Audi R 8 ma stejnou pohonou jednotku Jako Lamborghini. Je to Ale v uvozovkach jen Audi .Jeho cena je pomerne vysoka a propad ceny - ztrata hodnoty je naprosto brutalni .Preci jen Lamborghini je Lamborghini .Bylo mi vzdy trochu zahadou kdo si takovy vuz objedna .
Urcite je to spickovy produkt ale kdyz to trochu nadsadim je to jako kdyby jste se meli rozhodnout mezi nakupem Coupé Fiat s osmivalcem Ferrari a vozem Ferrari , kdyby to Coupé Fiat bylo o ca 15% levnejsi , to vcelku nedava veliky smysl.
Audi R8 je supersport, který je zároveň v klidu pohodlná daily + stojí polovinu Lamba... mně to smysl třeba dává.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Hlavne VZ5 a "obyčejná" VZ je nejen po motorové, ale i podvozkové stránce jiné auto a "jiný" servis. Není to žádné "wow, strčili tam I5 od Audi, motorově dražší, jinak pohodový servis neprémiovek VW group".
A bavil jsem se s majitelem RS3 havárko s povinným k 80 tisícům, každý (doslova) prd 5-10 tisíc. A hlavně (jeho slova), prý je větší nabídka než poptávka a auto je díky tomu takřka neprodejné, bez servisu v autorizáku. No a díky tomu kupující jsou daleko víc vybíraví. A to až tak, že u místo výměny oleje za skoro 10 v autorizáku vymění sám a v autorizáku si přijede k servismenovi-kšefťákovi pro razítko za 2,5-3 :)
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Já platím za svou novou RS3 komplet 24, tak nevím kde je chyba :D