Sním , či bdím? Je možné, že takovýto článek vyšel na seznamu? Musím si ho rychle uložit, protože předpokládám, že tu dlouho nevydrží. Tolik pravdivé kritiky,to si autor dovolil hodně.
Souhlasím,jen na konci si musel plivnout na ANO. Ale jinak by mu to asi neprošlo. Už toto je na Seznamu příliš odvážné
Já si v Egyptě vyzkoušela zdravotnictví .. Dvě řezné rány na nohou až ke kosti à16 stehů. 200 km ježdění, než se našel doktor, co používá jednorázové pomůcky. Ostatní měli autokláv a lehce zrezivělé jehly🙈. Takže za to, že ten poslední mi to zašil, byť bez umrtvení , jsem byla neskonale vděčná. Dovolená strávená dojížděním místním taxíkem skrz poušť na převazy obden a infekce v ráně navzdory ATB vlastně jen dokresluje celý zážitek. Jet do Taby a dostat tam třeba zánět slepého střeva, nebo dítě zánět středního ucha, by byl boj o holý život. Egypt nikdy víc..
S manželem jsme museli navštívit kliniku kvůli jeho problémům se srdcem. Péče byla excelentní,pan profesor přijel v noci,manžela vyšetřit,vydal léky,které mu velmi pomohly. Opravdu žádný středověk, klinika na úrovni.
Proč musí učitel u tabule pořád blábolit o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se dá doptat dobrého chatbota, nastudovat online zdroje z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud jde o popisné vědy. Jak je z textu výše zřejmé, až 80 procent školních procesů lze už dnes efektivně nahradit používáním moderních elektronických prostředků a jejich aplikací. Digitální obsah má mnohé výhody. Pomocí hypertextu lze obsahem brouzdat kontextuálně, najít potřebné souvislosti a vysvětlit obsahové nejasnosti. To bývá častý problém při frontálním výkladu, a proto se žáci často tak málo naučí. Maturita z češtiny a angličtiny po 14 letech výuky je jen akt zoufalství. A to nejen na gymnáziích, ale i na odborných a průmyslových školách. Tam se sice správně vyučuje odbornost a praxe, ale tomu by měl odpovídat i obsah maturit. Dnes chatbot vyjede zpracovanou maturitu za minutu. Tak proč trápit děti něčím, k čemu nemají přirozený vztah, příklon a nadání? Takové informace stejně za pár hodin zapomenou a výuka vyjde nazmar. Je třeba vyhledávat u dětí jejich talent a ne ho jen zašlapávat.😔
Nastudovat se dá ledacos,ale role dobrého učitele je nezastupitelná,motivace rovněžtak. Dnešní škola není o memorování,ale základní znalosti žák,příp.student mít musí. Kdyby je neměl,o čem byste s ním chtěl diskutovat. Fakt nechápu řeči pedagogikou nepolíbených lidí,kteří zasvěceně mluví o tom,co by ve škole mělo,případně nemělo být.
Estébáku, brouku Pytlíku a Dluženo , tomu se říká investovat do budoucnosti státu a ,Evropy. Kolik se otevřelo km dálnic za vaší nekonečné vlády spolu se zlobrem Zemanem? Tak se účte jak se to dělá. Nepodporuje se dotacemi estébák, ale infrastruktura státu.. A od Jurečky a Kupky se účtě jak digitalizovat státní správu. Za vámi je velká 0 ve všem. Jen rozdávání peněz důchodcům a spřáteleným oligarchům ČESKO NIKAM NEPOSUNE. HANBA VÁM DARMOŽROUTI ZE SEKTY ANO.
Hele,Ivane,přečtěte si celý článek. Pak že sebe nebudete dělat troubu.
97
Sledujících
0
Sleduje
97
Sledujících
0
Sleduje
Šel jsem do školy také jako mladý, rychle jsem dokončil i vysokou a take jsem si to chválil.
5 let po škole jsem ale už měl zcela opačný názor.
1 odpověď
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Proč???
1 odpověď