Vy pána lustrujete, to dělali komouši a bohužel dnes jsme velice blízko. Pan Zítka upozorňuje na špatnou češtinu, podle mě je na místě připomenout diakritická znaménka.
Druhou vaší větu respektuji, každý máme svůj pohled na věc. Tu první ale neberu, když si člověk chce zjistit, s kým má tu čest, než odpoví na komentář, který zjevně nesměřuje k obsahu, ale k formě (která neuráží ani nepohoršuje, jen jí chybí háčky a čárky a všichni jistě vědí proč, přesto na to někteří dříve či později poukážou).
Jo tak ty mě sleduješ souhrnně? Je to sice docela divné, když se vůbec neznáme, ale mě to nevadí.😂😂😂😂😂
Kdepak pane, nezajímáte mě. Ale pokud někdo poukazuje na "češtinu", čímž myslí chybějící háčky a čárky (navíc zcela záměrně chybějící, protože tak se dneska na mobilu často nouzově píše a porozumění psanému textu to nijak nebrání), tak se podívám, jak je na tom veřejně s češtinou on. Víc o tom psát nechci. Pár chybějících háčků a čárek či teček za tuhle následnou diskuzi nestojí. Je zbytečné si tím kazit den.
Ať už někdo začne regulovat ceny. Stala se z toho totální anarchie. Po dobrém to nepůjde, je třeba přistoupit k neoblíbeným činům. Toto už dlouho není o výrobcích, ať řetězce zveřejní nákupní ceny 😉. By se hodně lidí divili, kde že je ta marže 🙈
Bude stačit, abychom se my zákazníci masově naučili nenechat si vše líbit. A pamatovat si. A nekupovat to pak ani ve "slevě" (rozumějte: za normální cenu).
Aby se sama upekla a bylo to sebevražda je hloupost. Někdo ji tam prostě uzavřel a zapnul program....
A co když jí uvnitř postihla zdravotní indispozice? Co když dveře nejdou zevnitř otevřít? Co když je tam běžné a povolené zapnout troubu a ještě pak uvnitř něco dělat (přeci jen rozehřátí spirál nějakou dobu trvá)? Víte o tom něco víc? Jak se tam naváží pečivo, jakého druhu je trouba? Pracujete vůbec v průmyslu, abyste si dokázala představit, že existují rizika mnoha druhů? Hlavně že jste se závěrem hned hotová.
To se ta trouba zapíná zevnitř? Nechce se věřit, že by lezla do zapnuté trouby a ta se náhodně uzavřela. Hrozná a hlavně naprosto zbytečná smrt asi ne moc bystré ženy.
Zapnutá trouba ještě nemusí znamenat horká trouba. Mohla jí čistit a přitom chtěla ušetřit čas, protože rozehřátí spirál nějakou dobu trvá, tak jí spustila ještě před ukončením čištění. Ale zapomněla, že zevnitř nejde otevřít. Samozavírací dveře mohou zabraňovat zbytečným únikům tepla a také usnadňují práci pekařům, když s ní manipulují. Prostě mi to až tak nelogické nepřijde. Každopádně předpokládám, že nějak porušila bezpečnost práce. Ono je to jednoduché takový případ komentovat s opovržením, ale pokud nepracujete v průmyslu, tak si rizika vůbec neumíte představit. Tím spíše, pokud byste byl pod jakýmkoliv tlakem (provozním, časovým, či od nadřízených).
Problém je, že se to ladí spousty let a doladěné to není. Pouze se objevují další a další problémy.
Systém zabezpečení, který máme doposud, je dostačující, pokud strojvedoucí dělají, co dělat mají - věnují se jízdě, sledují návěstidla.
ETCS není všespásné, jak nám všichni vtloukají do hlavy, ale rozhodně je to zabezpečení na vyšší úrovni. Bohužel v některých místech není dostatečný radiový signál a tedy není funkční v úrovni 2, jak by mělo.
Co se týká vozidel a instalace ETCS do nich, to je kapitola sama pro sebe. Nainstalovat a schválit ETCS je projekt na 3-5 let. Ti, kdo se tedy nezačali tímto zabývat v roce 2020, mají dnes velký problém. Problém však mají i ti, kteří už mají nainstalováno a schváleno do provozu, protože probíhají neustálé úpravy SW. Každá úprava se musí schvalovat a to není jednoduchá a levná záležitost. My ETCS montujeme a schvalujeme. Není to úplně jednoduchá záležitost, když si výrobce ETCS na Vás dělá vývoj.. Jinak to ani nejde. Jste jeho pokusný králík. Proto ETCS má takové problémy. Času na přechod bylo hodně, ale i přes intenzivní vývoj je to málo.
Nerozporuji vase tvrzeni, ale podle mne je jizda na oci nebezpecna, protoze kazdy dela chyby, viz. Pardubice. Je dobre, ze se zavadi alespon nejaky dohled firu.
Funguje skvěle, když zastavuje vlaky, které zastavovat nemá. Zkuste si přečíst článek pod kterým komentujete, než se budete vyjadřovat 😄
Pokud se ztrati mobilni signal, system na to reaguje. Jasne, ze by se nemel ztracet, ale vse nove zavadene ma problemy. Pockejme na vyhradni provoz a dejme tomu cas.
par minut se určitě nijak neprojevi. Protože dnes neni nic nemožneho ani hodiny zpožděni
Myslím, že je třeba rozlišovat, proč k tomu či onomu zpoždění došlo. Pak se teprve ukáže, kdo za to může, který dopravce má vlaky spolehlivé, který jezdí přesně na minutu a kterému na přesnosti nezáleží, pro nějž pět či deset minut nic neznamená. Každý nechť si odpoví sám. Já v tom mám jasno a podle toho jezdím. Pak jsou zpoždění zaviněná tím mým konkrétním dopravcem prakticky nulová.
Funguje tak, že zastavuje, když nemusí. Funguje tak, že vozidlová část občas neví, kterym směrem vozidlo jede, ETCS se proto musí resetovat. Pohyb vozidla s ETCS je sice bezpečný, ale nemusi být vůbec plynulý. On nemusí být žádný. To je celý ten problém. Myšlenka dobrá, ale bohužel to má mouchy.
Věřím, že se to vychytá. Cokoliv se nasazuje poprvé, vyžaduje odladění. Dejme jim čas. I politik má 100 dní hájení. A výhradní provoz ETCS začne až v lednu, ačkoliv na koridoru se tak už jezdí... Rozhodně v tom vidím nezanedbatelné klady, protože dosud se jezdilo převážně jen "na oči" - konečně je tu systém, který fíry ohlídá. Kdyby ETCS fungovalo dřív, nemuselo dojít v nehodě v Pardubicích.
Japonci to mají také zabezpečené a jezdí na vteřiny. U nás je ve všem problém.
Kupka by měl jet na stáž.
Asi máte jinou cestovatelskou zkušenost než já. Soukromí dopravci se opravdu snaží jezdit včas, např. Leo má vlaky Flirt až neskutečně spolehlivé. Jenže na zpožděních se nejvíc projevují mimořádnosti a omezení na trati ze strany SŽ.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Co vím z vyprávění od chlapů co byly na vojně,tak se nevědělo co bude,a armáda přípravy dělala jen mě třeba kolega z práce říkal ze nafasoval obušek v podstatě výstroj co měli Vb.ale všude to nebylo stejný,armáda byla připravena tu revoluci potlačit ale komoušům bylo jasné ze je to ztracené a že stejnak nevěděj,jak dál že to vede k rozpadu páč to nikam do budoucna stejnak nevedlo nešlo to zastavit a i bez revoluce by se to dřív nebo později rozpadlo samo,co mi sám potrvdil i jeden komunista,ale zpětně říkal že když vidí co se tu teď děje že se mělo postupovat jinak asi
5 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
V té době jsem byl na vojně a pamatuji si, že se velitelé ani vojáci ze štábu v těch dnech skoro vůbec u nás na posádce neukazovali (měli jsme tehdy pocit, že se nás bojí). Nikdo jsme pořádně nevěděli, co se děje a co bude a pořád se dívali na televizní zpravodajství. Ona to nebyla taky žádná sranda, na posádce jsme měli sklad plný samopalů i s ostrými a měli jsme od něj (my záklaďáci - nevím už zda jen dozorčí roty, či také i výkonný praporčík) klíče (standardně kvůli vyzvedání a vracení zbraní pro stráže). Ale proběhlo to v klidu a bez excesů. U nás se tehdy žádné aktivní, či pro záklaďáky viditelné, přípravy nekonaly.