To omezení na 80 je upraveno značkou lehce přehlédnutelnou Nejde totiž o klasickou značku B20a, ale o omezení max. rychlosti v pruzích. Tam je taková malá značka b20a na obdélníkové tabuli - omezení max. rychlosti daném v jízdním pruhu. Zpravidla jde o 100 a 80km/h. Přehlédnout není problém. Je to umísťované u odpočívadel a pump, kde jsou nájezdy a výjezdy na dálnici.
vyházené peníze oknem. Pokud by byla válka Ruska s NATO tak to bude na jaderné úrovni. Na konvenční Rusko nemá zdroje ať již lidské, tak i materiální a finanční. Již nyní mele z posledního vyčerpáním ze současné mírové třídenní operace. Proti komu tedy ty zbraně a mohutná armáda?? Tohle jsou tendenční články ve prospěch zbrojních podniků a konglomerátů.
Až na některé nepřesnosti, celkem pěkný a výstižný článek. Srovnávání doby novověku s dneškem není úplně na místě. Je to dáno vývojem, který se nezastavil. Lidé nekritizují, že se máme špatně, to nikdo neříká, ale vadí jim ten vývoj. Že jsme dosáhli určité životní úrovně, a nechceme o ni přijít. Kritika není nic špatného, ba naopak je ku prospěchu věci. Třeba zadlužování země k HDP. Nikdo nechce aby země byla zadlužená. První kdo to z politiků pochopil byl Babiš a postavil si na tom hnutí ANO " budu stát řídit jako firmu" Zadlužování pár let bylo kolem nuly. Odklonil se od toho a šel od válu. Naprosto v pořádku. Lidé to přirozeně nechtějí a tak reagují. Výsledkem byla volba pětikoalice. Byla zmíněna bezpečnost a sociální zabezpečení, bezplatné zdravotnictví . Každý rozumný ví, že pokud bude stát zavalen migranty, pak o tyto výdobytky bezpochyby přijde. To občan, ale nechce proto dává svůj nesouhlas se státní politikou vládní pětikolky.
Vozový park se čistí sám od vraků, Není potřeba to řešit. Jde pouze o tendenční článek. To že auto je dvacet let staré ještě neznamená, že je škodlivé prostředí, nebo nějak nebezpečné. STK a samotní majitelé to řeší. Obnova vozového parku je závislá na finančních možnostech jednotlivců a cenové hladině novějších aut. Za tím ybch spíše hledal neuvážené dopady Greendealu a ceny emisních povolenek. Přiznejme si že tohle je ten primární problém, který paradoxně nikdo neřeší.
Největší náklad na výrobu v uhelné elektrárně již není samotné palivo, nýbrž emisní povolenka a to 60% ceny na výstupu z elektrárny. Německá ekologická zvrácenost, kterou východ jen těžce rozdýchává. Tady v napálených cenách distribuce se zdraží ještě o 6,5% v sazbě D02. a u D57d se sníží v NT tarifu (ve vysokém by to mělo být blokováno) se sníží z 530 Kaček na 248 Kaček a údajně jde o snížení o 6,38%. 🙂 si dělá pan novinář srandu ne. Většina EE jede právě v NT tarifu. Nebo to je jinak?
Mám podobnou zkušenost a také s firemním autem. Vzdálenost 82km auto nabito na 98% dojezd hlásí 395km. Teplota venkovní kolem nuly. Po dálnici rychlost 100km/h topení na 20°C ve voze, neboť to žere baterii. Nemáme informaci, zda na hotelu to půjde nabít. Ve voze 4 osoby. Vyjíždíme z nadmořské výšky 157m nm. cílová destinace 600mnm. Když jsme přijeli do hotelu dojezd hlásil 195km. Vzadu a autě zima na nohy. Seděli jsme v bundách a čepicích. Odjezd z hotelu u Petrovic poskytoval bizardní obrázek. Všichni co nasedali do aut se spalovacími motory si dávali bundy do kufru. My to měli obráceně, my nasazovali bundy a čepice. Nastavili jsme teplotu opět na 20°C dojezd hlásil 195km. Opět po dálnici rychlost 100km/h Při dojezdu do Mělníka ukázal zbytek v baterii 100km. Na vzdálenost 170km jsme odčerpali z baterie 300km. V zimě tedy dojezd s omezeným topením a cestovní rychlostí 100km max. 200km, akční rádius je tedy 100km od bydliště. No shrnutí je takové, že za dvojnásobnou cenu auta máte omezení rychlosti, topení a dojezdu. A akční rádius 100km v zimě není zrovna mnoho. Je to auto dělané na krátké vzdálenosti. a do města. Tak to vidím já za sebe. Jestli pan autor to mydlil po dálnici 130 a topil jak o život, tak se nesmí divit nad výsledkem.
Tak sem pozvěte výrobce značky BYD, aby tu vyráběl EV ve stávajících továrnách značky VW. Pak výroba může pokračovat jen že ty náklady. Cena energií plynu či el. energie , pracovní síla, emisní povolenky vše drahé .....To musí být někde jinde než v Německu a Eu. Ještě k tomu daně, no asi to fakt nejde.
má to jeden problém a to., že geograficky neexistuje nepřítel. Rusko je v současnosti zcela vyčerpáno a musí mít posily ze Severní Koreje, a další potenciální nepřítel prakticky neexistuje. Indie , Čína, Írán, je daleko. Článek tedy o skoro o ničem. Jen zmiňuje stav přepravní infrastruktury, silnice, dálnice, železnice. Strašit válkou a zbrojením, že se nestydíte.
Většina lidí ví v čem je problém. Důvodů je hned několik a je již vyjmenovaných v příspěvcích v této diskuzi. Nastavení emisních povolenek, jak píše předseda drakonické pokuty za CO2....apod. Nastavení ekologické politiky EU a jak píše předseda "... není snaha uhnout...". Ono to to totiž vypadá, že jakmile se v EU něco zavede, není legálního nástroje to změnit. Všichni v diskuzi, lidé z okolí co znám, naši někteří poslanci by to chtěli změnit, ale ono není jak. Prostě to nejde. Co to je za systém, který zavede ko..otinu, a není opravného prostředku? Není lepší z tohoto systému opravdu odejít? A propos, doposud jsem byl odpůrcem vystoupení z EU, nyní to začínám vnímat jinak.
pokud si STAN prosadil zvyšení příjmů pro kraje a obce tak se rostoucímu dluhu nevyhneme. Když šetřit tak všude. Zrušení superhrubé mzdy taky stoji za zvýšenim dluhu. Pan Babiš a ODS to prosadili ač věděli jaké to bude mít důsledky pro rozpočet. Následkem byla vyšší inflace. Co takhle kdyby se ty odvody pro kraje obce města ponížili o 20%? Když šetřit a škrtat tak ne jen pro stat, ale i pro již zmíněné instituce.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
pán si zřejmě neuvědomuje, že samotný green deall znamená konec průmyslu v Evropě a pád do chudoby. Vlády to možná nepodporují konec GD, ale obyčejní lidé ten konec by chtěli, něboť to je dobrovolná vstupenka do chudoby. Obyčejný lid to možná nechápe, ale přímo to pociťuje již nyní. Pád do chudoby je neodvratný.