Tak já třeba jezdím do práce z vesnice u Příbrami do Klatov 140km/den.
Homeoffice z povahy práce není možná (ne nejsem IT ani HR) a jezdím po silničkách II-III tříd přes ty hluboké lesy co je zmiňujete (např. přes brdský hřeben, 750mnm).
Tak jak to vidíte s tím schrupnutím teď? Každý nejezdí Kolín/Beroun Praha rychlíkem...
takže vám denně zbydou 4 hodiny na domácí práce, nákup, rodinu a koníčky. Na jednu stranu Vás musí práce hodně bavit, což je skvělé, na druhou stranu jste obětoval veškerý zbylý čas pro rodinu a koníčky, což je smutné. Pokud máte děti, najednou zjistíte, že jsou už skoro dospělé a ani nevíte jak se to stalo.
Jediným žádoucím a prospěšným výsledkem Greendealu je změnit lidi jako vy. Donutit je, aby nejezdili denně 120km obřím autem s obří spotřebou a většinou i sami.
Jestli k tomu bude stačit zdražit na 50, hurá!
Zní to komoušsky, ale tak to prostě je, protože kdyby to tak jako vy dělal každý, tak to planeta může fakt do roka zabalit...
přesně tak
Nezlobte se ,ale co píšete je jen blábol ,já jezdím denně 120 km do prace ,když bude benzín 50 a více za litr mohu dát rovnou výpověď . Elektro auto si klidně koupím když bude velikosti jako Suv a bude kolem 700k na 1.5 mil a víš . A na dálnici v malém autě za pár korun fakt jezdit nebudu ,aby mě tam někdo sestřelil
Dojíždět do práce denně 120km? To je teda šílenost. Tolik nedojíždějí ani pražáci a ti jsou z mého pohledu velcí extrémisti.
ale jak říká v Praze jeden zastupitel za ANO: "plynulost automobilové dopravy je prioritou". Ještěže jsme je nepustili k lizu.
Až na to, že v Plzni toto pořekadlo naplňují do puntíku. Podívejte se na nově zrekonstruované ulice Eduarda Beneše a Slovanská Alej. Všechny přechody pro chodce byly odstraněny, chodníky zúženy, nájezdy na okolní cyklostezky také zrušeny.
Ono je to sice hezké ,vlastnit byty, ale po revoluci se obce zbavovaly obytných domů ,právě proto ,že nechtěly utrácet za jejich údržbu
V Plzni se takto "rozdávaly" byty, u kterých byl 20 let řádně placen nájem. Přijde mi fér, aby nájemce státního bytu měl možnost po nějaké době (např. 10 let) byt odkoupit za nižší než tržní cenu. Vidím to jako cestu jak poskytnout byty a nezadlužit nájemníka.
To je úplně na nic. Chce to rychlejší povolování staveb a neházet stavitelům klacky pod nohy od samospráv. Například u nás na pražském Jižním Městě je volného místa až až. Ale zkuste si tam něco postavit místo plochy s křovím a bordelem. Okamžitě po vás skočí, že zahustíte dopravu, školy, školky, lékaře, obchody, starousedlíci chtějí mít klid, protože to jsou starší lidi, prášilo by se, jezdily by stavební stroje. Když si srovnám například německá města s českými, typicky Prahou, tak v jejich městě se vejde víc obyvatel na mnohem menší plochu. Prostě ve městě jsou domy a za městem příroda. U nás jsou bezúčelné plochy s trávou svaté.
Nesouhlasím. Pokud má být bydlení dostupné, nesmí se stavět investiční byty. Stát si musí byty postavit a vlastnit a do soukromého vlastnictví je pustit až po 10 letech pronájmu.
Ten " přehlížený kontinent " je už ovládán Ruskem a Čínou. Francouzi i USA se z něho museli stáhnout. V článku není ani zmínka, že se president nejdůležitější země kontimentu Nigérie odmítl s Fialou setkat. Senegal si mohl nechat postavit letiště od číňanů. Bylo by to mnohem levnější a rychlejší. Postavili jsme toho dříve v Africe mnoho, ale vždy nastal problém, když došlo na placení.
stavíme i v současné době, jen to není tak často vidět v našich médiích
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Další důkaz toho, že cílem NATO je nekonečná válka, nikoli vítězství Ukrajiny. Prostě hnus.
2 odpovědi