Podle mě smyšlený příběh, blbost. Další ze seriálu "Rozdělujeme společnost". Jenom chcete poštvat lidí proti dnešním rodičům a dětem.
Bohužel i taková je skutečnost. Zažila jsem před pár roky v dětském domově. Dívčina si na strom přání na Vánoce napsala o boty. Zná ku, barvu. Už v té době, cca 20 let zpátky, staly okolo tisíce. Někdo ji je daroval a při rozbalování pod stromeček udělá scénu, že jsou barvy opačné než chtěla.
Že je člověk důchodce, není jeho volba, ale postup času a přibývání věku. Že je žena samozivitelka, je z 90 procent její volba. Měla napřed přemýšlet, s kým bude mít děti a většinou při prvních problémech ve vztahu neodcházet od otce svých dětí. Navíc má možnost přivýdělek, když má děti otec, každý druhý víkend (pokud nedělá otci děti naschvály) může jít na brigádu. To staršího seniora už nevezmou pro jeho věk a sníženou rychlost při práci. A důchod 27000 má opravdu jen minimum seniorů. Většina má tak kolem 18000. Znám chlapa, co celý život dělal s traktorem v lese (cca 40 let) a má důchod necelých 16000. (Ano, mohl dělat něco jiného, ale i práce v lese je důležitá a nezbytná a někdo ji dělat musí). Pisatelka si musí hlavně uvědomit, že i ona bude jednou senior a že by nemohla žít svůj život, pokud by nebyly vykonávány i profese, že kterých je důchod opravdu nízký (beru v potaz ty seniory, kteří celý život poctivě odváděly ze mzdy všechny odečty).
Tak teď nebylo tak lehký se dostat na střední, a pokud má škole nejsou kapacity tak bohužel jdou na pracák a bohužel do školy až další rok. Ale ti co šli po základce na pracák za to nemůžou, pokud ano tak co s tím měli dělat?
Po základce už mohou někde ten rok, než budou dělat další přijímačky snad dělat? Proč chodit na pracák?
Ve finále je tu genderový stereotyp, babi je stará, potřebuje něco užitečného...
I když ze článku čiší autorská invence, chápu roli mladé ženy, že ještě netuší, že je když je ženě ..sát, ještě se necítí na odpis. Pokud ovšem nevysílá signály typu " já už nic nepotřebuju!, "jsem stará a všchno už mám". To je pak na budku potěšit... Pokud je příběh reálný, určitě bych s babčou pokecala a zjistila, co dřív dělala ve volném čase, když byla ve věku hrdinky příběhu. A co by ji potěšilo a kdy by babča odhodila hloupou falešnou skromnost. Protože o tom to je, co vysíláš, to přijímáš. A ne, nemluvím o diamantech nebo o kožichu.
Babí třeba dostávala celý život "praktické" dárky od manžela a teď ji to třeba vše připomíná. U nás v rodině se drží názor, že na vánoce máš darovat dárek, který se bude líbit ale je to ten typ, který si obdarovaný sám nekoupi, protože je to třeba blbost. Před pár lety jsem nostalgicky vzpomínala v obchodě nad vystřihovaci panenkou s oblečky, a komentovala jsem to slovy, že je škoda, že nemám vnučku, se kterou bych si s tím mohla hrát. Na vánoce jsem dostala velkou obálku a v ní několik těchto panenek. A víte, že mi to udělali větší radost jak krásné saténové povlečení?
To ano, ale verte tomu, ze k cene tydenniho lyzovani na ceskych horach se to ani nepriblizi.
Ceny se opravdu nedají srovnávat. Ale i těm "těžce" pracujícím rodičům by prospělo jít do přírody, protáhnout si kosti. Zajet třeba jen za město a projít je lesem, po loukách. OC nejsou to pravé pro děti ani pro dospělé.
Zase si pisálek Antea musel kopnout do důchodců. Už je ti dobře?
To že na mladé nebude mít jednou kdo dělat na důchody, je matematická rovnice. Když nemáte děti nebude na důchody. Aby to bylo vyrovnáno, tak by musel každý člověk, ať žena nebo muž, za sebe darovat jedno dítě. Pokud chceme, aby bylo do dalších let víc pracujících na důchody, tak do každé rodiny tři děti.
Dobrý den, s článkem víceméně souhlasím, lidé by se k sobě měli chovat ohleduplně a je jedno, zda to je 60ti letý pán, co se dožaduje svého místa v tramvaji, když vedle je volné sedadlo nebo 2 leté dítě. Bohužel se mi zdá, že se ze společenského života vytrácí děti. Když jsme byli osloveni kamarádem, ať nechám dítě doma, když k němu jdeme na svatbu, byla jsem překvapená. Dítě ke mně patří a chci mu ukázat svět, aby vědělo, jak se k němu chovat. Podle článku to vypadá, že s dítětem se mám raději na 15 let jít zahrabat, aby náhodou dítě nerušilo. Se synem chodíme jako jediní z mého okolí na expozice hradů a zámků a to díky jedné paní průvodkyni, která se rozhodla zapojit 1,5 letého syna při prohlídce. Podala mu klíče jeho velikosti a požádala ho, aby je opatroval. Tím pádem dostal každých pět minut úkol. Měl štěstí, že byl na prohlídce sám a tím pádem nebyla hádka. To se mu zalíbilo a druhý syn ho jen napodobil. Takže i 3 leté dítě zvládne 45 minutovou prohlídku hradu. Vždy vidím ty otrávené obličeje ostatních a průvodců, když nás uvidí ve skupině. Pak se, ale na konci diví, že to děti zajímá. Též mám dost toho, že jako matka jsem odkázána pořád vařit. Protože zajít do restaurace na meníčko s dítětem se zdá být pobuřující. Názor, že dítě patří jen na hřiště neuznávám. Musím se tam totiž nějak dostat. Kočárkem obtěžují lidi na hlavní třídě, takže zbývají jen zapadlé uličky, kde nikdo nechodí. Hromadnou dopravou dle autora jet nemohu, protože tam se dítě opět po 5 minutách nudí.
možná to moc dramatizujete. LMám vnučku, něco přes tři roky a všude s ní mohu jít, umí se chovat. I v restauraci Ale jsou i tací rodiče, že přijdou do kavárny, vezmou mobily a sledují co nového na netu a jejich děti řvou a lítají od stolu ke stolu a obtěžují. A oni se neobtěžují je ani okřiknout. I ta malá prohlásila, že moc křičí. Záleží vše opravdu na výchově, co rodiče dětem dovolí. Také chodím s vnučkou na výstavy, přiměřené jejímu chápaní, do restaurace na menička i jen tak do kavárny. Ale vždy, at nás jde i několik, se snakžíme, aby malá byla zapojena do našeho hovoru, činnosti a aby ji nezbyl čas, aby se nudila a obtěžovala svoje okolí.
Tak vám holt chybí sebereflexe. V normální škole s normálním vzděláním mezi normálními dětmi je to pro ně nejlepší. Společensky je izolovat, aby neobtěžovali, je zlo.
nikdo nechce někoho izolovat, ale jestliže chodí "všechny" děti do stejné třídy, jak potom k tomu přijdou ti nadanější, když učitel musí pracovat s nimi tak, aby i ti , co by potřebovali speciální pedagogy, jim stačili? Není to inkluze slabších na úkor těch ostatních? Ve speciálních školách je nevyčlenují, ale nabízejí jim kvalifikovaný přístup k té které jejich duševní potíži. Myslím tu hlavně děti s autismem, aspergrem, ADHD a podobnými vývojovými vadami. Dovedete posoudit, jak je pro učitele náročné učit třeba 27 žádků ve třídě, do toho tam mluví na žáka/y jeden nebo dva asistenti, aby těm slabším pomohli? Jak to ruší v soustředění ostatní děti? Na ty nikdo nemyslí, že vlastně jsou tímto ochuzeni o další možnosti se rozvíjení? Proč se má chytrý učit více, když vidí, že i ten druhý, který zdaleka nedosahuje dobrých výsledků má přesto jedničky? Jen proto, že splnuje kritéria svého chápání?
Nesmite se divit, maji to od prirody zakodovane, jakmile jsou deti, muze co nejvice "vykoristi a vyuzit", nejlepe obrat u rozvodu. Doplaci na to hlavne ti odpovedni, co se staraji. Spravedlnost, moralka - to jde stranou. Cest vyjimkam. Za sebe vsem muzum radim - pokud manzelstvi, tak jen s oddelenym majetkem, nejlepe se smlouvou upravujici vyzivu mezi byvalymi manzely po rozvodu - zaruka pevnejsiho manzelstvi. Ano, i ja mam spatnou zkusenost, takze muj pohled nemusi byt objektivni.
ne všechny ženy oberou muže. My jsme se domluvili, děti k tátovi mohly a nikdy jsem neřešila, že mi platí "jen" z invalidního důchodu I. stupně. Po rozvodu jsme si během let dokázali vjít daleko vstříc jak v manželství.
vy jste vysokoškolský učitel? to byste se měl stydět za svoje názory. A co členové domácnosti, které ty děti nakazí? To vás nezajímá?
pokud ale necháte děti doma,nevybudují si svoji imunitu a kdyžje potom někdy pustíte do kolektivu tak je i obyčejná rymečka odrovná. Doma se dítě sice naučí látku, ale nenaučí se socializaci, umění jednat s lidmi jiného názoru, neumí snést potom kritiku od jiných, neprospívá to jejich duševnímu vývoji. Nechat je doma tak je uzavíráme do sociální bubliny a ztěžujeme jim vstup do dalšího praktického života.
Jen se zeptám. Myslíte nezodpovědné učitele, kteří se nechtějí očkovat? A co ti očkovaní, kteří s požehnáním vlády nemusí do karantény, mohou být pozitivní, jsou pozitivní a roznáší to dál. Nechte děti doma, je to vaše právo, ale systém lockdownů, který je nastaven, nevymýšlely školy, ale ministerstva!
v létě jsem byla na dětkém táboře. Měli jsme dva druhy testů. První z nosu pozitivní, druhý ze slin negativní, jsem očkovaná, ale co ted? Jela jsem na PCR testy a negativní. Každý test vyjde jinak, chřipkou si musí taky každý projít, ale po očkování není ani ta chřipka tak hrozná. Tak proč nepomoci všem tím, že se dám i ted očkovat.? Před očkováním jsem měla covid 2x. Nemusela jsem ani jednou do nemocnice,první byl o dost horší než druhý, ale ani to už v této míře nechci zažít. Stačilo. Jinak dělám ve škole a díky testování, díky očkování starších žáků a prodělaném onemocnění se daří počty pozitivních snižovat.
Dana Rysková
Dana Rysková
právě teď
Pomazánky, které dělám s tvarohu, tak nejprve v misce do kostky tvarohu vmíchám necelou rovnou kávovou lžičku sody bicarbony. Nechám asi deset minut odležet a znovu promíchám. Potom bud připravuji podobně jako ve videu, nebo vmíchám tavený sýr, strouhaný sýr, šunku, zkrátka co dům dal a co je v lednici. Je pro mne lépe stravidelný tvaroh v pomazánce po přidání sody. Vyzkoušejte, u nás už nikdo ze známých tvarohou bez sody nechce.
Nejsem z Brna, ale tise a v dobrem zavidim. Nadherna urbanisticka, vzdusna a moderni stavba. Preji vam z celeho srdce, aby jste se teto stavby dockali co nejdrive a my prazaci to mohli jezdit obdivovat. Snad se penize najdou brzy a do 2025 se podivame na krasne nadrazi😊
Nevím co je na tom návrhu k závidění. Do Brna se to nehodí a tak doufám, že to tu nikdy nebude stát. A také nevidím důvod, proč stavbu nenavrhl český nebo Brněnský architekt. Klidně si ten návrh vezměte do Prahy, v Brně, ve štatlu nemá co dělat
´Možná je tento příspěvek mimo, ale stejně jej musím napsat. Zarděnky se u nás očkují už hooodně dlouho. Kamarádka má dcerku, myslím ted končila druhou třídu. Dítě má vzorně naočkované. Do třídy chodilo další dítě, které nebylo očkované (rodiče odmítají veškerá očkování). Do třídy přibylo dítě z Asie. To přivezlo zarděnky. Kamarádky dcera už je díky očkování nedostala, jen měla jeden den zvýšenou teplotu. To neočkované dítě zarděnky dostalo, průběh nemoci byl katastrofální, nevědělo se, zda dítě přežije nebo ne...... přežilo, ale následky si ponese celý život. Navíc kvůli tomuto neočkovanému dítěti , protože rodiče odmítají očkovat, se dá říci,že byla ohrožena celá třída. Je toto rozumné rozhodnutí neočkovat? Já bych to brala jako obecné ohrožení ze strany rodičů, protože vědomě vystavili své dítě možnosti nákazy a svoje okolí od nemoci dítěte také.
Dalším faktem, který chci zmínit je to, že každé očkování je vlastně novinka ve svém prvopočátku, a i když je nejprve zkoumáno v laboratořích, tak konečné výsledky přináší až vakcinace na litech, at už se jedná o TBC, spálu, žloutenku a další a další očkování. Prosím, popřemýšlejte o tom i z této stránky pohledu, protože kdyby nebylo prvních průkopníků v které koliv oblasti očkování, nebyli bychom tu ani my sami osobně.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Zase špatné kapitalistické rozhodnutí od kulatého stolu od lidí co nemají reálný svět před očima nakupují a slouží jim jiní ,od zeleného pekla, které dodržují jen někteří po další až nemocné příkazy pro státy , a trestání za neuposlechnutí.Nejen že se z toho špatně pije ale i špatně nalévá a ve státech mimo Váš vliv to ani netřídí a hážou to do řek a oceánů. Takže opět léčení následku a né příčiny a jen pro některé.
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jen u nás se sbírají víčka na nemocné děti, jinde ve světě nemají potřebu
1 odpověď