Nyní má podle §31 TP máte POVINNOST vznést bez prodlení námitku zaujatosti. Výslech učiněný takovou osobou nemůže být podle odst. 2) podkladem pro rozhodování v trestním řízení.
Zákon č. 301/2005 Z. z.
Trestný poriadok
§ 31
(1) Z vykonávania úkonov trestného konania je vylúčený sudca alebo prísediaci sudca (ďalej len „prísediaci“), prokurátor, policajt, probačný a mediačný úradník, vyšší súdny úradník, súdny tajomník, asistent prokurátora a zapisovateľ, u ktorého možno mať pochybnosť o nezaujatosti pre jeho pomer k prejednávanej veci alebo k osobám, ktorých sa úkon priamo týka, k obhajcovi, zákonnému zástupcovi, splnomocnencom alebo pre pomer k inému orgánu činnému v tomto konaní.
(4) Námietku zaujatosti je strana povinná vzniesť bez meškania, len čo sa dozvedela o dôvodoch vylúčenia. Úkon, ktorý vykonala vylúčená osoba, nemôže byť podkladom na rozhodnutie v trestnom konaní s výnimkou neodkladného alebo neopakovateľného úkonu.
Viz např. : Odkaz
Mozna vetsinu narvali/byli donuceni do rozvoje elektromobility, samozrejme obrovska cast sla do dividend. A ty ecka, jak se to rysuje, to asi nebude pravda, to jsou asi vlhke sny analytiku.
Nevymýšlejte si nesmysly. Velikost dividendy je za odkazem dále. Zjevně nechápete účetnictví. Rozvoj elektroaut jsou náklady a odečítají se od zisku respektive zisk ve své většině ponižují.
ALe alespoň jste pochopil, že měl VW brutální zisk, což většina zdejších troubů vůbec nechápe.
-----
Volkswagen zisk v mld. € po letech. Roky s koncovkou “e” znamená očekávání analytiků.
2027e 21,46
2026e 23,62
2025e 17,32
2024e 14,58
2023 16,01
2022 14,88
2021 14,84
2020 8,33
2019 13,35
2018 11,83
2017 11,18
2016 5,14
2015 -1.58
Dividenda:
jasně, jenže všechno od roku 2024 včetně je hlavně vlhkej sen...
Debilizace populace ze strany novinářů je neuvěřitelná. Běžná populace věří raději novinářským manipulacím, než účetním výsledkům Volkswagenu, které ukazuje, že loni měli historicky rekordní zisk i tržby.
Dohromady měly Volkswagen a BMW a Mercedes-Benz od ledna do června 2024 provozní zisk (EBIT) ve výši 25,9 miliardy eur. To bylo o 18 procent méně než ve stejném období loňského roku. Ovšem loňský rok byl rekordní.
Ve srovnání se stejným obdobím loňského roku vzrostly tržby všech společností v prvním pololetí o 3,7 procenta na jeden bilion eur. Zisk před úroky a zdaněním (EBIT) byl s 80,4 miliard eur o 7,8 procenta nižší než o rok dříve.
Důvodem je růst prodejů japonských automobilek, jelikož klesla od roku 2020 o celou třetinu a jejich měna jen a jejich auta jsou levnější.
Samozřejmě že VW zavírá staré továrny, které se nevyplatí předělat na nové pro výrobu elektroaut. Samozřejmě že se pro elektroauta nemusí vyrábět převodovky, palivová soustava, díly vodního chlazení, motory a mnoho dalších dílů. Ano, spoustu továren se zavře, některé přebudují a jiné postaví úplně znovu. Samozřejmě, že se to tamním odborům nelíbí a samozřejmě že by i zaměstnanci zvyklí na vysoké platy nejraději nové supermoderní fabriky na zelené louce s nižší potřebou pracovníků nejraději nestavěly. Taky by odbory chtěly, aby ty brutální zisky VW rozdělil mezi odboráře a neplatil z toho nové fabriky. Kvůli tomu taky drží stávkovou pohotovost.
Naivní čeští plebejci ale věří lžinovinářům jejich manipulace o krachu VW a evropskéjo autoprůmyslu.
Uvadite vysledky za skupinu. Ale on nemluvil o vw gruppe, ale vw jako znacce. Vw zachranuji svymi vysledky skoda, seat, audi
Debilizace populace ze strany novinářů je neuvěřitelná. Běžná populace věří raději novinářským manipulacím, než účetním výsledkům Volkswagenu, které ukazuje, že loni měli historicky rekordní zisk i tržby.
Dohromady měly Volkswagen a BMW a Mercedes-Benz od ledna do června 2024 provozní zisk (EBIT) ve výši 25,9 miliardy eur. To bylo o 18 procent méně než ve stejném období loňského roku. Ovšem loňský rok byl rekordní.
Ve srovnání se stejným obdobím loňského roku vzrostly tržby všech společností v prvním pololetí o 3,7 procenta na jeden bilion eur. Zisk před úroky a zdaněním (EBIT) byl s 80,4 miliard eur o 7,8 procenta nižší než o rok dříve.
Důvodem je růst prodejů japonských automobilek, jelikož klesla od roku 2020 o celou třetinu a jejich měna jen a jejich auta jsou levnější.
Samozřejmě že VW zavírá staré továrny, které se nevyplatí předělat na nové pro výrobu elektroaut. Samozřejmě že se pro elektroauta nemusí vyrábět převodovky, palivová soustava, díly vodního chlazení, motory a mnoho dalších dílů. Ano, spoustu továren se zavře, některé přebudují a jiné postaví úplně znovu. Samozřejmě, že se to tamním odborům nelíbí a samozřejmě že by i zaměstnanci zvyklí na vysoké platy nejraději nové supermoderní fabriky na zelené louce s nižší potřebou pracovníků nejraději nestavěly. Taky by odbory chtěly, aby ty brutální zisky VW rozdělil mezi odboráře a neplatil z toho nové fabriky. Kvůli tomu taky drží stávkovou pohotovost.
Naivní čeští plebejci ale věří lžinovinářům jejich manipulace o krachu VW a evropskéjo autoprůmyslu.
Jak se podle vás do toho promítlo ukončení aktivit v rusku? Museli přijít o pořádný balík a podle mě to v těch číslech nevidím. Že by začali odepisovat až teď? Pak bych červená čísla chápal, ale není to důvod k zavírání fabrik, které meziročně fungují.
Debilizace populace ze strany novinářů je neuvěřitelná. Běžná populace věří raději novinářským manipulacím, než účetním výsledkům Volkswagenu, které ukazuje, že loni měli historicky rekordní zisk i tržby.
Dohromady měly Volkswagen a BMW a Mercedes-Benz od ledna do června 2024 provozní zisk (EBIT) ve výši 25,9 miliardy eur. To bylo o 18 procent méně než ve stejném období loňského roku. Ovšem loňský rok byl rekordní.
Ve srovnání se stejným obdobím loňského roku vzrostly tržby všech společností v prvním pololetí o 3,7 procenta na jeden bilion eur. Zisk před úroky a zdaněním (EBIT) byl s 80,4 miliard eur o 7,8 procenta nižší než o rok dříve.
Důvodem je růst prodejů japonských automobilek, jelikož klesla od roku 2020 o celou třetinu a jejich měna jen a jejich auta jsou levnější.
Samozřejmě že VW zavírá staré továrny, které se nevyplatí předělat na nové pro výrobu elektroaut. Samozřejmě že se pro elektroauta nemusí vyrábět převodovky, palivová soustava, díly vodního chlazení, motory a mnoho dalších dílů. Ano, spoustu továren se zavře, některé přebudují a jiné postaví úplně znovu. Samozřejmě, že se to tamním odborům nelíbí a samozřejmě že by i zaměstnanci zvyklí na vysoké platy nejraději nové supermoderní fabriky na zelené louce s nižší potřebou pracovníků nejraději nestavěly. Taky by odbory chtěly, aby ty brutální zisky VW rozdělil mezi odboráře a neplatil z toho nové fabriky. Kvůli tomu taky drží stávkovou pohotovost.
Naivní čeští plebejci ale věří lžinovinářům jejich manipulace o krachu VW a evropskéjo autoprůmyslu.
Mozna vetsinu narvali/byli donuceni do rozvoje elektromobility, samozrejme obrovska cast sla do dividend. A ty ecka, jak se to rysuje, to asi nebude pravda, to jsou asi vlhke sny analytiku.
Debilizace populace ze strany novinářů je neuvěřitelná. Běžná populace věří raději novinářským manipulacím, než účetním výsledkům Volkswagenu, které ukazuje, že loni měli historicky rekordní zisk i tržby.
Dohromady měly Volkswagen a BMW a Mercedes-Benz od ledna do června 2024 provozní zisk (EBIT) ve výši 25,9 miliardy eur. To bylo o 18 procent méně než ve stejném období loňského roku. Ovšem loňský rok byl rekordní.
Ve srovnání se stejným obdobím loňského roku vzrostly tržby všech společností v prvním pololetí o 3,7 procenta na jeden bilion eur. Zisk před úroky a zdaněním (EBIT) byl s 80,4 miliard eur o 7,8 procenta nižší než o rok dříve.
Důvodem je růst prodejů japonských automobilek, jelikož klesla od roku 2020 o celou třetinu a jejich měna jen a jejich auta jsou levnější.
Samozřejmě že VW zavírá staré továrny, které se nevyplatí předělat na nové pro výrobu elektroaut. Samozřejmě že se pro elektroauta nemusí vyrábět převodovky, palivová soustava, díly vodního chlazení, motory a mnoho dalších dílů. Ano, spoustu továren se zavře, některé přebudují a jiné postaví úplně znovu. Samozřejmě, že se to tamním odborům nelíbí a samozřejmě že by i zaměstnanci zvyklí na vysoké platy nejraději nové supermoderní fabriky na zelené louce s nižší potřebou pracovníků nejraději nestavěly. Taky by odbory chtěly, aby ty brutální zisky VW rozdělil mezi odboráře a neplatil z toho nové fabriky. Kvůli tomu taky drží stávkovou pohotovost.
Naivní čeští plebejci ale věří lžinovinářům jejich manipulace o krachu VW a evropskéjo autoprůmyslu.
Kdyby socialisté rozuměli ekonomice a společnosti, nikdy by nebyli socialisty.
Friedrich von Hayek
Tak dlouho se kupila chybná rozhodnutí a nesmysly, až nastala pomsta reality.
Heins Guderian, generál tankových vojsk a vynálezce Blitzkrieg.
Socialistům jednoho dne dojdou peníze těch ostatních.
Margaret Thatcherová
Kdyby napsali, že německé automobilky měly rekordní období, což měli a stále mají, viz. zisk VW dále, tak takový článek nikdo nečte.
Volkswagen zisk v mld. € po letech. Roky s koncovkou “e” znamená očekávání analytiků.
2027e 21,46
2026e 23,62
2025e 17,32
2024e 14,58
2023 16,01
2022 14,88
2021 14,84
2020 8,33
2019 13,35
2018 11,83
2017 11,18
2016 5,14
2015 -1.58
To nejsou jen automobilky. To je veškerý průmysl. A na vině je tzv. „Zelený úděl". Šílenství, které Evropu zničí. Na celém světě, kromě Evropy a Kalifornie, nějaký grýndýl neznají a normálně fungují dál.A když se k tomu ještě
přidá migrace z Afriky a Asie, válka USA s Ruskem skrze Okrajinu...no, nevidím to dobře.
Kdyby napsali, že německé automobilky měly rekordní období, což měli a stále mají, viz. zisk VW dále, tak takový článek nikdo nečte.
Volkswagen zisk v mld. € po letech. Roky s koncovkou “e” znamená očekávání analytiků.
2027e 21,46
2026e 23,62
2025e 17,32
2024e 14,58
2023 16,01
2022 14,88
2021 14,84
2020 8,33
2019 13,35
2018 11,83
2017 11,18
2016 5,14
2015 -1.58
Tržby VW
Revenue (TTM) - Prodeje VW po letech a růst/pokles oproti předchozímu roku.
2024 $350.67 B 0.21%
2023 $349.94 B 19.09%
2022 $293.84 B 0.87%
2021 $291.29 B 12.24%
2020 $259.52 B -8.23%
2019 $282.81 B 1.87%
2018 $277.61 B 5.25%
Letos VW zopakuje loňské historicky největší tržby. Oproti stavu před covidem narostly o brutálních 68 mld. €.(1900 mld. Kč, což je pro srovnání velikost českého státního rozpočtu.) Aktuálně VW prodává auta v hodnotě 4.1x větší než je celý český státní rozpočet.
Kdyby novináři napsali, že německé automobilky měly rekordní období, což měli a stále mají, viz. zisk VW dále, tak takový článek nikdo nečte.
Volkswagen zisk v mld. € po letech. Roky s koncovkou “e” znamená očekávání analytiků.
2027e 21,46
2026e 23,62
2025e 17,32
2024e 14,58
2023 16,01
2022 14,88
2021 14,84
2020 8,33
2019 13,35
2018 11,83
2017 11,18
2016 5,14
2015 -1.58
Hospodářské výsledky Volkswagenu za 2023
Společnost za rok 2023 potvrdila výnosy ve výši 322,3 mld. EUR, čím překonala analytické odhady ve výši 315,3 mld. EUR. Provozní zisk dosáhl 22,6 mld. EUR a překonal tak průměrné odhady Bloombergem oslovených analytiků ve výši 22,06 mld. EUR. Zisk na akcii (preferenční) meziročně vzrostl o 8 % na 31,98 EUR.
—-
Škoda Auto zvedla zisk 2,5krát, vydělala přes 33 miliard korun
Automobilka Škoda Auto loni zvýšila zisk po zdanění z 520 milionů eur na 2,5násobek, tedy na 1,32 miliardy eur, což je v přepočtu zhruba 33,3 miliardy korun. Pozitivní vliv mělo zvýšení dostupnosti vozů pro zákazníky i vhodná skladba nabízených modelů, uvedla automobilka ve výroční zprávě za loňský rok.
---
Milí zaměstnanci, elektromobily se neprodávají tak jak bychom si přáli a proto zavřeme továrny kde se vyrábí spalováky, které nás ještě drží nad vodou a volné prostředky narveme do toho co nikdo nechce, protože je to předražené a uvidíte, ono to jednou vyjít musí. A když to nevyjde, svedeme to na vaše vysoké platy a neochotu si na ně nechat šáhnout.
A nebojte, chcema vás také ujistit, že vedení tohoto podniku ani manažerů se tato krize nijak nedotkne a dál se budeme mít jako prasata v žitě.
Hospodářské výsledky Volkswagenu za 2023
Společnost za rok 2023 potvrdila výnosy ve výši 322,3 mld. EUR, čím překonala analytické odhady ve výši 315,3 mld. EUR. Provozní zisk dosáhl 22,6 mld. EUR a překonal tak průměrné odhady Bloombergem oslovených analytiků ve výši 22,06 mld. EUR. Zisk na akcii (preferenční) meziročně vzrostl o 8 % na 31,98 EUR.
—-
Škoda Auto zvedla zisk 2,5krát, vydělala přes 33 miliard korun
Automobilka Škoda Auto loni zvýšila zisk po zdanění z 520 milionů eur na 2,5násobek, tedy na 1,32 miliardy eur, což je v přepočtu zhruba 33,3 miliardy korun. Pozitivní vliv mělo zvýšení dostupnosti vozů pro zákazníky i vhodná skladba nabízených modelů, uvedla automobilka ve výroční zprávě za loňský rok.
—-
Volkswagen zisk v mld. € po letech. Roky s koncovkou “e” znamená očekávání analytiků.
2027e 21,46
2026e 23,62
2025e 17,32
2024e 14,58
2023 16,01
2022 14,88
2021 14,84
2020 8,33
2019 13,35
2018 11,83
2017 11,18
2016 5,14
2015 -1.58
Hospodářské výsledky Volkswagenu za 2023
Společnost za rok 2023 potvrdila výnosy ve výši 322,3 mld. EUR, čím překonala analytické odhady ve výši 315,3 mld. EUR. Provozní zisk dosáhl 22,6 mld. EUR a překonal tak průměrné odhady Bloombergem oslovených analytiků ve výši 22,06 mld. EUR. Zisk na akcii (preferenční) meziročně vzrostl o 8 % na 31,98 EUR.
—-
Škoda Auto zvedla zisk 2,5krát, vydělala přes 33 miliard korun
Automobilka Škoda Auto loni zvýšila zisk po zdanění z 520 milionů eur na 2,5násobek, tedy na 1,32 miliardy eur, což je v přepočtu zhruba 33,3 miliardy korun. Pozitivní vliv mělo zvýšení dostupnosti vozů pro zákazníky i vhodná skladba nabízených modelů, uvedla automobilka ve výroční zprávě za loňský rok.
—-
Volkswagen zisk v mld. € po letech. Roky s koncovkou “e” znamená očekávání analytiků.
2027e 21,46
2026e 23,62
2025e 17,32
2024e 14,58
2023 16,01
2022 14,88
2021 14,84
2020 8,33
2019 13,35
2018 11,83
2017 11,18
2016 5,14
2015 -1.58
Hospodářské výsledky Volkswagenu za 2023
Společnost za rok 2023 potvrdila výnosy ve výši 322,3 mld. EUR, čím překonala analytické odhady ve výši 315,3 mld. EUR. Provozní zisk dosáhl 22,6 mld. EUR a překonal tak průměrné odhady Bloombergem oslovených analytiků ve výši 22,06 mld. EUR. Zisk na akcii (preferenční) meziročně vzrostl o 8 % na 31,98 EUR.
—-
Škoda Auto zvedla zisk 2,5krát, vydělala přes 33 miliard korun
Automobilka Škoda Auto loni zvýšila zisk po zdanění z 520 milionů eur na 2,5násobek, tedy na 1,32 miliardy eur, což je v přepočtu zhruba 33,3 miliardy korun. Pozitivní vliv mělo zvýšení dostupnosti vozů pro zákazníky i vhodná skladba nabízených modelů, uvedla automobilka ve výroční zprávě za loňský rok.
—-
Volkswagen zisk v mld. € po letech. Roky s koncovkou “e” znamená očekávání analytiků.
2027e 21,46
2026e 23,62
2025e 17,32
2024e 14,58
2023 16,01
2022 14,88
2021 14,84
2020 8,33
2019 13,35
2018 11,83
2017 11,18
2016 5,14
2015 -1.58
Varování bylo pro CDU-CSU a SPD dost. Nedbali ho, jeli si pořád dál to svoje a to je výsledek. A nebude to jen V Sasku a Durynsku. Každé další volby budou ztrácet.
Prognoza Sasko 2024:
CDU - 31,6 %
AFD - 30,4 %
BSW - 12 %
SPD - 8,3 %
Zelení- 5,3 %
Výsledky 2019:
CDU - 32,1%
AFD - 27.5 %
BSW - nekandidovala
SPD - 7.7 %
Zelení- 8.6 %
Linke - 10.4 %
Vznikla koalice CDU, Grüne und SPD (48,4 %, letos to vypadá 45,2%)
To je jako vítězství AFD?
Všechno zlý je pro něco dobrý! Demokratické strany v Německu si musí uvědomit, že tato migrační politika z islámských a mimoevropských zemích je sebezničující. K vyspělé civilizaci sice patří pomoc, ale ne lidem, kteří jsou či se chovají jako zločinci bez známky vlastní nápravy a sebereflexe, bez kulturního a sociálního přizpůsobení se společnosti, která je přijala a nezbytného vděku a pokory. Stejné to bylo u nás i s bolševismem, neboť komunisté (ideologie) jsou všichni nakonec stejní! Pro tradiční německé strany je to probuzení ze snu a varování. Ale tento národ je silný a nakonec to půjde i bez extrémistů!
Prognoza Sasko 2024:
CDU - 31,6 %
AFD - 30,4 %
BSW - 12 %
SPD - 8,3 %
Zelení- 5,3 %
Výsledky 2019:
CDU - 32,1%
AFD - 27.5 %
BSW - nekandidovala
SPD - 7.7 %
Zelení- 8.6 %
Linke - 10.4 %
Vznikla koalice CDU, Grüne und SPD (48,4 %, letos to vypadá 45,2%)
To je jako vítězství AFD?
5
Sledujících
0
Sleduje
5
Sledujících
0
Sleduje
Takže členka ruské sekty teď na Slovensku rozhoduje o stíhání nepohodlných občanů - a to dokonce občanů jiných států? Slovensko je v háji.
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Podle §31 TP má povinnost vznést bez prodlení námitku zaujatosti. Výslech učiněný takovou osobou nemůže být podle odst. 2) podkladem pro rozhodování v trestním řízení.
Zákon č. 301/2005 Z. z.
Trestný poriadok
§ 31
(1) Z vykonávania úkonov trestného konania je vylúčený sudca alebo prísediaci sudca (ďalej len „prísediaci“), prokurátor, policajt, probačný a mediačný úradník, vyšší súdny úradník, súdny tajomník, asistent prokurátora a zapisovateľ, u ktorého možno mať pochybnosť o nezaujatosti pre jeho pomer k prejednávanej veci alebo k osobám, ktorých sa úkon priamo týka, k obhajcovi, zákonnému zástupcovi, splnomocnencom alebo pre pomer k inému orgánu činnému v tomto konaní.
(4) Námietku zaujatosti je strana povinná vzniesť bez meškania, len čo sa dozvedela o dôvodoch vylúčenia. Úkon, ktorý vykonala vylúčená osoba, nemôže byť podkladom na rozhodnutie v trestnom konaní s výnimkou neodkladného alebo neopakovateľného úkonu.
Viz např. : Odkaz