINKY.CZ
    Babiš si umí představit spolupráci se Stačilo! Nejsou to pro něj komunisté
    Šéf opozičního ANO Andrej Babiš, jehož hnutí drtivě vede v preferencích, si po volbách umí představit spolupráci se Stačilo! „Pro mě to nejsou komunisté,“ řekl v pořadu na tn.cz na adresu uskupení, kde mají komunisté dominantní postavení. Před pár dny v rozhovoru pro Novinky přitom „absolutně vyloučil“, že by ANO vzalo komunisty do vlády.

    1 odpověď

  • Ondřej Miškovský

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Ondřej Miškovský
    Ondřej Miškovský

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 9 měsíci

    Je to samozrejme nesmysl. Revize smlouvy v roce 2026 nadále plati a za 2 roky se tak bude znovu posuzovat, zda-li je mozne rok 2035 brat jako posledni, kdy se bude moci prodat vuz s lokalnimi emisemi. S ohledem na stale pomalu rostouci trh a slabou ekonomiku je velmi pravdepodobne, ze dojde k odkladu. A to rikam jako velky priznivce a uzivatel BEV. Otazkou zustava, zda-li vam bude v roce 35 vubec davat smysl si auto se spalovavim motorem poridit.

    ENERGOZROUTI.CZ
    Zákaz spalovacích motorů v EU potvrzen, začněte se chystat na změnu
    Zákaz spalovacích motorů v Evropské unii od roku 2035 je potvrzen, začněte se chystat na změnu. Opětovné zvolení předsedkyně Evropské komise Ursuly von der Leyenové jen posílilo ekologickou politiku EU a její další směřování.
  • Ondřej Miškovský

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Ondřej Miškovský
    Ondřej Miškovský

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 1 rokem

    Sečteno a podtrženo, je dobré vědět, že dneska může být redaktorem prostě naprosto každý. Nemusíte o daném tématu vědět prakticky nic, chybí vám zcela elementární znalosti, ale seznam- medium to je jedno. Nic tak zkratkovitého, bez důrazu na jakýkoliv detail problematiky jsem už dlouho nečetl. Moje desetiletá dcera by napsala odborně hodnotnější článek. Tohle je vážně skutečný odpad.

    MEDIUM.SEZNAM.CZ
    O čem se nehovoří - nevýhody elektromobilů
    Rostoucí (především mediální a politická) popularita elektromobilů naznačuje, že mnoho lidí v nich vidí budoucnost. Někdy až nekriticky.

    1 odpověď

  • Ondřej Miškovský

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Ondřej Miškovský
    Ondřej Miškovský

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 1 rokem

    Pan redaktor si místo dobíjení auta ( i když ví, že ho čeká 240 km po dálnici) jde zasportovat a auto strčí do 230 V zásuvky. Co na to říct..🙂

    AUTOSALON.TV
    Komentář: Až malé dítě vám naplno ukáže, jak moc špatná může být v praxi technologie elektromobilů
    Na výběr jsme měli cestu s novou Škodou Enyaq a starým Mondeem. Ford by byl lepší volbou.

    2 odpovědi

  • Ondřej Miškovský

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Ondřej Miškovský
    Ondřej Miškovský

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 3 roky

    Jenže ouha, palubní počítač ukazuje dojezd pouhých 210 km. Není něco špatně? - ano, bohužel je něco špatně. Další ukázka neznalosti elementárních pravidel jízdy s BEV. Kdy prostě vůz neustále přepočítává dojezd podle poslední aktuální spotřeby. U nováčka, který sedne do elektromobilu poprvé se to dá pochopit - u motoristického novináře nikoliv. Navíc i s touto spotřebou a SOC 90% jste na hodnotě cca 260 km.. Ach jo, další zbytečný článek.

    TESTYOJETIN.CZ
    Zkusili jsme, jestli se dá dojet s nejvýkonnějším Enyaqem 80iV z Prahy do Brna
    Papírový dojezd modelu Škoda Enyaq 80iV x, tedy nejsilnějšího modelu s pohonem 4x4 a s nejsilnější baterií 77kWh, má být podle metodiky WLTP 488 km.

    1 odpověď

  • Ondřej Miškovský

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Ondřej Miškovský
    Ondřej Miškovský

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 4 roky

    V podstatě lze souhlasit. Potíž je v tom, že operativní leasing nepomůže, protože jeho měsíční splátka koreluje se zůstatkovou hodnotou vozu. A leasingové společnosti jsou si toho vědomi. K tomu si připočítejte větší obavy pojišťoven a máte z toho splátku, která pro koncové zákazníky nemůže být atraktivní. OM.

    GARAZ.CZ
    Elektromobily mají jeden zásadní problém. Nejde přitom o cenu, dojezd ani dobíjecí stanice...
    Nástup elektromobility je neodvratný a tempo, jakým se nová elektrifikovaná auta vyvíjejí, je skutečně závratné. Což je skvělá zpráva pro uživatele, kteří tak mají skutečně rovnocennou možnost volby, ale zároveň z toho plyne i jeden docela zásadní problém… A není to ten, který myslíte.
  • Ondřej Miškovský

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    Ondřej Miškovský
    Ondřej Miškovský

    0

    Sledujících

    0

    Sleduje

    komentoval
    Před 4 roky

    Vybral jsem z cele diskuse tu nejvic zavadejici odpoved a pokusim se Vam trochu urovnat myslenky. Enyaq je v podstate ekvivalent s Kodiaqem. Ten ve srovnatelne vybave bude levnejsi tak o 150-200.000. Domaci nabijeci stanice se da poridit za cca 15-25.000 podle vybavy. Jak jste prisel na 50.000 - netusim. Za 7 let budete mit jeste stale rocni zaruku na trakcni akumulator, takze zadna vymena se nekona jak uvadite.Ani potom se nebude menit, jen bude postupne klesat kapacita. Nejak se Vam ze seznamu vyhod vytratili servisni naklady, ktere budou zhruba na jedne petine konvencniho vozu. Nez se tak pustite do dalsi diskuse, overte si prosim alespon elementarni fakta. Dekuji OM.

    GARAZ.CZ
    Škoda spustila výrobu svého nového modelu. Čím vším je unikátní linka, na níž se staví Enyaq IV, a proč ji hlídají termokamery?
    Tuzemská automobilka Škoda Auto včera v hlavním výrobním závodě v Mladé Boleslavi spustila výrobu nejnovějšího modelu, který by měl být s ohledem na aktuální směřování automobilového průmyslu (směrem k elektromobilitě) nejdůležitější novou Škodou za poslední roky. Z výrobní linky zde začal sjíždět Enyaq iV.

    2 odpovědi

  • Kariéra
  • •
  • Nápověda
  • •
  • O Seznamu
  • Ochrana údajů
  • •
  • Reklama
  • Smluvní podmínky
  • •
  • Vývojáři
Copyright © 1996–2025, Seznam.cz, a.s.