Po přečtení skoro všech přispěvků, bych všem chtěla říct,i kdyby pan doktor Cimický byl vinen,největší vinu mají samotné pacientky,které se neuměly mu postavit čelem a to stižností přímo na nadřízeného pana psychiatra Cimického. Zažila jsem pobyt v jedné psychiatrické klinice,a to ,co udělal jeden psychiatr se mnou pod vlivem léků na přednášce s mediky a to ,co jsem viděla ,co dělal s pacientkami při společné relaxaci ,kdy jsme musely ležet na koberci a mít zavřené oči a jaké úkoly dával pacientkám do druhého dne- třeba napsat dopis svému zemřelému manželovi atd. Jsem se mu postavila tvrdě stížností přímo k přednostovi kliniky a výsledek: přednosta kliniky si dotyčného psychiatra pozval k sobě,dále primáře,dotyčného psychiatra-magora doslova a mne a já celou situaci popsala panu přednostovi psychiatrické kliniky,zvítězila jsem,protože jsem se ho nebála a postavila se nejen za pacientky ,ale i za sestřičky,které se o nás staraly . Pan psychiatr se mne musel omluvit,byl mu sebrán osobní příplatek ,pozastaven růst platu ,co bylo dál s ním po mém reverzu jsem se dozvěděla později,byl propuštěn a pak jsem se o něm dozvěděla,že pracoval v Německu a tam dělal experimenty na pacientech . Když sestřičky se dozvěděly,že jsem se jako jediná nebála tomuto blbcovi psychiatrovi postavit, přišly 2 sestřičky za mnou a řekly mi tohle:” Děkujeme Vám,my jsme věděly co dělá,ale byly jsme malí páni “i ony se ho bály i když věděly že je magor a z lidí dělá ještě víc nemocné ,než když přišli na kliniku. Člověk se nikdy nesmí bát postavit se zlu čelem.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Smartwings by se měl učit hodně od leteckých společností ,které drží plány letů.
A ne si z lidí dělat “ prdel” jinak se to popsat nedá. Na jejich stránkách zveřejní termíny odletů a příletů,člověk si dopředu podle jejich rozpisu koupi letenku a Smartwings,kdy už máte všechno zařízené v zahraničí i jízdenky na vlak do Prahy ,Vám měsíc před odletem na Mallorku pošle e-mail ,že odlet z Palmy de Mallorky se ruší a náhradní odlet je až za 3 dny ,kdo z představenstva Smartwings bude platit 3 dny v 4* hotelu na Mallorce a stravu.
Tak jsem v únoru 2024 neodletěla a přišla o cca 5000 za letenky .
V srpnu 2024 jsem si kupovala letenku na odlet z Prahy do Palmy de Mallorky / na den 1.10.2024 ,9.září mne přišel e-mail,že let byl zrušen a nabídli mi letenku na 30.9. .
No toto už mne skutečně vytočilo ,zachází s klienty otřesně!!
Musela jsem volat na hotel,zda mi dají ubytování už od 30.9. ,1 den mi kvůli zrušení letu stál 199,80 euro a to nemluvim ,že zase stornovat jízdenky na rychlík do Prahy a koupit novou jízdenku na 30.9..
Asistentka Smartwings mi řekla ,ať po ukončení pobytu zažádám Smartwings o proplacení 1 dne pobytu na hotelu,no o tom jsem si skutečně mohla jen zdát,podle EU nějaké směrnice ,jsem neměla nárok ,jelikož e-mailem mne informovali více jak 14 dní dopředu a protože šlo o cca 3 týdny utřela jsem nos.
Takže mne Smartwings připravil:
V únoru cca o 5000 CZK za 2 letenky
V říjnu o 199,80 euro za ubytování na Mallorce
Chovají se neseriózně !!! Aspoň nějakou kompenzaci kdyby dali ,nedají NIC!! Vůbec je nezajímá ,do jaké situace uvedou klienta.