Tak jasně, dělali nějaké úpravy mostovky kvůli jednoduššímu svařování.
No aby ne, když stará AM-50 je z roku 1983, AM-50EX z roku 2016. Bylo by smutné kdyby se 33 let rozdílu nikde neprojevilo.
A navíc, je to nový kousek, prakticky se používá jen na předvádění a výstavy, staré AM-50 byly od záklaďáků pěkně ochozené, každou chvíli to obsluhoval někdo jiný, AM-50EX obsluhují vyškolení technici od výrobce. Zatím bylo vyrobeno 21 kousků (16+4 pro Indonesii a prototyp).
Kdo měl někdy otevřené střeva systému a pohonu naviáků a pumpo na staré, tak je rád, že už ten relátkový, neustále vytřepaný, systém nemusí opravovat 😄 a mávat na řidiče aby přeřadil pohony a nastavil pracovní plyn :D
Jsem laik, ale v případě nějakého konfliktu by stavba mostu pro vojáky trvala taky 3 dny? To už by bylo po konfliktu.
Zajímavá představa, ale armáda je v první řadě logistika, pak až ti vpředu. Takže, stavba mostu za postupující frontou je otázka zabezpečení týlu a doplňování jednotek i vybavení. Je třeba si také uvědomit, že narozdíl od válečného stavu, tady se musí dělat také papíry. 😉
Při příjezdu od Beskyd bývá poslední dobou při průjezdu dálnice v oblasti Hrabové opravdu cítit strašný zápach. Shodou okolností jsem to konstatovala někdy v minulém týdnu, že naposledy si pamatuji takový puch tak 30 let zpět.
Ten asfaltový puch co je poslední dobou na Místecké před Ostravou cítíte je... z asfaltování. Z PZ jdou jiné větry :D
To znamená, že nekašlali na práci, ale dělali ji lépe. Podle Vašeho názoru zřejmě má být každý pracující zapřažený na 100% svých možností, že?
Takové tvrzení 1) V postu není. 2) Pokud prodávám někomu svou práci, prodávám zpravidla svůj čas a kupující má metriku an to, aby zhodnotil, zda jej neokrádám. Tedy nechápu vaše "zapřažení"
byla to psychologická studie. V prvním roce se lidi psychicky zlepšili a byli kreativní, protože neměli tlak na existenci, V dalších letech již psychologický posun nebyl zjistitelný, tedy cítili se stejně jako před tou dotací. To nemění nic na tom, že to pro ty lidi bylo pozitivní a celkově se jim zlepšil život.
Když tolik víte, určitě nám ji zvládnete ocitovat. Pane Richarde Nováku?
Zajímavé je, že jste si vybral studii, která se Vám hodí. Já jsem zase nedávno v našich sdělovacích prostředcích četl o nějakém pokusu, kde se nepodmíněný příjem osvědčil, lidé pracovali stejně jako dříve, a byli kreativnější. Navíc nevím, proč tento systém nazýváte "levicový" , když sám v článku uvádíte, že jej prosazují i pravicově smýšlející lidé. Ale u nás se "levicovým" nazývá vše, co chci pohanit, takže nejspíš proto.
určitě nám ji dokážete citovat, aby si ji mohli přečíst i ostatní.
Mimochodem pokud pracovali stejně jako dříve, kde vzali ten extra čas na tu kreativitu. Něco vám smrdí.
2
Sledujících
1
Sleduje
2
Sledujících
1
Sleduje
Tak jasný, je tam nové a lepší řešení. Taky je mezi nimi (AM-50 a AM-50EX) 33 let rozdílu.
A vždycky je lepší něco modernizovat než celé vymýšlet. Navíc máte informace z provozu a můžete se zaměřit na problémové uzly.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
ještě taková drobnost, modernizace se tváří, že udrží lepe napuštěné stojny, a může si dovolit až 10 polové složení. staré myslím měly schválené maximálně 3 pole.
1 odpověď