Personálu ČD můžete vyčítat maximálně to , že nedostatečně informoval cestující , to by se dít mělo . Ostatní opravdu nikterak neovlivní a je to věcí SŽ. Kolikrát projít plným vlakem 5 x za dvě hodiny a říkat cestujícím a omlouvat se , že dosud žádné informace ohledně dalšího cestování bohužel nedostal , to taky není úplně jednoduchá věc a podstoupit to je zkouška odvahy..
ČD a tedy jejich zaměstnancům můžeme vyčítat i to, že nezajistili vůbec nic.
Paní je vidět že o železnici nevíte vůbec nic. V současné době tratě a trolejové vedení patří pod Správu železniční dopravní cesty a ve vztahu k nim jsou ČD úplně stejní uživatelé jako jakýkoliv jiný dopravce o kterých se tady ovšem nepíše. ČD nemá trvale v pohotovosti flotilu autobusů čekajících na signál aby mohli vyrazit do terénu. Problémy v takové situaci nastaly i Japonsku. O těch soukromnících máte velmi zmatenou představu.
Je mi jedno, z jakého důvodu dodavatel službu nedodal, když mi přestane fungovat nějaký dodavatel, také nemůžu rozhodit rukama a říct klientům jděte si po svých, peníze nevracíme. Když mi na pouti vypadne elektřina nevypnu kolotoč a nenechám v něm lidi zamčené sedět bez informaci několik hodin s tím, že to není moje chyba.
1. FEV mám, v ramci objektu mám pension, který žere nejvíce v létě, kdyz FEV nejvice dává. Kazdy rok mi FEV ušetří cca 40tis. Za elektrinu na pensionu... tedy FEV bude zaplacena za 5 let. Potom bude davat zdarma. Tedy uz jen 2 roky a huraaaaa. Dnes jsou FVE vyrazne levnější
Suma sumarum uz dnes pri cenach FVE a BEV se vyplati pro majitele domů do BEVka jít... za ca.5 ci 10 let nebude co řešit vubec... ropa je ve vetsinove osobni dopravě pasé
Jsem rád, že jsme Vám v oboru co obecně nejvíce krátí daně zaplatili FV a BEV který zde jak přiznáváte využíváte pro sebe a ne pro podnikaní. :D
To že je elektromobilita budoucnost je už dávo rozhodnuto. Taková je realita. Vaše názory si jednou budou číst naši pravnuci a budou se jim smát. A dotace na elektromobily jsou z emisních poplatků v EU, tak že to petrolhead lůzu nestojí ani korunu.
Elektromobilita je minulost, která tu už jednou byla.
Tak jasný, je tam nové a lepší řešení. Taky je mezi nimi (AM-50 a AM-50EX) 33 let rozdílu.
A vždycky je lepší něco modernizovat než celé vymýšlet. Navíc máte informace z provozu a můžete se zaměřit na problémové uzly.
ještě taková drobnost, modernizace se tváří, že udrží lepe napuštěné stojny, a může si dovolit až 10 polové složení. staré myslím měly schválené maximálně 3 pole.
Tak jasně, dělali nějaké úpravy mostovky kvůli jednoduššímu svařování.
No aby ne, když stará AM-50 je z roku 1983, AM-50EX z roku 2016. Bylo by smutné kdyby se 33 let rozdílu nikde neprojevilo.
A navíc, je to nový kousek, prakticky se používá jen na předvádění a výstavy, staré AM-50 byly od záklaďáků pěkně ochozené, každou chvíli to obsluhoval někdo jiný, AM-50EX obsluhují vyškolení technici od výrobce. Zatím bylo vyrobeno 21 kousků (16+4 pro Indonesii a prototyp).
Kdo měl někdy otevřené střeva systému a pohonu naviáků a pumpo na staré, tak je rád, že už ten relátkový, neustále vytřepaný, systém nemusí opravovat 😄 a mávat na řidiče aby přeřadil pohony a nastavil pracovní plyn :D
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A koukám Rostík se na práci XXX nechal vygenerovat hovadinu pomocí AI a poslal, že má splněno...