pán si zřejmě neuvědomuje, že samotný green deall znamená konec průmyslu v Evropě a pád do chudoby. Vlády to možná nepodporují konec GD, ale obyčejní lidé ten konec by chtěli, něboť to je dobrovolná vstupenka do chudoby. Obyčejný lid to možná nechápe, ale přímo to pociťuje již nyní. Pád do chudoby je neodvratný.
To omezení na 80 je upraveno značkou lehce přehlédnutelnou Nejde totiž o klasickou značku B20a, ale o omezení max. rychlosti v pruzích. Tam je taková malá značka b20a na obdélníkové tabuli - omezení max. rychlosti daném v jízdním pruhu. Zpravidla jde o 100 a 80km/h. Přehlédnout není problém. Je to umísťované u odpočívadel a pump, kde jsou nájezdy a výjezdy na dálnici.
vyházené peníze oknem. Pokud by byla válka Ruska s NATO tak to bude na jaderné úrovni. Na konvenční Rusko nemá zdroje ať již lidské, tak i materiální a finanční. Již nyní mele z posledního vyčerpáním ze současné mírové třídenní operace. Proti komu tedy ty zbraně a mohutná armáda?? Tohle jsou tendenční články ve prospěch zbrojních podniků a konglomerátů.
Až na některé nepřesnosti, celkem pěkný a výstižný článek. Srovnávání doby novověku s dneškem není úplně na místě. Je to dáno vývojem, který se nezastavil. Lidé nekritizují, že se máme špatně, to nikdo neříká, ale vadí jim ten vývoj. Že jsme dosáhli určité životní úrovně, a nechceme o ni přijít. Kritika není nic špatného, ba naopak je ku prospěchu věci. Třeba zadlužování země k HDP. Nikdo nechce aby země byla zadlužená. První kdo to z politiků pochopil byl Babiš a postavil si na tom hnutí ANO " budu stát řídit jako firmu" Zadlužování pár let bylo kolem nuly. Odklonil se od toho a šel od válu. Naprosto v pořádku. Lidé to přirozeně nechtějí a tak reagují. Výsledkem byla volba pětikoalice. Byla zmíněna bezpečnost a sociální zabezpečení, bezplatné zdravotnictví . Každý rozumný ví, že pokud bude stát zavalen migranty, pak o tyto výdobytky bezpochyby přijde. To občan, ale nechce proto dává svůj nesouhlas se státní politikou vládní pětikolky.
Mě štvalo chodit na poštu 😄 Tak jsem si ji zřídil a není to špatný.
není to špatný, už by to nikdy neudělal. To jsem si naivně myslel,že to bude perfektní. Jenže přišlo mi rozhodnutí o dědictví, kde měl být podepsaný a orazítkovaný papír od notáře. Z v datovce byl jen papír bez podpisua razítka. Tak volal notářce co stím. Ta mi poradila, že mám uvedený text tlačítkem překlopit text do konverze a vyjede mi asi 16 místný kód a stím půjdu na poštu, kde mi provedou jakousi autorizaci. Na jí povídám, že jsem si myslel, že mi to ušetří práci, Ona mi povídá, že to šetří práci jen jim. Na poště jsem zaplatil za jednu přílohu 90Kč. Dopis měl ty přílohy a ty dvě mi neautorizovaly. Prý si mám vybrat jen jednu. Takk jsem vybral jen jednu???? Co je tohle za službu?? Sestra dopadla o poznání na jinné poště o poznání lépe. Jí autorizovali všechny tři za něž zaplatila 180Kč. Já to budu muset jít dořešit jen co bude otevřeno. Už bych si tu datovku nikdy nedělal, pokud to má fungovat takhle.
Vtipný výsledek ankety.
80% je pro tvrdá úsporná opatření...
Přičemž 40%hlasu má dostat strana co slibuje největší rozdávání na dluh.
jenže původní heslo bylo “ spravovat stat jako firmu” zpočátku zadlužení krotil proto ta podpora, pak propadl populismu. Proto taky ty volby projel. Nyni se ukazuje, že tato vladní koalice stat zadlužuje násobně rychleji. Proto ten obrat zpet k ANO. V podstatě to tedy koresponduje s tou s anketou. Jen že tohle politici nechápou.
Vozový park se čistí sám od vraků, Není potřeba to řešit. Jde pouze o tendenční článek. To že auto je dvacet let staré ještě neznamená, že je škodlivé prostředí, nebo nějak nebezpečné. STK a samotní majitelé to řeší. Obnova vozového parku je závislá na finančních možnostech jednotlivců a cenové hladině novějších aut. Za tím ybch spíše hledal neuvážené dopady Greendealu a ceny emisních povolenek. Přiznejme si že tohle je ten primární problém, který paradoxně nikdo neřeší.
Ocelářské firmy nemají zakázky....
Není divu, když platí ze energie troj až čtyřnásobek co konkurence. A navíc je EU dusí všemožnou byrokracií a omezeními. Když k tomu přičteme asi nejdražší pracovní sílu na světě, je divem spíš to, že ještě fungují, než že jim teprve hrozí zánik...
Díky EU, díky páni politici a zelení magoři. Ve výsledku nebudete mít nic - ani průmysl, ani zdroje na Vaše fantasmagorie, ani demokracii. Jen vyrabovanou zbídačelou Evropu pod vládou diktátorů či náboženských fanatiků, ze které si zbylý svět urve to, na co dostane zrovna chuť...
zdroje budou. Je to vymyšlený velice chytře. Nyní již 15 let zelené fantasmagorie financují efektivně podniky. Ty v dohledné době díky konkurenci skončí (elektrárny, keramičky a sklárny, automotiv, a ted i železárny) Proto od roku 2027 budou hlavním zdrojem příjmu emisní povolenky z nafty benzínu, zemního plynu pro domácnosti. Eu zkouší co lidi vydrží.
Největší náklad na výrobu v uhelné elektrárně již není samotné palivo, nýbrž emisní povolenka a to 60% ceny na výstupu z elektrárny. Německá ekologická zvrácenost, kterou východ jen těžce rozdýchává. Tady v napálených cenách distribuce se zdraží ještě o 6,5% v sazbě D02. a u D57d se sníží v NT tarifu (ve vysokém by to mělo být blokováno) se sníží z 530 Kaček na 248 Kaček a údajně jde o snížení o 6,38%. 🙂 si dělá pan novinář srandu ne. Většina EE jede právě v NT tarifu. Nebo to je jinak?
Mám podobnou zkušenost a také s firemním autem. Vzdálenost 82km auto nabito na 98% dojezd hlásí 395km. Teplota venkovní kolem nuly. Po dálnici rychlost 100km/h topení na 20°C ve voze, neboť to žere baterii. Nemáme informaci, zda na hotelu to půjde nabít. Ve voze 4 osoby. Vyjíždíme z nadmořské výšky 157m nm. cílová destinace 600mnm. Když jsme přijeli do hotelu dojezd hlásil 195km. Vzadu a autě zima na nohy. Seděli jsme v bundách a čepicích. Odjezd z hotelu u Petrovic poskytoval bizardní obrázek. Všichni co nasedali do aut se spalovacími motory si dávali bundy do kufru. My to měli obráceně, my nasazovali bundy a čepice. Nastavili jsme teplotu opět na 20°C dojezd hlásil 195km. Opět po dálnici rychlost 100km/h Při dojezdu do Mělníka ukázal zbytek v baterii 100km. Na vzdálenost 170km jsme odčerpali z baterie 300km. V zimě tedy dojezd s omezeným topením a cestovní rychlostí 100km max. 200km, akční rádius je tedy 100km od bydliště. No shrnutí je takové, že za dvojnásobnou cenu auta máte omezení rychlosti, topení a dojezdu. A akční rádius 100km v zimě není zrovna mnoho. Je to auto dělané na krátké vzdálenosti. a do města. Tak to vidím já za sebe. Jestli pan autor to mydlil po dálnici 130 a topil jak o život, tak se nesmí divit nad výsledkem.
Tak sem pozvěte výrobce značky BYD, aby tu vyráběl EV ve stávajících továrnách značky VW. Pak výroba může pokračovat jen že ty náklady. Cena energií plynu či el. energie , pracovní síla, emisní povolenky vše drahé .....To musí být někde jinde než v Německu a Eu. Ještě k tomu daně, no asi to fakt nejde.
má to jeden problém a to., že geograficky neexistuje nepřítel. Rusko je v současnosti zcela vyčerpáno a musí mít posily ze Severní Koreje, a další potenciální nepřítel prakticky neexistuje. Indie , Čína, Írán, je daleko. Článek tedy o skoro o ničem. Jen zmiňuje stav přepravní infrastruktury, silnice, dálnice, železnice. Strašit válkou a zbrojením, že se nestydíte.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Já tu dobu v 70 letech dobře pamatuji a predikce vycházely z tehdejší neznalosti skutečných světových zásob. Netvrdím, že dnes máme přesný přehled, ale je logicky přesnější. To ovšem nezodpovídá otázku, že zásoby ropy a plynu nejsou nekonečné a můžeme polemizovat, kdy k tomu dojde. Nejsem žádný zelený šílenec. ale věřím těm klimatologům, kteří dokazují, že k oteplování planety bohužel díky lidské činnosti dochází. Pokud myslíte, že je v zájmu vašeho momentálního pohodlí a standardu dobré nechat řešení klimatu na příští generace, tak je to jen vaše rozhodnutí. Nemějte to ovšem za zlé těm, kteří to myslí zodpovědněji.
4 odpovědi
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Jenže oni chtějí auta na EE a nabíjet je z el. energie vyrobené v paroplynových elektrárnách z fosilního zemního plynu místo fosilního uhlí, a to obrovských nákladů na výrobu bateriií a samotných aut. Už jenom ta ztráta při konverzi plynu na EE. To jsou fakt normální blázni, to je axiom, neboli poučka , která nepotřebuje důkazu.