Zásadní je neměnit něco co je zažité i když u nás slovo zažité plně neukazuje současnou situaci. Jakákoliv taková změna nezvýší bezpečnost. Ŕidiči si budou zvykat dalších mnoho let a za tu dobu se zase mnoho změní.
Myšlenka je dobrá ale u nás problematická, ještě dnes často zjišťuji že řidiči nechtějí respektovat úplně banální věci.
Antonín Kudláč senior
Peskov prohlásil že Rusko je nedílnou součástí Evropy. Není! Nejen proto že větší část Ruska je v Asii, ale zejména proto že skutečných Rusů( tzv. čistokrevných) je málo. Většinou jsou rodiny propojeny s mnoha dalšími národy. Stalin nebyl Rus, mnoho ruských generálů jsou asiati. I v Československu bylo mnoho Rusů kteří pokud se s nimi někdo blíže bavil tak se dozvěděl že jeho rodiny jsou úzce spjati s mnoha jinými národy, samozřejmě až za přispění většího množství vodky.
Antonín Kudláč senior
Zajímavý komentář, v něm je že nedorazil Netanjahu, že nedorazil Putin se komentář nezmiňuje. Ale kritizuje se prezident Pavel. Již po zvolení prezidenta se prezident a premiér veřejně dohodli že se budou zastupovat dle dohody. Takže nic nového, premiér je věřící a tak se dostavil do Říma.
Hloupí lidé kritizují všechno a naprosto zbytečně. Asi mají někde ve sněmovně vzor.
Antonín Kudláč senior
Neuvěřitelné!!! Zákon není pro všechny? A kdo má právo posuzovat jaký je kdo řidič. Závodník který závodil v F3 a má rozměry pana Turka má asi nižší IQ. Jinak by si vybral jinou kategorii automobilových závodů. Nicméně co má společného závodění na uzavřeném okruhu s jízdou po dálnici přes 200km/hod a řízení jednou rukou? To myslí pan Macinka vážně? Jestliže si někdo myslí že umí řídit a jede takto po dálnici v Čechách tak je asi na úrovni "náctiletého puberťáka". Ono totiž jde o bezpečnost druhých. I na přehledném úseku může dojít k situaci že jiný řidič není génius a neodhadne a nepředpokládá že někdo jede tak rychle. A tak se může stát že "náctiletý puberťák" zabije řidiče který dodržuje zákon. V Německu je situace jiná, tam řidiči už mnoho let mají zkušenost s auty která jezdí rychle když jim to zákon dovoluje. Ale i tam se čím dál tím víc omezuje maximální rychlost. Přes to jsem tam viděl havarovaná auta která byla až stovky metrů od míst havárie v poli. Asi jela rychle a něco se pokazilo.
Antonín Kudláč senior
Jezdil jsem tramvají kolem sídliště Skalka. Když se stavělo. A k mému překvapení se jeden den objevila "kuriozita". Jeden panel dali obráceně a tak bylo okno o hodně níž než ostatní. Po dvou měsících to opravili. Jindy jsem po ránu viděl na vlastní oči jak oknem již obydleného bytu proletěla židle.
To jen pro zasmání, o kvalitě dnešních a dřívější bytů se nemá cenu bavit, je to jako když někdo jezdí jednou značkou aut čtyřicet let (i když vystřídal víc modelů této značky ) a tvrdí že je to nejlepší značka a v jiném autě jiných značek nikdy nejel. Prostě takové diskuze mají nulovou vypovídací hodnotu.
Antonín Kudláč senior
Osobní zkušenost se soudruhy z NDR na cestě do Bulharska. I bez přívěsu jeli v Trabantu ve čtyřech osobách, mnohdy ve dne i v noci. Moc jsem do Bulharska a Rumunska nejezdil, manželka správně poukazovala na špatnou hygienu( říkala to peprněji) raději jsme jeli mrznout k moři do NDR. Těch "dederonů" na cestě do Bulharska jsem litoval. Ale neměli jinou možnost, v NDR jsem pochopil jak těžké bylo pro ně cestovat, byli v úžasu jak jsme na tom "dobře" . Mladí těžko pochopí jaká to byla doba.
Antonín Kudláč senior
Jsem pamětník. Proto ruské lži snad nemá cenu komentovat. Ale protože mladší můžou zapochybovat tak jen jednu informaci. Po okupaci v roce 1968 se na podzim objevila knížka psaná špatnou češtinou s naprosto lživou informací o kontrarevoluci v Československu. Byla tam fotografie z Karlova náměstí v Praze zřejmě z doby těsně po konci války, tedy 1945. A na tom obrázku byla fotomontáží provedena
po celém Karlově náměstí řada šibenic a na nich viseli dělníci v montérkách a celé to bylo nazváno kontrarevoluce v roce 1968. A od té doby se nic nezměnilo. Rusové jsou stále stejní.
Antonín Kudláč senior
Máme krátkou paměť. První vlna dovozu potravin byla mezi Francií a USA. A francouští "vědci" vyzkoumali že americké potraviny jsou závadné. Hlavně šlo o kuřata, dodnes i naši politici opakují že kuřata jsou omývány vodou s chlorem. Je to pravda, ale kdo pije vodu z kohoutku tak je často ošetřena chlórem. Otázka je zda nám nevadí chlór ve vodě a kuřata omývaná vodu s chlorem vadí? A to ještě nastane tanec jestliže bude bezcelní zóna s jihoamerickými státy v Mercosuru. "Vědci" zjistí že jsou potraviny z Mercosuru přímo jedovaté!!!
Antonín Kudláč senior
Četl jsem vyjádření pana Nachera že je to zase před volbami a že je to tak vždy.
Pan Nacher zapomněl (účelově) nebo z neznalosti( v tom případě je to vážné, politik by měl být informovanější než běžný občan) na to že soud nemohl být dokud nebyla vydána europoslankyně která je jednou z hlavních postav této kauzy.
Antonín Kudláč senior
Pan Vojtěch (trafikant) toho času ve Finsku prý rozumí zdravotnictví!!! Jediné co uměl bylo že to co řekl jeho šéf Babiš tak po něm opakoval. A Babiš mimo peněz nerozumí ničemu. A tak jsme pana Vojtěcha nazvali papouškem, ten taky co slyší tak opakuje. Byla doba kdy jsem si myslel že je pan Vojtěch je dle vystupování na veřejnosti slušný člověk. Jeho působení za Babiše mne přesvědčilo o něčem jiném.
Antonín Kudláč senior
senior
1
Sledujících
2
Sleduje
senior
1
Sledujících
2
Sleduje
Není to nic nového, funguje to v mnoha zemích ale ne plošně. Rozhodně by to bylo lepší než "malé semaforky pro cyklisty" které jsou na některých křžovatkách v Praze. Výsledek je že před tím než se rosvítí zelená na semaforu tak se rozsvítí malý semaforek se siluetou cyklisty a ten spolehlivě brzdí provoz a zvyšuje emise, protož auta která jedou v pravém pruhu se musí ploužit za cyklistou a nemůžou ho předjet. A tak se v levém pruhu vytváří zácpa, řidiči kteří to znaí tak jedou v levém pruhu ale celkově se doba průjezdu křižovatkou prodlužuje mnohdy na úkor jednoho cyklisty. Prostě je to geniální a moc by mne zajímalo kolik to stálo peněz.
Antonín Kudláč senior, cyklista od raného mládí