Myslím, že školství má dnes daleko hlubší problémy. Toto se dá vykomunikovat na konzultacích, třídních schůzkách, s vedením, na radě školy. Ale tisíce chybějících, nekvalifikovaných a přesluhujících učitelů nevykomunikujete. Ty musíte systémově vzdělávat, procvičit v praxi, motivovat pro práci se VŠEMI dětmi, rodiči, studenty, kolegy, nadřízenými a taky zaplatit.
Učitelé jsou vystresovaní z nevychovaných a rozmazlených dětí, které jsou z domova vedeni jako mistři světa, i když nic neznají a neumějí. Rodiče je odkládají, aby budovali kariéru a pak si najímají právníky, aby se soudili za poškození svých práv. Hlídat při různých dozorech a akcích stohlavé stádo je jako rozbouřené derby Sparta Slavia bez mantinelů. 24.ministr školství od revoluce je dokladem toho, jakou prioritou je školství pro stát.
Pan Michalik jako fyzik vždy hájil výhody jaderné energie a solární energie. I v dobách, kdy u nás byla v plenkách. Viděl dál než oststní a nebál se riskovat. Své vize jako starosta Břežan mnohokrát obhájil a dokázal realizovat. Je to vzdělaný, pragmatický podnikatel a politik. Více takových a vyhrabeme se z bahna sra.ek, které si naše děti nezaslouží.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To je právě to, že je vám 40, máte práci, rodinu, jste zdravá. Povíme si za 20-30 let.