Tak Lidl je v tomhle pro mě úplně mimo.zhasnou normální pokladnu a táhněte na samoobsluzku .jedna ženská litá okolo všech aby jim různé všechno odblokoval nebo pomohla a pak se tam čeká i na tu samoobslužnou.a to nemluvím o tom že s plným košem ,kdy se vám ani nákup nevejde na tu plochu na vyskladani zboží vás tam hrnou taky .takže pokud spustí tento systém odcházím bez nákupu .
Pokud máte praktika ,tak je to první krok . Pak už je to jen o čase ,praktik vás pošle k specialistovi ,tam je termín objednání třeba půl roku ,ten vás pošle na různá vyšetření ,kde časy objednání jsou též delší , a než se dostanete k nějakému výsledků tak třeba rok a půl . Nebo je problém jinde ,specialista u vás problém nenajde ,a pošle vás opět k praktikovi . A začne kolečko nanovo .
Dokázala bych pochopit ,kdyby tohle byla beta verze ,kterou spustili třeba na půl roku nebo rok ,aby se daly vychytat mouchy ,které se teď snaží horko těžko spravit. A po této době by to spustili jako čistou verzi ,u které by už byl náběh čistý a i lidi by třeba měli zkušenost s beta verzí a těch pár chyb co by se ještě mohly objevit už by nebylo tolik . Ale já nejsem ministr ,takže si můžu myslet co chci ,hlavně musím platit i za svoje chyby ze svého
A já třeba překvapená nejsem .za poslední dva roky cokoliv se mělo digitalizovat tak všechno nahonem . Bez bližších info těm co to mají spravovat a pracovat s tím . Edoklady,etechničáky,edálniční známky,epřihlašky na školy a celý ten systém okolo . Takže vlastně pohoda ,nikdo za to nemůže ,nikdo nenese odpovědnost ,to se všechno vychytá . No tak chytejte.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Dejte si to pod kód i s rozhlasem ,a když budu chtít tak si to zaplatím .
1 odpověď