Polskem státem vlastněné akciové veřejně obchodovatelné společnosti expandovali do zahraničí a ty akvizice přinášejí do Polska nemalý zisk. To pak v dlouhodobém horizontu přináší ovoce. U nás se podniky rozkradli (vytěsnili minoritní akcionáře) a majitelé jej se ziskem přeprodali do zahraničí, kde nyní končí zisk. To je další kamínek k úspěchu Polska jako celku.
Tak to mi připomíná konec socialismu, kdy se objevovaly snahy jak zvrátit zaostávání za světem a vymysleli "Perestrojku a Chozrachčot". Výsledek byl ten že to prostě nešlo zvrátit. Systém byl tehdy prostě nereformovatelný, a taky tak dopadlo. Nechci být Sibylou, ale mám pocit, že tohle dopadne stejně, neboť snaha něco změnit bude, ale základy zůstanou. Aby se něco změnilo, tak by musely přijít změny od základu, a ty nepřijdou. To by muselo vrcholové vedení Eu opustit koryta, a to nejde, ani ryba si nevypustí rybník. Tohle jsou jen falešné naděje, a zázrak nepřijde.
vysoké ceny el. energie nejenom že likvidují průmysl, ale také zasekly výhody elektromibilů a omezily jejich prodeje. Dále navrhované soustředění se na akumulaci a stavbu flexibilních záložních zdrojů.....flexibilní záložní zdroje, a jaké to jsou ?? Plyn je extra drahý vzhledem k vysokým cenám plynu , emisních povolenek, a nízkého využití. Další způsob zelené energetické soběstačnosti je snížení populace v zemi, a o tom nikdo nemluví ?? Taky by to byla přeci cesta. Šlo by to vlastně samo, ale ta migrace tomu brání. Ekonomika jde stejně do značného útlumu, tak lidi nebudou potřeba stejně jako ani EE.
Bylo by dobrý vzít si z toho ponaučení. Není to tak dávno, kdy u nás hořelo Česko Saské Švýcarsko. Jednou z příčin bylo velké množství dokonale proschlého dřeva. Kdo chodí na houby do lesů, tak ví, že se od té doby nic nezměnilo. ¨. Leží tam stále víc a vic suchého dřeva. Tak jsme sice dokázali jednu z příčin popsat, ale tím to tak nějak skončilo. V budoucnu můžeme očekávat opět něco podobného i u nás.
pán si zřejmě neuvědomuje, že samotný green deall znamená konec průmyslu v Evropě a pád do chudoby. Vlády to možná nepodporují konec GD, ale obyčejní lidé ten konec by chtěli, něboť to je dobrovolná vstupenka do chudoby. Obyčejný lid to možná nechápe, ale přímo to pociťuje již nyní. Pád do chudoby je neodvratný.
To omezení na 80 je upraveno značkou lehce přehlédnutelnou Nejde totiž o klasickou značku B20a, ale o omezení max. rychlosti v pruzích. Tam je taková malá značka b20a na obdélníkové tabuli - omezení max. rychlosti daném v jízdním pruhu. Zpravidla jde o 100 a 80km/h. Přehlédnout není problém. Je to umísťované u odpočívadel a pump, kde jsou nájezdy a výjezdy na dálnici.
vyházené peníze oknem. Pokud by byla válka Ruska s NATO tak to bude na jaderné úrovni. Na konvenční Rusko nemá zdroje ať již lidské, tak i materiální a finanční. Již nyní mele z posledního vyčerpáním ze současné mírové třídenní operace. Proti komu tedy ty zbraně a mohutná armáda?? Tohle jsou tendenční články ve prospěch zbrojních podniků a konglomerátů.
Až na některé nepřesnosti, celkem pěkný a výstižný článek. Srovnávání doby novověku s dneškem není úplně na místě. Je to dáno vývojem, který se nezastavil. Lidé nekritizují, že se máme špatně, to nikdo neříká, ale vadí jim ten vývoj. Že jsme dosáhli určité životní úrovně, a nechceme o ni přijít. Kritika není nic špatného, ba naopak je ku prospěchu věci. Třeba zadlužování země k HDP. Nikdo nechce aby země byla zadlužená. První kdo to z politiků pochopil byl Babiš a postavil si na tom hnutí ANO " budu stát řídit jako firmu" Zadlužování pár let bylo kolem nuly. Odklonil se od toho a šel od válu. Naprosto v pořádku. Lidé to přirozeně nechtějí a tak reagují. Výsledkem byla volba pětikoalice. Byla zmíněna bezpečnost a sociální zabezpečení, bezplatné zdravotnictví . Každý rozumný ví, že pokud bude stát zavalen migranty, pak o tyto výdobytky bezpochyby přijde. To občan, ale nechce proto dává svůj nesouhlas se státní politikou vládní pětikolky.
Vozový park se čistí sám od vraků, Není potřeba to řešit. Jde pouze o tendenční článek. To že auto je dvacet let staré ještě neznamená, že je škodlivé prostředí, nebo nějak nebezpečné. STK a samotní majitelé to řeší. Obnova vozového parku je závislá na finančních možnostech jednotlivců a cenové hladině novějších aut. Za tím ybch spíše hledal neuvážené dopady Greendealu a ceny emisních povolenek. Přiznejme si že tohle je ten primární problém, který paradoxně nikdo neřeší.
Největší náklad na výrobu v uhelné elektrárně již není samotné palivo, nýbrž emisní povolenka a to 60% ceny na výstupu z elektrárny. Německá ekologická zvrácenost, kterou východ jen těžce rozdýchává. Tady v napálených cenách distribuce se zdraží ještě o 6,5% v sazbě D02. a u D57d se sníží v NT tarifu (ve vysokém by to mělo být blokováno) se sníží z 530 Kaček na 248 Kaček a údajně jde o snížení o 6,38%. 🙂 si dělá pan novinář srandu ne. Většina EE jede právě v NT tarifu. Nebo to je jinak?
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
to zas budou myšlenkové perly hodné rozumu mdlého