Obhajujete lhaní a podvodné praktiky tím, že mám číst? Zdravíčko slouží?
Takže si mám nechat hodinu od poradce lhát, nechat si slibovat hory doly a až už bude mít vše na papíře, bude mít souhlas GDPR a já nevím co ještě ať mně pak můžou každý týden volat, tak to hodinu číst jestli to je to, co jsem chtěla? Bohužel člověk aspoň nějak musí, neboť tito parazité jen lžou. Když kupujete maso v pultu taky ho nerozbalujete, jestli tam není místo masa hadr na podlahu. Mě bytostně tito poradci a prodejci štvou. Lžou jako když tiskne. Všechny bych je nechala pozavírat. Fakt nikde jinde není tolik podvodníků jako u nabídek různého pojištění. Snad už jen u energií.
PS: Doufám, že vy máte když jedete MHD, jdete nakupovat do obchodu nebo jdete do nemocnice přečteny všechny drobným písmem psané dokumenty, když tady tak blbě radíte. Aha nemáte. Protože důvěřujete v základní slušnost a že v nich je upraven jen nějaký základní rámec vztahu mezi vámi a tímto subjektem. Zkontrolovat, že jsou správně osobní údaje a předmět smlouvy udělá každý, ale číst co všechno vám někdo někam skryl, aby s vámi mohl vydrbat už dělá málokdo. Vemte si, že i pro některé běžné věci jsou VOP klidně i na 15 stran hustě psaného textu formátu A4. By člověk nedělal nic jiného než četl VOP.
Vy musíte mít problém, když si myslíte, že všichni jen lžou a snaži se vás podvést. Já tuto zkušenost nemám. Mě nikdy pojišťovna ve štychu nenechala, co je psáno, to je dáno.
Jak komu . Oni si vždy najdou nějaký důvod . Např. Když tě někdo vykrade a ty třeba nemáš bezpečnostní dveře určitého stupně, tak nedostaneš nic. Stává se to nikdo tě samozřejmě na tyhle věci předem neupozorní . Ať už máš ci nemáš smlouvu . To zjistíš až když se to většinou stane.
Vše je v poj. podmínkách. I zabezpečení a limity.
Když zaplatíte roční pojistku ve výši 5 % ceny nemovitosti, tak vás pojišťovna možná pojistí. Pokud to je dvakrát za deset let malá povodeň a co dvacet let kompletní rekonstrukce, vemte si kalkulačku do ruky...
Absolutně nikdo neplatí 5% z ceny nemovitosti. To by muselo pojistné za barák za 5 mega být 250.000 a to je blbost, to snad vidíte sám.
Zisky mají samozřejmě z pojistníků, kteří za dobu pojistky žádnou událost nenahlásí. Je to stejné jak u životní proboha. Pojištění invalidity stojí v milionech pár stovek měsíčně a ty peníze dostanete, když do příslušného stupně spadnete. Samozřejmě, že se vám nemusí nic stát a dožijete ve zdraví. Stejně tak někoho mimo povodňovou zónu asi to, co se dělo poslední týden nevytrhne. Ale vyhořet do základů můžete kdykoli. El. rizika, vandalismus, vloupání. Všechno může způsobit škodu větší než kolik zaplatíte na slušné pojistce za 30 let.
Pane Veselý, zbytečné, on to nepochopí. Bude si střádat do prasátka. Když si dá těch 5000 ročně stranou, tak za 100 let má 500.000 a to se vyplatí 😆
No jo,musíte mít extra pojistku protí severnímu větru,jižnímu,východnímu,západnímu,severovýchodnimu.Mám pokračovat?Měl jste strechu 30 let starou,nebo 5 let?Aktualizovat pojistnou čásku dle odhadní ceny objektu každý rok?Jste v rizikové oblasti(záplavové)Buď vam to vůbec nepojistí,nebo se prohnete tak,že bude výhodnější ty měsíční platby dávat do strožoku a za 10-15 let,když vás něco postihne si to z těch ušetřených peněz zaplatíte a bude to zřejmě víc,nez,co byste dostal almuznu od pojišťovny.
Je vidět, že tomu rozumíte 😆
Tak já dělám pouze asistentku takže nikomu nic neříkám co a jak by měl mít pojištěné. Ale samozřejmě díky tomu vidím do dané problematiky. Solidní společnosti kdy probíhá schůzka z finančním poradcem tak si schůzky nahrávají.
Bohužel pokud si své pojištění řešíte na pobočce pojišťovny nikdy nedostanete takovou péči kterou možná čekáte. Ti lidé na to mnohdy ani nemají správné zaškolení. Od toho jsou většinou externí poradci, kteří se vám budou věnovat budou vědět vaše potřeby a podle toho jednají. Většina klientů právě pojistky řeší na pobočkách ale to není vůbec záruka kvality. To spíš na těch pobočkách vám ještě nasekají chyby.
Jako pracovník likvidace s 32 letou praxí si v tomto s vámi dovolím nesouhlasit. Na přepážkách pojišťoven maji zaměstnanci stejné zkoušky jako externí poradci a naopak tím, že nejsou jen na provizích, tak se nesnaží pojistit vše a za každou cenu.
Číst vaše příspěvky v této diskusi stojí za to. Chápu, že mě nikdo do ničeho nenutí, ale pokud uzavřu pojistku, tak chci aby se ke mě protistrana chovala korektně. Když pojistku uzavíráte, tak vám slibuji hory doly a když se pak něco stane tak je to samá výjimka. Za pojištění domu platím cca 10 000Kč ročně a pořád se děsíme toho, že až se něco stane, tak nám řeknou smůla. A bohužel alternativa není. Leda si spořit a když se něco stane si to zaplatit z vlastní kapsy.
Umíte číst? Jestli ano, tak ke smlouvě dostanete pojistné podminky, kde je naprosto vše vysvětleno, popsáno.
No tak to určitě. Máme dům zcela mimo dosah čehokoli, povodeň ani záplava nikdy žádná, od potoka přes kilometr daleko, ale pro pojišťovny jsme ve druhé zóně. 🙂. No proč asi, že jo.
Pokud jste si 100% jistá, že nikdy vás záplava nepostihne, tak si ji prostě nepojišťujte. Jak prosté. Ale pak tady zas budete bečet, až budete zaplavená.
Zrovna mi volal likvidátor, že nemůže proplatit mou škodu = zatečení deštěm do tří místností v domě, že nemáme pojištěny atmosférické srážky, ale jen povodeň a záplavu.
Že by voda musela přitéct po zemi, což se nestalo.
Celých 30 let máme pojištěný dům, jednou tři dny prší a prosáknou tři zdi, což se nikdy předtím nestalo.
Vytopení garáže jsem naštěstí zabránila převedením dešťové vody z nestíhajícího odtokového kanálu přímo na zahradu...
8000Kč za roční pojistné domu a nemovitosti je očividně málo.
Atmosférické srážky dopojištěny a nyní budu čekat dalších třicet let na další slejvák.
K dobru pojištovně přičítám novinku, kterou udělali-oprava domácích spotřebičů.
V jednom měsíci odešla po záruce pračka i myčka vše uhradili.
No a kdyby jste to zatečení měla pojištěné, tak by to pojišťovna zaplatila. Jako ty spotřebiče. Jak prosté. Na koho si vlastně stěžujete?
Zlodějské pojišťovny. Pojistné vybírají i pojistku uzavřou a když je škodná událost tak chtějí plnění odmítnout a k tomu vyhledávají vše možné.
Zeptejte se lidí, kteří někdy vyhořeli nebo teď jsou zaplavení, jestli litují, že si pojistku sjednali. Ani jeden. Nikdo jiný vám totiž škodu nezaplatí, jen pojišťovna.
Evidentně jste dlouho žádné VPP neviděla. Ty totiž vypadají přesně tak, jak popisujete. Definice živelných rizik je na dvou stranách. Zároveň je u každého rizika rovnou popsána výluka. Do stejné kategorie pojištění spadá totiž ještě x dalších. Odpovědnost, myslivost, asistence, domácí zvířata atd. Pak jsou tam obecná ustanovení, informační dokument k pojistnému produktu, informace o zpracování osobních údajů atd. atd. Můžu vás s naprostým klidem ujistit, že 90 % těch, co mají problém s pojistnou smlouvou jsou buď ti, co chtějí za každou cenu platit co nejméně a vědomě vynechávají rizika, nebo ti, co mají názor jako vy, že "pojišťovna nás stejně okrade, tak co bysme jí vůbec platili." Ale lidi jsou nepoučitelný.
Konečně rozumný příspěvek.
Spoluúčast mám zanedbatelnou, asi 2 litry. Ale je pravda, že pokud nastane pojistná událost, kouknou na hodnotu nemovitosti a pokud máte pojištěno na hodnotu 75%, tak se určí škoda a dostanete jen těch 75% z té škody. Takže asi tak. Jenže při cenách nemovitostí, které jdou nahoru, je třeba aktualizovat tak co dva roky.
U malých škod se to vůbec neřeší.
Já už podpořil sbírku. Doufám že se to k těm lidem aspoň dostane. Když už pojišťovna na to dlabe . Ať jdou všechny instituce někam. Jak tornádo tak i povodně . Musí to platit střední třída kterou vláda likviduje . Neskutečný. Úplně zbytečný všechny pojišťovny a instituce . Zavřel bych to. Někteří zase naopak toho zneužívají nebo chteji ušetřit abych nebyl jednostranný. Každopádně to zaplatí nižší a střední třída. Pojišťovny a vláda neudělá nic
Lžete. Pojisťovny platí.
V roce 97 jsem bydlel v Karviné. Most v Darkově byl pod vodou. Směr Ostrava se také nedalo projet. Tak snad to teď není tak zlé.
Most v Darkově je zvedlý po povodnich 97 o cca 3 m. Teď je jen pro pěší a za ním už je jen karvinské moře. Olše je zatím relativně v klidu. Z Rychvaldu na Ostravu se projet nedalo. Teď to je zatím problém spíš menších toků, ale Odra už stoupla docela hodně v Bohumíně
0
Sledujících
5
Sleduje
0
Sledujících
5
Sleduje
To zase budou pjišťovny kličkovat aby zákazníka co nejvíc obrali
1 odpověď
1
Sledujících
2
Sleduje
1
Sledujících
2
Sleduje
Dnes ráno byl technik, odpoledne spočítáno. Jsem velmi spokojena. Generali ČP.