Váš uvádény názor je velmi zjednodušený, dá se říci blábol. Pravdou je snad jen to, že " budoucnost patří mladé generaci". To platí všude a ve všem, neboť to vyplývá i z biologické podstaty a trvání života lidstva. Ostatní jsou jen v některých uváděných názorech jen neopodstatnéné zjednodušené názory a tvrzení. Naproti ním by bylo třeba podrobněji sledovat, co zatím přináší do budoucnosti mladá generace. Ale je i nutné, abyste vyměřili, koho považujete za "mladou generaci". Tu "technologii", kterou uvádíte, nevymyslela ve většině mladá generace, možná se v ní lépe orientuje . Podmínky pro to ale stanovila a vytvořila ta již dnes starší generace. Ano, v některých případech jde budoucnost stále vpřed (ale bohužel i v těch negativních). Souhlasím s tím, že pro tu mladou generaci to bude náročné bez zkušeností té starší. Bude se budoucnost vyvíjet pro lidstvo pozitivně? Nebo se vrátí minulost ve válkách a terorismu? Či lidstvo vyhyne na užívání stále silnějších drog?
Hlavním problémem tedy není komu patří "budoucnost", ale to, jak s ní, (de facto se svým žitím) jakákoliv generace v současnosti nakládá a do budoucna ta "mladá" naloží.
Myslím si, že seriál už by mohl skončit. Poslední díly z toho dělají z hlediska historie zamilovaný galymatyáš, kterým se snaží tvůrci zaplnit déj seriálu. Návrat Báry a pokud dojde i k návratu odbojáře Kantory do Labutě mi připadne nesmyslný, zejména po "zmínéné" akci 17.listopadu v r 1939. Jinak musím ale přiznat, že se na seriál dívám a to kvůli výborným hereckým výkonům zejména v první části seriálu.
Zrušte nám pošty, nemocnice i nakonec byty a nažeňte nás na stadiony. Volné objekty prodejte, nejlépe do cizích rukou, od těch jsou největší provize. Začněte v Praze, tam se objekty nejlépe prodávají. Nakonec tam je dostupnost , jak uvádíte, do nemocnic prostřednictvím MHD, zbytek trasy mohou pacienti určitě doběhnout po svých. Hlavně, že pan ministr se nechá námi placeným autem dovézt až k areálu ke vstupním dveřím za mocného houkání doprovodných aut.
S něčím s vámi lze souhlasit. EA předváděla perfektní vesměs akrobatické prvky, které ji nedělají problém a na nich byla postavena i choreografie. Z počátku to obdivujete a fandíte tomu, ale pak si uvědomíte, že "vedle" probíhá tanec tak, jak si jej pamatujete vy - něžný s lehounkou dívenkou v náručí, prostě s láskou. Já jsem fandila od začátku DP a to nikoli proto, že všechny její tance by byly perfektní. Ale byla mladá a tančila s chutí a to se mi líbí. I když za nejlepší (nejhezčí) tanec letošního Stardance považuji sambu s Ivou Kubelkovou ( už nevim, v kterém kole ji tančili), za kterou obdržel pár zasloužené 3xdesítku a přála jsem tomuto páru postup. Myslím, že letos si zaslouži Stardance dosud nejvyšší ohodnocení z hlediska tanečního projevu( I moderátorského) a jako porotce bych ho celkové hodnotila 10, 10, 9 ( podle vzorce mistra Chlopčíka, který letos zméknul)
Seriál je herecky dobře obsazen, výkony všech hercú "sedi", vyzdvihla bych pí. Krist.Ryšku, její role je i dobře napsána. Jenom mi vadí, že mladým herečkám neni vždy rozumnét, trochu "rychle melou". Jinak příběh milenecké dvojice je zdlouhavý, snad se posune. Ale myslím, že je to celkově zatím jeden z nejlepších českých seriálů, řadím jej hned po bok První republika
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Prvního zlatého slavíka dostal Waldemar Matuška, protože v té době byl díky Semaforu nejpopulárnějším zpěvákem, o Karlovi Gottovi se tenkrát ještě téměř nevědělo, zpíval tehdy v kavárně Vltava na tanečních večerech ( převážně písně P.Anky). Jsem "hrozivý pamětník ", chodila jsem tam tehdy hodně tančit a přes protekci sháněla lístky do Semaforu. Bylo mi tehdy krásných 16 let.